2022-02-07, 19:42
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
hört ryktas om att Erika Johansson och Malin Baryard red en hel del karusell
Ridsporten är speciell. Där verkar hela eliten som bedrar varandra hamna. Friidrott kanske är en annan femma.
Citera
2022-02-07, 19:54
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Ja, mkt skumt. Pia Sundhage m.fl. i bandet. Erica Johansson och Maria Akraka ser ut som att de har blivit stylade av en ungersk porrfilmsregissör som försöker få till teen-looken.
-
Bra stylist! Dåliga kamera vinklar och regi.
Citera
2022-02-07, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Varför var det ett musiknummer med en stor jävla orkester i lilla sportspegeln? skumt

Samtliga i orkestern var ju för tusan idrottsstjärnor, förstod du inte det? Jag tyckte att det var ett väldigt roligt clip, tyvärr förstörde väl den rätt omusikaliska Pia Sundhage sången med sin erbarmliga svengelska. Erica (väldigt läcker) och Maria sjöng hyfsat, efter en rätt falsk start. Mycket roligt att dessa idrottsstjärnor vågade bjuda på sig själva!
Citera
2022-02-07, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Samtliga i orkestern var ju för tusan idrottsstjärnor, förstod du inte det? Jag tyckte att det var ett väldigt roligt clip, tyvärr förstörde väl den rätt omusikaliska Pia Sundhage sången med sin erbarmliga svengelska. Erica (väldigt läcker) och Maria sjöng hyfsat, efter en rätt falsk start. Mycket roligt att dessa idrottsstjärnor vågade bjuda på sig själva!
visst förstår ä'ndå inte syftet
Citera
2022-02-07, 19:58
Medlem
PaoloRobertos avatar
Tjejer med självförtroende är inte i den karusellen
Citera
2022-02-07, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Övning ger färdighet.

Snubblade förresten på detta klipp från 1993 i jakt på bilder på Erica. Kommentarer överflödiga: https://www.youtube.com/watch?v=WnKPFnubL3Q

Klippet förtjänar nästan en egen tråd.

Men en liten tanke: dessa elitidrottare uppvisar ju här storartade musikaliska talanger, kan de då inte besitta motsvarande kompetens i sänghalmen?
Citera
2022-02-07, 20:09
Medlem
elitbrudar påminner mycket om kvinnligachefer. pryd och kanske tråkigt utifrån men perversa galningar mellan lakan.
Citera
2022-02-07, 20:22
Medlem
Säger bara Tiril Eckooff… ryktet säger att hon är pigg på det mesta.. så om ni undrar varför hon inte är lika suverän som förra säsongen… säkert tagit för sig av livets goda i sommaren som varit..
Citera
2022-02-07, 21:03
Medlem
Det är väl allmänt känt att det ständigt pökas hejvilt i OS-byn? Vid OS sist fick ju alla sova i sängar gjorda av kartong pga covidrisken.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/o6vBqW/knepet-i-tokyo-antisex-sangar

Min erfarenhet är dock att idrottare gärna håller sig till andra idrottare vad gäller runtliggande. Många långa läger…

Jag tycker att vi unnar dem det!
Senast redigerad av pudrig 2022-02-07 kl. 21:09.
Citera
2022-02-07, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Det är väl allmänt känt att det ständigt pökas hejvilt i OS-byn? Vid OS sist fick ju alla sova i sängar gjorda av kartong pga covidrisken.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/o6vBqW/knepet-i-tokyo-antisex-sangar

Min erfarenhet är dock att idrottare gärna håller sig till andra idrottare vad gäller runtliggande. Många långa läger…

Jag tycker att vi unnar dem det!

Det där minns jag som väldigt märkligt. Idrottare är ofta paniskt rädda för sjukdom och att horder av dem skulle knulla loss på OS verkar inte särskilt troligt. Men min fråga gäller främst svenska idrottstjejer och dessa suger knappast sprintkuk medans den tråkiga sambon intervjuas i Sportnytt.
Citera
2022-02-07, 22:24
Medlem
SwizzerNöts avatar
Jag tror tvärtom. Det är bara de bäst tränade kvinnorna som orkar knulla och tävla. De andra faller bort. Givetvis kommer du inte se dem ragga på krogen för gemene man kan inte svara upp på de krav dem har. Det behövs elittränade män. Därför raggar de enklast på kollegerna.
Citera
2022-02-07, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paffet
Säger bara Tiril Eckooff… ryktet säger att hon är pigg på det mesta.. så om ni undrar varför hon inte är lika suverän som förra säsongen… säkert tagit för sig av livets goda i sommaren som varit..
Hun har vel nettopp forlovet seg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in