2022-02-07, 22:38
Medlem
jararvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
Om man får välja mellan Rangnick och Roy så väljer jag Roy alla dagar i veckan vartfall

Du skämtar.
Citera
2022-02-07, 22:42
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Om man får välja mellan Rangnick och Roy så väljer jag Roy alla dagar i veckan vartfall

Har haft en magkänsla som säger Pochettino ett tag nu. Speciellt nu när han blir ledig i sommar. Vem är annars på tapeten?
Citera
2022-02-07, 22:46
Medlem
Ingen som tror på Simeone som tränare i united?
Svårt se Simeone bli kvar i Madrid länge till..
Citera
2022-02-07, 22:59
Medlem
B-Dawks avatar
Nej Roy Keane är verkligen inte svaret på Uniteds tränarfråga. Vad har han bevisat på högre nivå?

Dagens topptränare är överlag de bästa för att de har en klar spelidé och är väldigt duktiga på att implementera den snarare än att de skulle arbeta genom "management by fear".
Citera
2022-02-08, 00:02
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Absolut, han är vinnare rakt igenom och tycker man såg det bra under United-eran när han var Sir Alex högra hand.
Går ju inte att hålla på och dalta med såna clowner som är i laget nu, måste visa lite jävlar anamma. Just där Roy Keane kan skruva till det ordentligt. Har man sett Roy på sky så vet man att han vet vad som gäller.
Vem skulle annars göra det bättre menar du?
Det är en väldigt, väldigt stor skillnad på att vara en vinnare och/eller ledare som spelare och som tränare, och hur bra man än var som spelare har noll betydelse för hur bra man ev blir som tränare.

Dock så hade jag mer än gärna sett att Man United gick o anställde Roy Keane eller Eric Cantona som deras nästa manager

Man United behöver att lägga ”The United way” och Fergie-eran bakom sig om de önskar att vara en relevant klubb i framtiden.
Citera
2022-02-08, 00:05
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Ingen som tror på Simeone som tränare i united?
Svårt se Simeone bli kvar i Madrid länge till..
Simeone har väl uttalat att han inte har några planer/ambitioner om att bli tränare i EPL. Och vad tillsäger att Simeone skulle vilja lämna Atletico?
Citera
2022-02-08, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Simeone har väl uttalat att han inte har några planer/ambitioner om att bli tränare i EPL. Och vad tillsäger att Simeone skulle vilja lämna Atletico?
De va väl länge sen Diego sa den kommentaren ,och han sa väl de halvt som skämt iochmed den där VM matchen där Diego fick Beckham utvisad,så skulle han halshuggas om han kom till England.

Varför tror han kommer vilja lämna Atletico efter 10år..vill lämna innan han får sparken,tror inte det behövs mycket till innan Atletico ledning får panik.

Samt tror han vill ha nåt nytt
Citera
2022-02-08, 01:53
Medlem
jararvs avatar
1. Eric Cantona
2. Diego Simeone
3. Eric Ten Hag

Min världsordning i United och det kommer lossna direkt angående andra eller den översta.

Har inte Simeone förmågan att klara av press runt lagen såsom i Atlético Madrid(typ i 9, 10 säsonger och bra coach i United)?

Hörde ryktet om argentinska tränaren ifjol det blev Rangnick men jag tar hellre emot Simeone som håller mästare nivå än Roy, José, Poch och Rangnick D v s nästan mästare klass.

Norsken klarade inte av spela rätt spelare och rätt formation jag buggar att han fick gå.

Citera
2022-02-08, 02:57
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Kurt zouma ser ju ut att vara den mest korkade människan i ligan och nu visar han negern i sig när han fångades på film slå och sparka på sin katt.

Horunge, att ge sig på barn och djur är så jävla lågt. Hoppas han får straff utav klubben.
Citera
2022-02-08, 05:00
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
De va väl länge sen Diego sa den kommentaren ,och han sa väl de halvt som skämt iochmed den där VM matchen där Diego fick Beckham utvisad,så skulle han halshuggas om han kom till England.

Varför tror han kommer vilja lämna Atletico efter 10år..vill lämna innan han får sparken,tror inte det behövs mycket till innan Atletico ledning får panik.

Samt tror han vill ha nåt nytt
Vad jag kan minnas, sa uttalade Simeone senast under hösten 2020 att han inte har några ambitioner öht om att bli tränare i EPL. Dock så har han tidigare uttalat att han kan tänka sig att träna ngt lag i Serie A

Om Simeone skulle lämna Atletico Madrid, så tror jag att han sticker till Italien eller att han ev tar över det Argentinska landslaget.
Citat:
Ursprungligen postat av jararv
1. Eric Cantona
2. Diego Simeone
3. Eric Ten Hag

Min världsordning i United och det kommer lossna direkt angående andra eller den översta.

Har inte Simeone förmågan att klara av press runt lagen såsom i Atlético Madrid(typ i 9, 10 säsonger och bra coach i United)?

Hörde ryktet om argentinska tränaren ifjol det blev Rangnick men jag tar hellre emot Simeone som håller mästare nivå än Roy, José, Poch och Rangnick D v s nästan mästare klass.

Norsken klarade inte av spela rätt spelare och rätt formation jag buggar att han fick gå.

Tror inte att varken Simeone eller Ten Hag skulle vara intresserade av att ta över ett sjunkande skepp.
Citera
2022-02-08, 05:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Kurt zouma ser ju ut att vara den mest korkade människan i ligan och nu visar han negern i sig när han fångades på film slå och sparka på sin katt.

Horunge, att ge sig på barn och djur är så jävla lågt. Hoppas han får straff utav klubben.
Antar att en länk är på sin plats.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10487353/Shocking-moment-Premier-League-footballer-Kurt-Zouma-KICKS-slaps-Bengal-cat-London-home.html
Citera
2022-02-08, 06:02
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Nu lär det ju aldrig hända men skulle Keane eller Cantona ta över United skulle alla motståndarfans jubla och alla seriösa Unitedfans idiotförklara ledningen igen, om än hoppas på ett mirakel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in