2022-02-07, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Kan inte du vidareutveckla din teori?

Varför lockas en småbarnsmor som
nyligen övergett make och barn av en "looser" som precis konkat?

Det verkar vara två rätt udda personligheter vi pratar om? Kan ödet ha fört de samman? Vad tror du?

Kan tänka mig C lockade en ung söt kvinna med guld och gröna skogar.
B var ute efter trygghet för sig och sina barn.

Men firman C startade gick inget vidare, han börja dricka och slå sin familj i frustration. B klarade inte mer och ville läma men C ville inte släppa henne. Ja detta är min teori
Citera
2022-02-07, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Han hade många strängar på sin lyra. Har han någon utbildning månne eller är han självlärd?

Är det inte ganska vanligt att en händig person utan utbildning just blir mångsysslare.
Citera
2022-02-07, 21:12
Medlem
Citat:
Kan inte du vidareutveckla din teori?

Varför lockas en småbarnsmor som
nyligen övergett make och barn av en "looser" som precis konkat?

Det verkar vara två rätt udda personligheter vi pratar om? Kanske söker sig denna typ av människor till varandra? Vad tror du?

Båda är sårade och skadade av omständighetern och finner till en början tröst i varandra.
Citera
2022-02-07, 21:20
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturerav
Är det inte ganska vanligt att en händig person utan utbildning just blir mångsysslare.
Det var lite så jag också tänkte.
Citera
2022-02-07, 21:22
Medlem
Citat:
Det var lite så jag också tänkte.

Ja och det är en del av tragiken tror jag, C kände sig misslyckad och tog ut det på sin familj.
Citera
2022-02-07, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Thanks. Ja, han förnekar sig inte. Får se om något framkommer i fupen om detta.

Kan tom vara så att Polen vill ha C utlänad när Sv är klara med honom?
Citera
2022-02-07, 21:34
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ja och det är en del av tragiken tror jag, C kände sig misslyckad och tog ut det på sin familj.
Så kan det säkert vara. Utan att veta, tror jag att det är lättare att dra sig fram i Polen utan utbildning - om han inte har det - än i Sverige. Firman här var kanske inte heller så lyckosam. B hade två arbeten, vilket hon förmodligen inte behövt om Cs firma gått bra (såvida han inte söp upp pengarna. Det vet vi inte.)
Citera
2022-02-07, 21:35
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Kan tänka mig C lockade en ung söt kvinna med guld och gröna skogar.
B var ute efter trygghet för sig och sina barn.

Ute efter trygghet? Du tror kanske att hon ville utnyttja honom? Vad bestod guldet och de gröna skogarna av?

Citat:
Men firman C startade gick inget vidare, han börja dricka och slå sin familj i frustration.

Pratar vi om Polen 2013 eller Malmö 2021 nu? Hur vet vi att han slog hela sin familj? Hon drack väl förresten också? Var båda parter frustrerade?

Citat:
B klarade inte mer och ville läma men C ville inte släppa henne. Ja detta är min teori

Men din TEORI förklarar ju inte hur också C kunde bli slagen? Du har väl läst Barbys inlägg i tråden?
Citera
2022-02-07, 21:37
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Så kan det säkert vara. Utan att veta, tror jag att det är lättare att dra sig fram i Polen utan utbildning - om han inte har det - än i Sverige. Firman här var kanske inte heller så lyckosam. B hade två arbeten, vilket hon förmodligen inte behövt om Cs firma gått bra (såvida han inte söp upp pengarna. Det vet vi inte.)

Vet du vem som arbetade mest av B och C? Vem tjänade mest?

Vem DRACK mest? 😎
Citera
2022-02-07, 21:39
Medlem
Citat:

Där tror jag du har rätt, att komma hit och inte kunna språket måste ju ha varit ett helvete. Beata lärde sig svenska har jag läst i tråden och helt plötsligt var C beroende av Beatas hjälp för att driva firman. Jobben tröt säkert pga pandemin.
Citera
2022-02-07, 21:41
Medlem
Citat:
Ute efter trygghet? Du tror kanske att hon ville utnyttja honom? Vad bestod guldet och de gröna skogarna av?

Pratar vi om Polen 2013 eller Malmö 2021 nu? Hur vet vi att han slog hela sin familj? Hon drack väl förresten också? Var båda parter frustrerade?

Men din TEORI förklarar ju inte hur också C kunde bli slagen? Du har väl läst Barbys inlägg i tråden?

Blodet på hans näsa kan ju ha orsakats av att han petat i den. Har du bevis för att så inte var fallet?
Citera
2022-02-07, 21:42
Medlem
sybels avatar
Citat:
Vet du vem som arbetade mest av B och C? Vem tjänade mest?

Vem DRACK mest? 😎
Intelligenta frågor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in