2022-01-27, 09:48
Medlem
1994-1s avatar
Hej!

Idag kom mina sista 2 packet från rci. Så dom är gröna i mina ögon även om leveransen tog nån vecka.

Dom nya pagoclone funkar riktigt bra, beställde 25st fick 60 stycken så det är riktigt schysst. Kommer fortsätta beställa därifrån garanterat.
Citera
2022-01-27, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1994-1
Hej!

Idag kom mina sista 2 packet från rci. Så dom är gröna i mina ögon även om leveransen tog nån vecka.

Dom nya pagoclone funkar riktigt bra, beställde 25st fick 60 stycken så det är riktigt schysst. Kommer fortsätta beställa därifrån garanterat.

Visst var dom. Konstigt de tog sån tid men min sista order tog typ 1 vecka längre men dom håller nog på med ett projekt.
Sen trycka med tar tid. Man trycker ju inte 10000st och så är det alldeles för klent.
Tror det kan vara det plus nya substanser dom ska ha redo till efter nästa klassning mm mm det är mycket jobb.
Fast fick 200st idag Pagoclonen är sjyst
Citera
2022-01-27, 16:52
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Visst var dom. Konstigt de tog sån tid men min sista order tog typ 1 vecka längre men dom håller nog på med ett projekt.
Sen trycka med tar tid. Man trycker ju inte 10000st och så är det alldeles för klent.
Tror det kan vara det plus nya substanser dom ska ha redo till efter nästa klassning mm mm det är mycket jobb.
Fast fick 200st idag Pagoclonen är sjyst

Pagoclone är helt klart ett bra preparat. Särskilt när senaste batchen kom. Med dom tabletterna som smakar kemiskt. De innan gav väldigt liten effekt på mig.
Citera
2022-01-27, 16:54
Medlem
Citat:
Hej!

Ja man brukar få ett antal mer tabletter än man har beställt. När man beställer på RCI. Men att du fick 60 stycken när du bara beställde 25 var ju riktigt schyst.
Citera
2022-01-28, 10:58
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Ja man brukar få ett antal mer tabletter än man har beställt. När man beställer på RCI. Men att du fick 60 stycken när du bara beställde 25 var ju riktigt schyst.
Det var riktigt hyggligt av dom faktiskt. Antar att det var för att jag fick vänta på ordern.
Skall peta i mig några senare idag, skall bli trevligt!
Citera
2022-01-28, 11:01
Medlem
Citat:
Det var riktigt hyggligt av dom faktiskt. Antar att det var för att jag fick vänta på ordern.
Skall peta i mig några senare idag, skall bli trevligt!

Ja jag hoppas att du uppskattar dom.
Citera
2022-01-28, 18:01
Medlem
kattingSSs avatar
Var nytt swish nummer nu. Antar att de har strulat så dem har fått byta.
Citera
2022-01-28, 20:11
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
... beställde 25st fick 60 stycken så det är riktigt schysst. Kommer fortsätta beställa därifrån garanterat.

Det här låter snarare som en förändring (avslut?) än generositet. Har beställt 6-8 ggr ungefär och det normala är väl att få beställt antal + "lite övervikt". Låter olycksbådande.
Senast redigerad av Oucho.Sparks 2022-01-28 kl. 20:16.
Citera
2022-01-28, 21:47
Medlem
1994-1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oucho.Sparks
Det här låter snarare som en förändring (avslut?) än generositet. Har beställt 6-8 ggr ungefär och det normala är väl att få beställt antal + "lite övervikt". Låter olycksbådande.
Nej det tror jag inte, Tror dom kommer förbättra shopen. Önskar dom gör en hemsida som uppdateras oftare, bra utbjud om snabba utskick. då har vi en 100 shop. Har trotts allt höga förväntningar på denna shop.

Jag väntade 3 veckor på den ordern ungefär. Hamnade mellan stolarna och fick komp för det, precis som en 100gubbe skulle gjort
Citera
2022-01-28, 22:43
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Nej det tror jag inte, Tror dom kommer förbättra shopen. Önskar dom gör en hemsida som uppdateras oftare, bra utbjud om snabba utskick. då har vi en 100 shop. Har trotts allt höga förväntningar på denna shop.

Jag väntade 3 v ckor på den ordern ungefär. Hamnade mellan stolarna och fick komp för det, precis som en 100gubbe skulle gjort

Hoppas du får rätt men alla fadäser är hittills hänvisade till nån stackars "dropshiper/shopdripper", á ka shitdropper.

De får helt enkelt steppa upp och byta ut Samhall mot första förbipasserande och sen peta liv i nån tjomme för att uppdatera hemsidan.
Citera
2022-01-28, 23:32
Medlem
Ja hemsidan borde förbättras rejält. Annars är Pagoclone en mycket bra substans.
Citera
2022-01-30, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Pagoclone är helt klart ett bra preparat. Särskilt när senaste batchen kom. Med dom tabletterna som smakar kemiskt. De innan gav väldigt liten effekt på mig.

Exakt dom skickade ut dom svaga först dom tryckt isf skriva dubbelt upp till dom starkare. Fast dom jag fick nu är grymt starka. Räcker med 1-2st nu så nu ligger dom på rätt dosering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in