Citat:
Ursprungligen postat av
Captainspiced
Finns en medlem här som först berättade om företagshemligheterna, eller vad man nu ska kalla det för?! Om man läser i tråden, så kanske det var han som är den kontakt Lydia hade som förmedlade detta vidare till Skanska? Denna medlem skrev även att han hörde Emil i bakgrunden om jag inte minns fel?
Det är ett evigt tjat i denna tråd att en död man smutskastas. Ändå så kräver ni svar av den ni kallar troll? Ni med andra ord framtvingar ju att den s.k smutskastningen fortsätter. Nå, så är det ju. Det handlar om ett brott där man vill finna alla lösa trådar.
Nu har jag en fråga som ni kanske kan svara på? Emil mådde ju dåligt och jag har läst och även hört att han också försökt avsluta sitt liv. Står även i tråden tidigare. En som kände honom väl skrev det bl.a. i Inlägg 1669 för att vara korrekt, med sitt eget vapen! Och sen har jag fått reda på det från annat håll också. Fick han ngn hjälp för sin egen psykiska ohälsa?
Varför fick han ej ha sina barn?
Var det spriten eller varför?
Emils vapen? Var han jägare eller varför hade han vapen? Jodå, jag såg att han dödat ett djur. Det såg jag då i början när det började skrivas här.
Så kom shitstormen... vad knasigt var du med när Emil jagade? Varför har du hållit tyst så länge? Du har sett att han dödat ett djur?
Varför sket Lida i sina barn?
Varför föredrog hon droger, vin och sex, framför sina barn?
Vad var bakgrunden till Lidas vapenintresse? Hon medverkade vid väpnade rån, vid 13 års ålder?! Var Lida jägare? Hon gillar bus, eller hur? Makten ett vapen ger, eller få män att överösa henne med gåvor och prinsessbröllop? Varför ägde hon tre jaktvapen samt flera licensfria vapen? Bröllop på operan...jo, jag tackar, med fixarprissen som hon stalkade och flörtade med på fejsboken när hon fortfarande var gift med Kim*o, om jag inte minns fel.
Du vet och jag vet att Lida inte tog hand om sina barn. Att Emil inte kunde ha sina barn som han ville, berodde på att Lida ville partaja och få fri dricka, det har inte undgått någon att han haft ett alkoholmissbruk, vilket Lida utnyttjade eftersom hon är omåttligt törstig.
Varför är Lida systematiskt otrogen?
Lida förstörde Emils liv och tog allt ifrån honom, precis som hon sagt.
Hur gärna ni än vill, så är Lida en fara för samhället.
Trots alla påhopp så har Emils ex berättat några positiva saker om Lida, det är fanimig starkt, att trots allt försöka se någonting gott i det hela, att hennes och Emils barn inte upplevde Lidas rätta jag..
Du tror inte att det är så att Lida helt enkelt inte är vad du trott?
Hur kommer det sig att Drottning-Kocko och lovadevil samt ccederik är i tråden för att få veta sanningen? Sanningen har ni lite svårt att förstå.