Citat:
I min verden er det din teori som er bakvendt, så vi blir nok aldri helt enig om akkurat det.
Poenget mitt er uansett at TH trenger absolutt ikke være noen "kryptoekspert" for å
betjene det rigget vi ser i saken. Rigget, som jeg mener kan være satt opp av RU i tro
om at det skulle brukes på en annen måte. Kanskje han ble lovet en fortjeneste.
Kanskje han også fikk betalt, i Monero, i juli 2019. Men at det ble opp til RU om han
turde å heve beløpet, etter at han kanskje hadde begynt å skjønne hva han var med på.
Poenget mitt er uansett at TH trenger absolutt ikke være noen "kryptoekspert" for å
betjene det rigget vi ser i saken. Rigget, som jeg mener kan være satt opp av RU i tro
om at det skulle brukes på en annen måte. Kanskje han ble lovet en fortjeneste.
Kanskje han også fikk betalt, i Monero, i juli 2019. Men at det ble opp til RU om han
turde å heve beløpet, etter at han kanskje hadde begynt å skjønne hva han var med på.
RU har ingen interesse av å skjerme eller beskytte TH. Han er en naiv og lettlurt valp. L*ila B*rtheussen vile nok kalt han for et "persilleblad". Folk som er så lite gjennomtekt og lettlurte takler ikke spesielt godt å sitte i avhør. Om han faktisk sto bak kryptorigget ville han sprukket i avhør relativt raskt eller valgt å samarbeide med politiet for å felle TH. Det er gode tider for tystere og informanter og man får langt bedre betalt i strafferabatt enn det loven åpner for. Se på C*appelen, eller informanten som felte C*appelen: S*men Str*mhylden som i tillegg en solid strafferabatt slapp inndragning på 12. mill som han opprinnelig var tiltalt for. Da er det godt betalt soning. Dersom han faktisk er involvert, kan RU for alt vi vet valgt å være informant mot en hemmelig avtale om å få beholde den monero overføringen som TH allerede har utført. Da vil han lett være ute om 6-7 år og ha 10 mill ferdig hvitvaskede kroner på bok.. Grei skuring det.