2022-02-07, 07:16
  #289
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drullured
"Federal republic of Nigeria" står det på det passet. Nigeria alltså.
Nigeria är det sista landet i Afrika jag skulle åka till frivilligt. Ja, förutom möjligen Sydsudan, Etiopien, Eritrea.
__________________
Senast redigerad av ealdorman3 2022-02-07 kl. 07:20.
Citera
2022-02-07, 07:42
  #290
Medlem
SkuttCobains avatar
Fan jag som hoppades att Lasse skulle ha svarat vid det här laget. LASSE, vad gör du? Har du wifi problem eller är du och provkör morsan också just nu?

Säg inte att du blivit rånknullad och ligger och blöder i nån gränd!
Citera
2022-02-07, 09:11
  #291
Medlem
LKKINGENs avatar
Tror inte vi kommer höra från Lasse fler gånger, det som händer i Nigeria stannar i Nigeria och Lasse hände i Nigeria?
Citera
2022-02-07, 09:15
  #292
Medlem
grey.eagles avatar
Lycka till Lasse. Tror du behöver det.

Har massor me tips då jag varit o rest i Afrika, återkom om det är något du behöver veta, minns också att det är rasism mot vita där, allt är 5-10 ggr så dyrt om du är vit.
Citera
2022-02-07, 09:29
  #293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Ser ut som Lasse har hittat en rik brud. Jag kollade upp vad det är för konstig telefon hon håller i handen på den sexiga bilden. Det är en iPhone X med ett Louis Vuitton skal, detta skal kostar över 10-tusen kronor (1360 USD)!

https://www.knowyourmobile.com/sv/tillbeh%C3%B6r-recension/louis-vuitton-iphone-fodral/

Beror ju på vart du bor.. i Thailand kostar en iPhone16 2000kr medan i Sverige får man betala 20.000:- för samma.

Där kanske iPhones kostar 500:- ?
Citera
2022-02-07, 09:34
  #294
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Lycka till Lasse. Tror du behöver det.

Har massor me tips då jag varit o rest i Afrika, återkom om det är något du behöver veta, minns också att det är rasism mot vita där, allt är 5-10 ggr så dyrt om du är vit.

Vänta nu här, håll era hästar.

Kan man ha det trevligt som kille i Afrika? Har bara hört talas om Gambia och kvinnor som reser dit för att ”köpa tripods”

Hatar även kvinnorna där vita män?
Fan vi är hatade i hela världen.. jag skall nog göra en omvänd Mickael Jacksson
Citera
2022-02-07, 10:22
  #295
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soltorkadetomater
Vänta nu här, håll era hästar.

Kan man ha det trevligt som kille i Afrika? Har bara hört talas om Gambia och kvinnor som reser dit för att ”köpa tripods”

Hatar även kvinnorna där vita män?
Fan vi är hatade i hela världen.. jag skall nog göra en omvänd Mickael Jacksson

Man bör se upp, finns en del flickor som vill lura ut en från hotellbarerna, till okända destinationer. Att åka iväg som ensam vit med en lokal flicka under natten då kan man råka in i helvetiska problem.

Då bör man tacka för sig, detta måste man komma ihåg, djävligt viktigt.
Citera
2022-02-07, 10:45
  #296
Medlem
K-Glitchens avatar
Jag vet inte om det är modigt eller jävligt dumstridigt att ge sig iväg på en resa till ett fattigt land i Afrika alldeles själv.

Om man för det första inte är van att resa och sen dessutom till ett sånt ställe kan bli farligt.

Kan du inte försöka få med någon du känner? Jag hade lätt betalat min kompis biljett och vaccinsprutor bara för att få slippa resa ensam.

Det kanske kostar dig lite pengar men det är det lätt värt.
Citera
2022-02-07, 11:32
  #297
Medlem
swebarbs avatar
märkligt tyst från OP.. har det hänt han nåt?
Citera
2022-02-07, 11:34
  #298
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Jag vet inte om det är modigt eller jävligt dumstridigt att ge sig iväg på en resa till ett fattigt land i Afrika alldeles själv.

Om man för det första inte är van att resa och sen dessutom till ett sånt ställe kan bli farligt.

Kan du inte försöka få med någon du känner? Jag hade lätt betalat min kompis biljett och vaccinsprutor bara för att få slippa resa ensam.

Det kanske kostar dig lite pengar men det är det lätt värt.


Du är lite sen med dom råden, Lasse är (troligtvis) redan död..
Citera
2022-02-07, 11:50
  #299
Medlem
jack.danielss avatar
Han blev väl en ragu bolognese där nere?
Citera
2022-02-07, 12:28
  #300
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llars67
Jag har alltid gillat utmaningar och denna är så extrem drivkraften är nog att ingen skulle göra detta med mina förutsättningar. Faktum är den att jag föredrar vita kvinnor med blå ögon. Men ingen som är 40 år eller yngre som är seriös vill ha något ed mig att göra. Den här kvinnan är mulatt och är riktigt vacker och har ett yrke.
Ett yrke är väldigt viktigt när man ska försöka få en en kvinna till Sverige som sin hustru.
Jag har lärt mig så mycket den senaste tiden de flesta kvinnor i Afrika säljer saker på "marknaden" och kallar sig egenföretagare. Det räknas inte som ett yrke.
Vi kan kalla henne för Lola... Hon frågade mig gillar du att hänga vid vattnet? Nej jag har solallergi jag solade mycket förr men nu för tiden så kliar solens strålar bara... på tal om sol hur varmt är det i ditt sovrum på natten? Jag hatar när det är varmt i sovrummet.
-Jag har en bordsfläkt 🙄
Så du är fet, ful, blyg, fattig, sjuk och allmänt oattraktiv. Ändå dissar du möjligheten att träffa en blond och blåögd kvinna över 40 år? Detta inlägg skriker narcissist eller troll kanske? Du får för tusan rikta in dig på någon jämbördig här i landet, typ någon som jobbar på Samhall eller kommunens öppna dagliga verksamhet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in