2022-02-06, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
Kan tycka Keisha borde förstå Arlinds motivering till att fortsätta kämpa för sina barn PÅ Farmen istället för att åka hem då hon är 3-barnsmorsa men hon har la förlorat vårdnaden om sina barn.

Sen kunde jag inte göra annat än att skratta när Monika börja bryta på bryggan brevid orten bella.. från att prata bra korrekt svenska till det, usch tragiska människor som bara MÅSTE bryta så fort dom umgås med önska-vi-var-som-i snabba Cash människor.
Jag håller hellre på hunden än på Monika.
Citera
2022-02-06, 21:00
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappan38
Bella är den enda som lyckas störa mer och mer för varje avsnitt.

Alla whitetrash tatueringar för att spela cool, i samband med sitt blattesnack som hon kan fått från sitt jobb delvis, gör henne imponerande osexig och förvirrande blåst.
Hon är bara där för att hitta en karl och hoppas på att få dela vinsten. Helt malplacerad och fattar inte varför dom tar in gamla avdankade deltagare från Paradise hotel. Hoppas hon åker ut snart!
Citera
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N!xxo
Sen kunde jag inte göra annat än att skratta när Monika börja bryta på bryggan brevid orten bella.. från att prata bra korrekt svenska till det, usch tragiska människor som bara MÅSTE bryta så fort dom umgås med önska-vi-var-som-i snabba Cash människor.

Haha, ja var kom den brytningen från helt plötsligt. Gött ändå att dryga Levin åkte ut.
Citera
Medlem
Wads avatar
Det var ett jävla grinande den här säsongen.
Skönt att en efter en i orten-gänget ryker.
Citera
2022-02-06, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kira2020
Skriver spoiler för senaste avsnittet för jag vet inte hur man lägger en spoiler varning

Fan va skönt de är att se Kevin sticka. Hatar hur han gör upp sig själv som värsta hjälten "jag ville bara hjälpa en tjej i nöd som sen svek mig"
"ville bara hjälpa en kille som ville hem"

Glad att Arlind inte la sig. Spelar ingen roll om han ville lämna och sen ändrade sig. Levin spelade hela tiden han blev ba super sur över att han förlorade.

Och Kesiha som ba "du spelade på hans känslor" håll käften OMG
Jävla småbarns fjortisar är dom. Herreguuuud.
Håller helt med!
Levin är som Hänt i veckan, skönt att slippa han.
Att pakten runt omkring fick känna på "egen medicin" tog hårt..hahaha..
Citera
2022-02-06, 21:04
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Måste man gå läggmatch för att lämna farmen?

Förr kunde man väl bara be om att få lämna?

Har träffat på Levin-typen några gånger i mitt liv. Alltid ska de framstå som hjältar och med mycket moral. När det i själva verket är DE som är falska. Levin sa ju hela tiden att han spelade spelet. Han måste väl förstå att om någon han hånar och dessutom kallar för "fjäskaren" och även hymlar med ögonen åt och baktalar - att denna person inte kommer vara ärlig tillbaka. Hur dum ÄR Levin och hans lärjungar egentligen?

Det är ett smått sociopatiskt beteende det som gör Levin till någon man samlas runt. En ledargestalt för dem som behöver någon att se upp till. Det ser vi varje säsong i Farmen. Vissa kallar honom kanske för alfahanne. Jag kallar beteendet sjukt.
Citera
2022-02-06, 21:06
Medlem
NiccoJs avatar
Levin ska vara glad att han kommer bort från fågelskrämman Bella, tvi vale.

Däremot blir programmet allt tristare när de färgstarka deltagarna skickas hem.
Citera
2022-02-06, 21:06
Medlem
Att Levin-gänget sitter och gråter över att han åkte ut för att han är för snäll....SNÄLLA, det enda viktiga för mig är att ingen av de vinner den här säsongen.
Citera
2022-02-06, 21:07
Medlem
Är det bara jag som blir starkt illamående när vuxna män gråter i tv.
Kan dom inte bara vara riktiga, starka män och ta sig samman?
Citera
2022-02-06, 21:15
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Måste man gå läggmatch för att lämna farmen?

Förr kunde man väl bara be om att få lämna?

Har träffat på Levin-typen några gånger i mitt liv. Alltid ska de framstå som hjältar och med mycket moral. När det i själva verket är DE som är falska. Levin sa ju hela tiden att han spelade spelet. Han måste väl förstå att om någon han hånar och dessutom kallar för "fjäskaren" och även hymlar med ögonen åt och baktalar - att denna person inte kommer vara ärlig tillbaka. Hur dum ÄR Levin och hans lärjungar egentligen?

Det är ett smått sociopatiskt beteende det som gör Levin till någon man samlas runt. En ledargestalt för dem som behöver någon att se upp till. Det ser vi varje säsong i Farmen. Vissa kallar honom kanske för alfahanne. Jag kallar beteendet sjukt.

Klockren sammanfattning av det vi hittills sett av avsnitten på Farmen. Dagens avsnitt med kampen på Tinget och Levins trojka = Bella, Keisha och Monika och deras grillning av Arre var patetisk att se faktiskt. Som grädde på moset sitter även Jonas i synk och säger: Att han inte litar på någon och att han ska plocka "dem ALLA" - en efter en. Och Levin sa att de skulle lita på honom ... Nu återstår att se när trojkan vaknar upp till verkligheten och har förstått att Farmen är en tävling?
Citera
2022-02-06, 21:18
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Att Levin-gänget sitter och gråter över att han åkte ut för att han är för snäll....SNÄLLA, det enda viktiga för mig är att ingen av de vinner den här säsongen.

Samma, riktigt osympatiskt gäng. Levin verkade rolig till en början men sedan hände något. Oskön och snackar mycket skit.

Att Keshia börja gråta för att Levin åkte ut är också falskt med tanke på att hon för några avsnitt sedan sa till Helene att hon ville ha ut Levin för att han är ”fett jobbig”. Antagligen började hon ”gilla” Levin för att vapendragaren Izabella delade säng med honom. Falskt. Sedan att Monika började attackera Arlind är riktigt komiskt det också. Monika rövslickar bara Izabella och Keshia.

Arlind och Niklas stiger bara allt mer i mina ögon. Mina två favoriter än så länge. Arlind du gjorde dina barn stolta när du så konstruktivt stod emot gänget.
Citera
2022-02-06, 21:39
Medlem
ChiCoLas avatar
Levin är den värsta sortens människa som går i ett par skor . Parian. Hoppas han skäms när han ser sig själv. Isabella är efterbliven hon med. Niklas bör vinna .
Och Helene är sexigast
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in