På bilden för avsnittet som kommer på onsdag på tv.nu ser man Jonas och Bella sittandes i köket på Torpet. Blir ingen av de två storbönder eller har de valt sig själv till torpetkämpar?
Troligen Keisha som blir storbonde, så hon kan skicka Jonas och Bella till torpet för att få fler amuletter.
eller Monika som SB så att Kaisha också kan få chans till törpet
Hmm - det var ju BELLA och JONAS som "tempeZZt" sett en skymt av i köket på nästkommande Torpet-avsnitt nu på Onsdag. Inte Keisha! Men visst kan Levin ha utsett Monika "med k" till SB - även om jag inte tror han gjort det!
Hmm - det var ju BELLA och JONAS som "tempeZZt" sett en skymt av i köket på nästkommande Torpet-avsnitt nu på Onsdag. Inte Keisha! Men visst kan Levin ha utsett Monika "med k" till SB - även om jag inte tror han gjort det!
det är 3 som får dra och tävla om törpet, Keisha har förlorat i min scenario, och Bella och Jonas har vunnit hamnat på torpet. För då blir 2 av dom 3 garanterade platser (kan dom ha tänkt). Men jag vet inte om jag tror så mycket på den själv
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-02-06 kl. 17:43.
Exakt, det är det som får mig att tvivla lite på den scenariot.
Fast dom verkar ha kommit henne nära rätt snabbt, speciellt eftersom hon fick en band med bella redan på törpet
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-02-06 kl. 17:48.
Exakt, det är det som får mig att tvivla lite på den scenariot.
Fast dom verkar ha kommit henne nära rätt snabbt, speciellt eftersom hon fick en band med bella redan på törpet
Tror som sagt Keisha blir storbonde, och därför hon vågar skrika och bete sig kommande veckan, eftersom hon sitter säkert.