2022-02-06, 16:38
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Om deras jakt blir tillräckligt känd så kommer det helt förstöra för de som söker efter barn på nätet. Ingen kommer våga chansa på att fastna i nätet så på så sätt är det ju något bra de åstadkommer.

Någon borde för övrigt ifrån de här uppenbart förståndshandikappade männen internet.

Dämmer du upp en bäck så letar sig vattnet bara nya vägar.

Dumpen kommer på sin höjd förstöra några liv. Skapa några nya monster. Och vänja folk vid fenomenet. Samt ge Sara och Patrik lite pengar att leva på under en period, tills skatteverket kommer i fatt och folk tröttnar.

I övrigt så lär sig pedofilerna bara att bekräfta motparten lite bättre. Det är ju egentligen jätteenkelt.
Citera
2022-02-06, 16:43
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Dämmer du upp en bäck så letar sig vattnet bara nya vägar.

Dumpen kommer på sin höjd förstöra några liv. Skapa några nya monster. Och vänja folk vid fenomenet. Samt ge Sara och Patrik lite pengar att leva på under en period, tills skatteverket kommer i fatt och folk tröttnar.

I övrigt så lär sig pedofilerna bara att bekräfta motparten lite bättre. Det är ju egentligen jätteenkelt.

Ja, det är iofs sant. Det verkar inte göras i princip några kontroller från männens sida på att det hela är äkta. Om det är för att de är korkade eller för att de är förblindade av kåthet är svårt att säga.
Citera
2022-02-06, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Även du kan lura en efterbliven kille att han ska ge dig sin plånbok.

Knappast att han försöker få till en lagändring, han kan ge sken av det men syftet är att tjäna pengar.
Det är ju bättre att han överlämnar materialet till polisen så pedofilerna verkligen åker fast, men då tjänar han ju inga pengar och då faller ju hela idén.

De överlämnar allt material som du kanske redan vet. Det är liksom det som det hela går ut på. Några polisutredningar är på gång pga Dumpen. Men du verkar ha snöat in dig på att de tjänar pengar. Fan vad bra om de tjänar pengar också. Inte mig emot. Men om de får in 60 tkr vid en insamlingstillfälle som sist så blir det typ ingenting kvar efter att köra runt hela sverige, dokumentera, polisanmäla osv. Du tror inte Patrik skulle tjänat mer pengar på att vara med i några reklamfilmer? Men du verkar störa dig på att folk som gör saker bra och tar initiativ tjänar pengar på det.
Citera
2022-02-06, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
För min del räcker det att jag är övertygad.
Hade han varit oskyldig så hade han ringt polisen och visat sina egna chattloggar.
Jag förstår dig och klandrar inte dig för att känna så och säger inte heller du har fel.
Kanske var en pressad situation och därför han icke gjorde det.

Men tycker du ändå inte dumpen kunde lagt åtminstone något mer? För att tysta oss som inte är helt övertygade?
Citera
2022-02-06, 16:49
Medlem
https://dumpen.se/2022/02/06/5945/

Namn på honom?
Citera
2022-02-06, 16:50
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pysslingen22
De överlämnar allt material som du kanske redan vet. Det är liksom det som det hela går ut på. Några polisutredningar är på gång pga Dumpen. Men du verkar ha snöat in dig på att de tjänar pengar. Fan vad bra om de tjänar pengar också. Inte mig emot. Men om de får in 60 tkr vid en insamlingstillfälle som sist så blir det typ ingenting kvar efter att köra runt hela sverige, dokumentera, polisanmäla osv. Du tror inte Patrik skulle tjänat mer pengar på att vara med i några reklamfilmer? Men du verkar störa dig på att folk som gör saker bra och tar initiativ tjänar pengar på det.

Jag tycker det är jättebra om pedofilerna åker fast. har någon gjort det då?

Inga företag vill förknippa sig med Patrik, en knarkdömd kille faller rätt snabbt i attraktionsvärde.
Visst kan han få några pissiga reklamjobb för snickarkalle i Pajala, men betalningen lär bli därefter.
Citera
2022-02-06, 16:51
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Den här senaste snubben är väl typen de borde jaga, otrolig skillnad mellan honom och de lätt förståndshandikappade 90% andra som de fångat in

Är det förresten någon som märker skillnaden på hur Dumpens fiskare pratar med gäddorna nuförtiden? De är extremt på, syns i de senaste chattloggarna. För inte alls länge sedan var det männen som fick initiera och upprätthålla det sexuella chattandet men nu är det fiskarna som verkligen anstränger sig för att ta konversationen dit

Risken finns ju att det successivt blir en buisnessverksamhet. Deras fiskeregler blir slappare och slappare med tiden. Man får hoppas att de verkligen gör det i syfte för att få fast pedofilerna och inte för pengar och besökare. Nog lätt att bli förblindad av det. Många som blivit.
Citera
2022-02-06, 16:53
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, det är iofs sant. Det verkar inte göras i princip några kontroller från männens sida på att det hela är äkta. Om det är för att de är korkade eller för att de är förblindade av kåthet är svårt att säga.

Jo, när blodet rinner ut i kuken slutar hjärnan att fungera. Tyvärr, jag har själv stött på den saken mer än en gång.

Tror många av dom äldre torskarna är ovana också. Blir säkert till sig av att någon svarar.
Citera
2022-02-06, 16:53
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offlife
Jag förstår dig och klandrar inte dig för att känna så och säger inte heller du har fel.
Kanske var en pressad situation och därför han icke gjorde det.

Men tycker du ändå inte dumpen kunde lagt åtminstone något mer? För att tysta oss som inte är helt övertygade?

Dumpen är inte till för att tillfredsställa oss. Jag är helt övertygad om att det som är raderat går att få fram av en it-tekniker om det behövs. För min del framgår det väldigt tydligt att det inte lek med brädspel som han förväntar sig.
Citera
2022-02-06, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
https://dumpen.se/2022/02/06/5945/

Namn på honom?

42 år. Någon måste ha namnet?
Citera
2022-02-06, 16:59
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Dumpen är inte till för att tillfredsställa oss. Jag är helt övertygad om att det som är raderat går att få fram av en it-tekniker om det behövs. För min del framgår det väldigt tydligt att det inte lek med brädspel som han förväntar sig.

Tycker också på att det är rätt lätt att se att det syftas på sex med mor och dottern.

Dock så är det viktigt att Dumpen kan övertyga. Tror att det till slut kommer vara någon form av brist i bevisningen som kommer fälla dem till slut.
Citera
2022-02-06, 17:00
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
42 år. Någon måste ha namnet?
Jag trodde faktiskt hon var 9

Snyggt där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera