2022-02-05, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Kopia? Knappast. De har bara det blonda gemensamt.

Kraihamer ser mer ut som Richardo Friedrich.
Kopia var kanske att ta i, men de har ansiktsdrag som är look a like iaf.
Citera
2022-02-05, 12:24
Medlem
Cofis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Trodde ringarna såg likadana ut på alla plankor.

Jag vet faktiskt inte säkert. Men jag har tyckt att de sett lite olika ut. Förmodligen så att man inte ska kunna tjuvkika på de andra. Det här med "speglingen" efter man vänt var ju problem innan. Men det verkar som att alla tävlande har fattat det nu
Citera
2022-02-05, 14:15
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ser riktigt ”svensk” ut på vissa bilder på sin instagram medan i farmen ser hon ut att att kommit med flyktingbåten från Bombay. Bara pricken i pannan som fattas. Hon är nog en jäkel på att sola hårt.
Instagram verkar tillåta allt utom vårtgårdar och fiffis.
Hon visar ju vårtgårdar genom kläderna! det går tydligen ann

Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jag också, gillar inte hennes attityd.

Jonas ser ut som Gollum
https://static.feber.se/article_images/18/27/1/18271.jpg

och Cissi som Vanheden i lilla jönssonligan
https://i.gyazo.com/799474b8185e6a3cffeabe4e6da7f7f4.png
Då försöker vi igen här utan 'kränkningar?', nej hon ser ut som Peter Settman
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-05 kl. 14:18.
Citera
2022-02-05, 14:50
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Du tycker att hon är för vit? här, de tär väl ljussättningen som visar hennes riktiga färg här

Trista vårtgårdar, dvs inga pannkakor, får man ens posta sådant där innehåll på instagram
värre än Lindex katalogen

Du verkar ha problem med hudfärg (glömt att det finns solarier???) och etniciteter på deltagarna. Emigrera i så fall - du kommer inte att hitta några "renrasiga" i något land - vilket du verkar ha missat totalt! Dessutom är detta INTE en tråd för dessa frågor heller utan tråden handlar om FARMEN och dess sociala spel och tävlingar om en halv miljon (innan skatt) ... Så håll dig till det!
Citera
2022-02-05, 15:08
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Säger vem?

Säger jag. Annars om du inte har upptäckt det så är väldigt mycket av det du skriver OT och strider mot de regler som Flashback har att styra upp vad som är OT eller annat regelvidrigt i trådarna. Så för att återgå till denna tråds "röda linje" undrar jag (om du har tid mellan dina andra funderingar vill säga): Vem tror du att Levin väljer som andrekämpe och hur tror du utgången blir nu imorgon Söndag? Blir det Jonas? Eller någon annan och i så fall: Vem? Själv tror jag att Levin väljer Arild eller Abel. Att Levin åker ut hoppas jag - det skulle röra om i grytan ÄVEN om Levin skulle välja Jonas som SB, vilket jag inte tror att Jonas klarar utav!
Citera
2022-02-05, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Säger jag. Annars om du inte har upptäckt det så är väldigt mycket av det du skriver OT och strider mot de regler som Flashback har att styra upp vad som är OT eller annat regelvidrigt i trådarna. Så för att återgå till denna tråds "röda linje" undrar jag (om du har tid mellan dina andra funderingar vill säga): Vem tror du att Levin väljer som andrekämpe och hur tror du utgången blir nu imorgon Söndag? Blir det Jonas? Eller någon annan och i så fall: Vem? Själv tror jag att Levin väljer Arild eller Abel. Att Levin åker ut hoppas jag - det skulle röra om i grytan ÄVEN om Levin skulle välja Jonas som SB, vilket jag inte tror att Jonas klarar utav!
Jag tror som du att Levin väljer Arlind eller Abbe.
Att Levin åker ut i tvekampen hoppas jag också på.
Tror inte heller att Jonas skulle klara av att vara storbonde om han skulle bli vald till det.
Imorgon får vi veta hur det går, fortsättning följer 😀
Citera
2022-02-05, 22:36
Medlem
Cissi måste vara en av de mest osköna och otrevligaste farmare någonsin? Feg så in i helvete också, vågar inte konfrontera de som bestämmer. När hon kom in första dagarna var hon blyg och försynt men nu haha...Går kaxigt omkring med näsan i vädret, ser ut och för sig som en tvättäkta mobbare. Tycker hon står över allt och alla. Ser ut som Måns Möllers lastbilschaffis syrra. Usch , riktigt hemsk personlighet.
Citera
2022-02-05, 22:46
Medlem
ziggarillens avatar
Svårt att gilla någon i årets Farmen. Tycker negern verkar mest sympatiskt men det kan ju vara ett spel. Trista individer överlag och vad den där Bella gör där är en gåta. Ju fler tatueringar desto mer korkade. Sen funderar jag varför kärringen Bea springer omkring med en stor kätting runt halsen. Hon är avskyvärd och saknar allt vad som är tilldragande hos en person. Att hon varit modell tvivlar jag på vilket hon påstod i nåt sammanhang. I så fall har hon gangserat rejält och jag gissar på pillerknarkande.
Citera
2022-02-05, 23:22
Medlem
ollepolle90s avatar
Lite "skvaller" beroende på hur man ser det.

Monika med k har frågestund på Instagram

Fråga: Vem var det som var rasistisk?

Svar: Har ni inte listat ut det än...

Frågan efter: Vem gillar du minst från Farmen?

Svar: Gerty, Arlind, Jonas (ingen specifik ordning)

Då borde det vara självklart att det är någon av de tre som har uttalat sig "rasistisk" (skriver så för man vet aldrig med pk-ister vad de anser är rasistisk).

Jag tror inte Arlind. Samt inte Jonas då han umgås med för många invandrare. Tror det är Gerty.

Vidare snackar hon skit om Jonas genom att skriva att han aldrig tvättade sina kläder inklusive kalsonger och strumpor
Senast redigerad av ollepolle90 2022-02-05 kl. 23:25.
Citera
2022-02-06, 00:06
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Lite "skvaller" beroende på hur man ser det.

Monika med k har frågestund på Instagram

Fråga: Vem var det som var rasistisk?

Svar: Har ni inte listat ut det än...

Frågan efter: Vem gillar du minst från Farmen?

Svar: Gerty, Arlind, Jonas (ingen specifik ordning)

Då borde det vara självklart att det är någon av de tre som har uttalat sig "rasistisk" (skriver så för man vet aldrig med pk-ister vad de anser är rasistisk).

Jag tror inte Arlind. Samt inte Jonas då han umgås med för många invandrare. Tror det är Gerty.

Vidare snackar hon skit om Jonas genom att skriva att han aldrig tvättade sina kläder inklusive kalsonger och strumpor

Vad Monika "med k" säger känns orelevant. VAD har sagts rasistiskt i TVrutan??? Sitta och hymla om vad som sagts är bara schämmigt och fegt OM man inte talar ur skägget.

Kan någon av er i tråden berätta? Har någon av oss i tråden sett och/eller hört något rasistiskt i de avsnitt som har sänts?

Man kan verkligen undra - för att prata rasistiskt görs väl inte i TV? Endast här - i tråden emellanåt
Citera
2022-02-06, 00:44
Medlem
Finns inte en chans att Gerty är rasist. Hon är urtypen för vänsterkvinna som gått på afrikanska musikklubbar och umgåtts med afrikanska män. Kanske bott med någon till och med.
Citera
2022-02-06, 02:01
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Finns inte en chans att Gerty är rasist. Hon är urtypen för vänsterkvinna som gått på afrikanska musikklubbar och umgåtts med afrikanska män. Kanske bott med någon till och med.

Känns ju så, men säkert att Keshia har skrikit och gapat om cultural appropriation pga Gertys frisyr. 99% att det handlar om frisyren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in