Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
raske skritt før fall tyder på en aeh springer unna gm ned trappa, men blir dyttet og mister tlf i fallet. Slår seg nederst i trappa, blir deretter slept og kvalt. Kun 1 gm var inne i huset. Mulig en sjåfør/vakt utenfor, men er det husets herre trengs ingen vakt/sjåfør.
Jeg er ikke like sikker på at Fru Hagen springer unna GM ned trappa, er i besittelse av sin egen telefon, blir dyttet og mister telefon i fallet.
Jeg tror like gjerne GM, i besittelse av hennes telefon, dytter henne inn i trappa og mister samtidig telefonen denne er i besittelse av når denne gjør dette. Blodsporene er i første trinn til venstre og trappeveggen der om jeg har forstått det rett? Er det funnet blod etter henne andre steder i trappeløpet så er jeg enig i at det kan være snakk om at hun faller/blir dyttet ned trappen. Har ikke funnet opplysninger om dette?
Det interessante er om politiet, på bakgrunn av raske skritt forut for fall/dytt og raske skritt forut for at telefonen legges på bordet, kan konkludere med at de raske skrittene tilhører en og samme person. Kan i tilfelle si mye om hvor/hvordan angrepet startet og hvordan ting gikk for seg i huset den dagen. Og ikke minst hvem en av gjerningspersonene i dette mulig kan være. I hvertfall hvorvidt det var en fremmed for henne eller ikke.