2022-02-05, 17:10
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Om det inte varit för anakronismen, de felaktiga jämförelserna och att det är Fredo själv som författat inläggen. Men du osar ju inte heller studieskulder

Hellre osa lite studieskulder än stinka ”redovisa ungdomsårskortet till kommunens soc avdelning Södermalm”

Svara på hans påstående istället. Ni verkar dra nitlotten i familjerna.
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2022-02-05 kl. 17:13.
Citera
2022-02-05, 17:12
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Hellre osa lite studieskulder än stinkan”redovisa ungdomsårskortet till kommunens soc avdelning Södermalm”
Åh, ungdom. Livets fontän - som man saknar att glida in på Baba Sonic och visa legg.

Att de är sämre är ju ett faktum; det är inte det jag invänder mot. Det är de felaktiga premisserna man måste vara dum i huvudet för att inte förstå. Men ja, ok, jag kan väl erkänna att det trots anakronistiska fel är kul. Men som argument i ursprungsdiskussionen svagt. Förlåt cokehyena.
Senast redigerad av Fred Friendly 2022-02-05 kl. 17:15.
Citera
2022-02-05, 18:11
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Han är vårt troll. Vår cokehyena. Ingen mening att försöka föra seriösa diskussioner.

Förvisso försäsong och mindre betalt per match men vi tjänade flera miljoner på att outsourca matcherna i somras; varför kör ni då internt? Äckliga rika jävlar
Aha, tack för klargörandet.

En intressant fråga i alla fall, undrar vad Malmö drar in på sin premium-tjänst egentligen. I mitt tycke finns det ganska mycket intressant material där, men jag har noll koll på hur många abonnenter man har.
Citera
2022-02-05, 18:29
Medlem
jararvs avatar
Kommer Mjällby före Norrköping i år?
Senast redigerad av jararv 2022-02-05 kl. 19:22.
Citera
2022-02-05, 18:36
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Aha, tack för klargörandet.

En intressant fråga i alla fall, undrar vad Malmö drar in på sin premium-tjänst egentligen. I mitt tycke finns det ganska mycket intressant material där, men jag har noll koll på hur många abonnenter man har.
Vad ingår i er premium-tjänst? Alltså typ vad kommer ut på veckobasis, mer sällan osv? En ren uppskattning alltså.

Detta är en del vi ligger efter på rejält även om det är mycket bättre. Vet att Gnaget har inside AIK (kan heta annat) som vad jag läst och hört är rätt bra och de få gånger jag kollar på DIF:s dito är det bra och de har en riktigt bra hemsida om man jämför med oss. Det har hänt saker på sistone, via supporterinitiativ, en app där man sänder rätt mycket live; bland annat träningar på lägret, guidar en så man får ta del av interiörer och nu när vi mötte Blåvitt halvtidssurr, kanske det er tjänst ger er?

Vi är iaf klappkassa där, sämst i 08.
Citera
2022-02-05, 18:46
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Vad ingår i er premium-tjänst? Alltså typ vad kommer ut på veckobasis, mer sällan osv? En ren uppskattning alltså.

Detta är en del vi ligger efter på rejält även om det är mycket bättre. Vet att Gnaget har inside AIK (kan heta annat) som vad jag läst och hört är rätt bra och de få gånger jag kollar på DIF:s dito är det bra och de har en riktigt bra hemsida om man jämför med oss. Det har hänt saker på sistone, via supporterinitiativ, en app där man sänder rätt mycket live; bland annat träningar på lägret, guidar en så man får ta del av interiörer och nu när vi mötte Blåvitt halvtidssurr, kanske det er tjänst ger er?

Förutom träningsmatcher fyller man upp med intervjuer av nyförvärv, tränare, sportchef osv, dessutom lägger man ut klipp från träningar och gör lite produktioner från resorna och laget. Jag tyckte det var kul att se från de fysiska testerna till exempel.

Jag tycker att man försöker hålla en ganska jämn nivå med content men det är klart det är mer under en sådan här del av säsongen, jag tror man publicerat ett tiotal klipp bara den senaste veckan. I tider där jag upplever att MFF sluter sig allt mer gentemot sina supportrar när det kommer till information uppskattar jag lite insyn och öppenhet.
Citera
2022-02-05, 18:51
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
MFF sluter sig allt mer gentemot sina supportrar när det kommer till information

Utveckla.
Citera
2022-02-05, 18:53
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:

Vi hade FollowUs AIK tills för ett par månader sen när avtalet löpte ut som det så fint kallas. Mycket bakom kulisserna material och från spelarnas vardag med familj samt olika lagaktiviteter spelarna deltog i men tillsvidare så läggs allt sånt där ut på AIK Play på Youtube.
Citera
2022-02-05, 18:54
Medlem
LT10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Tänker på 2019 när ni förlorade dragkampen om var och varannan lirare till Bajen, Mff och Aik.

Ni har inte samma omsättning som nämnda klubbar, och då är det naturligt om ni får det svårare att vinna dragkamper om spelare.
Ta det piano nu bram. Att vi torskade Antonsson till Malmö, Kolbeinn till Aik och Kjartansson till Bajen stämmer, precis som att ni torskade Curtis Edwards. Malmö och Aik har varit hetare över tid men Bajen? Knappast.
Citera
2022-02-05, 18:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Ta det piano nu bram. Att vi torskade Antonsson till Malmö, Kolbeinn till Aik och Kjartansson till Bajen stämmer, precis som att ni torskade Curtis Edwards. Malmö och Aik har varit hetare över tid men Bajen? Knappast.
Har aldrig hört talas om att Bajen varit ute efter Curtis Edwards faktiskt. Och jag är rätt glad för det då jag inte tycker han har i ett topplag att göra.
Senast redigerad av se_där... 2022-02-05 kl. 19:16.
Citera
2022-02-05, 19:33
Medlem
Hur kommer det sig att MFF fortfarande inte gjort sig av med Eric Larsson, som varit en av de sämsta högerbackarna i flera säsonger?
Citera
2022-02-05, 19:34
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Hur kommer det sig att MFF fortfarande inte gjort sig av med Eric Larsson, som varit en av de sämsta högerbackarna i flera säsonger?

Vi tycker det är coolt att lyckas vinna SM-guld med "en av de sämsta högerbackarna".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in