2022-02-05, 17:21
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Enig.

Men vi er selvfølgelig maktesløse i så måte.

Fordi politiet sluttet å etterforske bredt allerede tre dager etter forsvinningen.

I kortekst fører det til at de fleste i denne tråden flytter rundt på kjente brikker.

Hvis de skyldige er to polakker, som jobbet i Norge i 2018, to fettere til håndverkeren som TH nevnte i første forhør, som han trodde kunne mer engelsk enn han latet som, liksomsvogeren som dukket opp hos politiet og fortalte om sjalusidramaet i 1993, fiskerne på bryggen tvers over, BMW-en i Ski, forretningsforbindelsene som ringte TH og truet, osv. osv., så har ikke politiet etterforsket dette, i hvert fall fortalte de ingenting om resultatene av dette til forfatterne av dusteboken alle her i tråden referer til.

Følgelig koker alle suppe på spiker (hva skjedde mellom 9.04 og 13.00) og følgelig ender denne tråden i en salig suppe hvor folk angriper hverandre.

Når krybben er tom, bites hestene.

åh du framstår bara som en polishatare...
Citera
2022-02-05, 17:22
Medlem
Det samme typen som først spør, hvor han kan kjøpe Monero for 1 million Euro. Sier lengre ned i tråden

But i would like to know if somebody can tell me which are the highest buying limit in the monero exchanges.

Han har sikkert fått som svar 10 millioner $ og skrev derfor 9 millioner € i kravbrevet.
Citera
2022-02-05, 17:23
Medlem
Mener jeg så noen bilder på nett av RU i fin dress i barcode området, fantaserte om millioner da tenker jeg
Citera
2022-02-05, 17:24
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Måste ha varit en fruktansvärd känsla och rädsla.

ja den senaste tiden är obegriplig för alla som inte varit med om samma sak och säger ganska mycket om hur äckliga vissa användare här faktiskt är i sin kritik mot AEF...
Citera
2022-02-05, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten

Norska polisen har nog gjort sitt arbete så bra som möjligt. Ta bara det med undersökningen av Hagens hus. I Sverige hade inte den svenska polisen gjort ett sådant jättearbete. De hade helt enkelt inte hade haft tålamod.
Citera
2022-02-05, 17:27
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Å mase om TT i ørten innlegg er jo ikke barnslig i det hele tatt. Noen har tydeligvis dette som heltidsgeskjeft. Hva som er formålet med dette kan man jo lure på.

att du inte har sett hur effektivt det är för att synas här är inte mitt fel minst sagt...
Citera
2022-02-05, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Mener jeg så noen bilder på nett av RU i fin dress i barcode området, fantaserte om millioner da tenker jeg
Ja først nå forstår jeg hvorfor politiet ble så forbannet på at han la ut et bilde av seg selv smilende i barcode området.
Citera
2022-02-05, 17:30
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Norska polisen har nog gjort sitt arbete så bra som möjligt. Ta bara det med undersökningen av Hagens hus. I Sverige hade inte den svenska polisen gjort ett sådant jättearbete. De hade helt enkelt inte hade haft tålamod.

säg inte det...
men att polisen har gjort ett mycket större jobb och har mycket mer än vad många här vill ha det till är fakta...
Citera
2022-02-05, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Å mase om TT i ørten innlegg er jo ikke barnslig i det hele tatt. Noen har tydeligvis dette som heltidsgeskjeft. Hva som er formålet med dette kan man jo lure på.

Det är bara till att delta i debatten.
Citera
2022-02-05, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten

… mens du mener at vi skal takke politiet for hvordan de har løst denne saken på en fortreffelig måte?
Citera
2022-02-05, 17:36
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann

förmodligen så fantiserade han om de stora pengarna där
Citera
2022-02-05, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
… mens du mener at vi skal takke politiet for hvordan de har løst denne saken på en fortreffelig måte?

Polisen har gjort det bästa av situationen. Men att det är en massa vilseledningar på vägen kan väl polisen inte hjälpa. Polisen har i det hela taget vad jag kan förstå ha blivit förda bakom ljuset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in