2022-02-05, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Jag lyssnade på det för nån timme sen. Hörde inget om att det skulle va ett erkännande.

Följ länken som Matsqq skickade.
Citera
2022-02-05, 15:09
Medlem
[quote=enough-is-enough|78972089]Ja, och det är möjligt YN såg en handledsväska.[/QUOT

Precis. Och då bör man kunna fundera på om SE var den som sprang. Tycker jag.
Citera
2022-02-05, 15:10
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Jag vet att han säger att han inte kan se det på något annat vis än att SE ville erkänna och att han tror att han inte skulle bli arg på honom för att han berättar det.

Nix. Så säger han inte. Inget om något erkännande.

Han säger att han inte tror SE skulle bli arg bli arg för att han berättar det han berättar.

Det är uppenbart att han inte trodde SE var GM, blev förvånad när han blev utpekad, sen tror att SE är GM pga att han la sig i utredningen.

Inget om en känsla att SE ville erkänna.
Citera
2022-02-05, 15:11
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Följ länken som Matsqq skickade.

Som sagt, jag lyssnade för en timme sen. Jag tror du behöver lyssna. För du har fel.
Citera
2022-02-05, 15:14
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ja, och det är möjligt YN såg en handledsväska.

Precis. Och då bör man kunna fundera på om SE var den som sprang. Tycker jag.[/quote]

Ja. Och man bör fundera på om SE är den enda inom en radie på 300m som kan ha en liten väska.
Senast redigerad av enough-is-enough 2022-02-05 kl. 15:17.
Citera
2022-02-05, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Ja. Och man bör fundera på om SE är den enda inom en radie på 300m som kan ha en liten väska.

Vilket naturligtvis inte är fallet. Jag står fast vid det jag skrev härom dagen angående målet med detta.
Citera
2022-02-05, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matsqq
Här är det , lyssna speciellt på slutet :
https://www.expressen.se/tv/nyheter/-jan-arvidson-jag-har-en-kansla-av-att-han-ville-beratta-/

Enough-is-enough har berättat vad klippet handlar om.
Citera
2022-02-05, 15:20
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Jaha, ytterligare en gång. Bara av nyfikenhet, finns det någonting som gör att du anser att SE kan misstänkas för mordet? Om svaret är nej behöver vi ju inte ha någon diskussion. Det blir som att Brezjnev och Annie Lööf diskuterar ekonomi.

Stopp, byt inte ämne. Jag har lyssnat. Nu är det dags för dig att lyssna på klippet. För du har fel, det sägs inget om ett erkännande. Du hänvisade mig att lyssna, då bör du själv lyssna efter att jag påpekat jag redan hört och att du har fel.
Citera
2022-02-05, 15:24
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:

Nej jag har berättat att det du påstår sägs inte alls sägs. Och sen har jag berättat vad som sägs som antyder att journalisten inte alls hade känslan av ett erkännande 1993. (utöver det nämner han aldrig att han någonsin fått den känslan).
Senast redigerad av enough-is-enough 2022-02-05 kl. 15:26.
Citera
2022-02-05, 15:28
Medlem
MrBarnabys avatar
Citat:
Jag har konstaterat för länge sedan att "enough" bara trollar/tramsar.

JA säger att han tror att SE är mördaren, "jag kan inte se att någon annan kan ha gjort det".

https://www.expressen.se/tv/nyheter/-jan-arvidson-jag-har-en-kansla-av-att-han-ville-beratta-/
Senast redigerad av MrBarnaby 2022-02-05 kl. 15:33.
Citera
2022-02-05, 15:32
Medlem
matsqqs avatar
Citat:
Jaha, ytterligare en gång. Bara av nyfikenhet, finns det någonting som gör att du anser att SE kan misstänkas för mordet? Om svaret är nej behöver vi ju inte ha någon diskussion. Det blir som att Brezjnev och Annie Lööf diskuterar ekonomi.
När det gäller klippet tror jag precis som med allt annat, att det är bäst att se det själv och avgöra ...

"It is what it is" ... "Enough" gör sina tolkningar och levererar sedan korta statements som ska peka som mycket som möjligt åt att SE är oskyldigt vittne ... intet nytt under solen där ...

Men som vanligt bäst att gå till källan och inte någons tolkning av källan - även om man kan väga in vad de säger i smeten om man tycker det har relevans ...

SE sprang efter poliserna , ja då sprang han ju också efter GM rent "logiskt" .

Kanske skulle Brezjnev diskutera ekonomi mer förutsättningslöst än vad "Enough" diskuterar Palmemordet ...?
Citera
2022-02-05, 15:33
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBarnaby
Jag har konstaterat för länge sedan att "enough" bara trollar/tramsar.

JA säger att han tror att SE är mördaren.

"helt bortom all misstanke för mig" säger journalisten. Är det nåt man säger om man får känslan av att att han SE ville erkänna mordet".

(FB) Skandiamannen
Senast redigerad av enough-is-enough 2022-02-05 kl. 15:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in