Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Du bestemmer ikke hva den enkelte debattant her mener.
Saken som ble diskutert var om det var medhjelper(e) til stede i S4 etter at TH dro på jobb. Jeg tror ikke det var det.
Så ble det argumentert med politiets opplysninger om at analyser av AEs mobil viser bevegelse, og siste bevegelse skal være registrert 10:07, og det ble attpåtil påstått at bevegelsene ga TH alibi.
Jeg svarte at det er mulig å skape bevegelser på telefonen uten at person(er) trenger å være til stede. Endog fall. Eksempelvis ved at et robotstøvsuger kjører utfor trappen, med telefonen festet oppå. Det er teknisk mulig.
Det er altså teknisk mulig. Mer enn det har jeg aldri påstått. Jeg tror som sagt ikke på bevegelser på telefonen etter at TH dro.
Men makan til reaksjoner og ramaskrik det ble her inne. Nesten så jeg lurer på om TH hadde med seg en topp modell programmerbar robotstøvsuger hjem fra Kina-turen sin. Ett par uker før AE forsvant.
At jeg uheldigvis kom til å tråkke i en eller annens salat.
Da håper jeg at også du forstår at det er mulig å skape bevegelser på telefonen uten at det nødvendigvis befinner seg person(er) til stede.
Ja, det ble visst ramaskrik av denne robotstøvsugeren. Samme som med mine innlegg om psykopati, hehe.
De prøver visst å plukke oss ut, en etter en, men det kan de jo bare drømme om.
Vi som er igjen her, jeg, du, LH07, Niffy, Jayce, Svartediket, Amunra osv, kommer nok til å være her til saken starter i retten. Ihvertfall kommer jeg til å bli værende.
Robotstøvsuger er en ting. Fjernstyrt bil er en mulighet. Uten at jeg har sjekket om det finnes, så regner jeg med at det finnes radiostyrte biler som kan kjøres med smarttelefon, akkurat slik som med droner, som benytter app og 4g nett.