2022-02-05, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Mye ordsalat fra deg. Jeg har ikke bedt deg om noen redegjørelse for paragraf §216. Hvis jeg lurer på noe, så står jo alt dette på lovdata.no
Du er vel ikke den som man først lytter til om hva som er lov og ikke.
Desperado.

Jeg foreslår at det heretter er forbudt å bruke ordet «ordsalat».

Det skjer hver eneste gang fundamentalister på denne tråden blir presentert for argumenter som motbeviser deres tro.

Da oppfører de seg som dyslektikere, som får panikk hver gang de blir presentert for et skriftbilde.

Enkel oppfordring til alle som blir fristet til å bruke anklagen «ordsalat»: Ta deg tid. Les en og en setning. Bruk hjernen. Prøv å falsifisere det du blir presentert for.

Ingen vet hva politiet sitter på av nye bevis.

Kanskje har de flyttet seg milevis siden de sist fremla beviser på at TH er skyldig.

Kanskje dundrer de til neste uke med en tiltale, som får oss skeptikere til å si «sorry, sorry, sorry».

Det kan skje.

Når jeg tviler, skyldes det at politiet frem til nå har vært i overkant opptatt av sitt eget renommé.

Jeg tviler med andre ord på at de har evnen til å sitte på gode kort, uten å bli fristet til å lekke om det til eks-rampelys-reporter Milli.
Citera
2022-02-05, 13:54
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Smisking er like mistenkelig som personangrep, og slik ble dere avslørt.

Jeg har diskutert sak. Jeg har veid for og imot. Jeg har klisterhjerne og stort hjerte, derfor så jeg et mønster.

Til syvende og sist, så er det politiet som må løse saken. Jeg vet dere er her politiet. Jeg heier på dere!

Skal ikke forsvare det i det hele tatt, men du har faktisk sjikanert ett drapsoffer flere ganger, hvis du absolutt skal gå i detaljer.. Uansett skal jeg vise meg som den voksne her, beklagelsen står selv om du ikke er fornøyd.. At du tar feil, kommer du nok til å forstå en dag....
Citera
2022-02-05, 14:02
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Jeg vet ikke hvem GM er, absolutt ikke.
Jeg er vel ikke den største forsvareren av TH, mer den som irriterer meg kraftig over dere som ikke greier å se at denne saken kan ha flere mulige løsninger.

Tro meg, jeg har gang på gang gått gjennom tilgjengelig informasjon og prøvd
å se det i lys av alle tenkelige hypoteser. Men uansett hvordan man snur og vender
på det, så kommer altså denne gjerrigknarken i veien.

Så da tenker jeg at politiet vet best når de velger å la ham forbli siktet.
De kan ikke opprettholde drapssiktelser mot folk bare på gjørs.

Citat:
TH er Norges mest etterforskete nordmann gjennom tidene, det samme med hans hjem, som også er åsted.
De har ikke funnet noe som helst, ingenting, og nå sier de åpent at de leter etter en kriminell som kan klekke ut og gjennomføre dette kuppet selvstendig.

Som sagt over, de kan ikke opprettholde en siktelse i mangel av bedre kandidater.
Det står heller ingenting om at den de nå leter etter har operert uavhengig av hovedmistenkte.

Citat:
Mens dere i menigheten finner opp programmerte støvsugere for å få kabalen til å gå opp.
For TH er skyldig! - Trenger ikke bevis for å se det....

Nå var vel den støvsugerteorien et forsøk på spøk, jeg vet ikke.
Men vi må nå uansett være enige om at hvem som enn står bak dette, så
er det en person som nok kunne tenkt seg å anvende både den ene og den
andre elektroniske finessen for å lykkes.
Citera
2022-02-05, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gutzi
Nærmer seg pågripelse eller henleggelse..

Ja, det kunne tyde på det - men omvendt har man troet det flere gange de sidste par år eller 3… Men at de slipper artiklen ud om RU, kan tyde på, at der snart sker noget.
Citera
2022-02-05, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Tro meg, jeg har gang på gang gått gjennom tilgjengelig informasjon og prøvd
å se det i lys av alle tenkelige hypoteser. Men uansett hvordan man snur og vender
på det, så kommer altså denne gjerrigknarken i veien.

Som sagt over, de kan ikke opprettholde en siktelse i mangel av bedre kandidater.
Det står heller ingenting om at den de nå leter etter har operert uavhengig av hovedmistenkte.

Nå var vel den støvsugerteorien et forsøk på spøk, jeg vet ikke.
Men vi må nå uansett være enige om at hvem som enn står bak dette, så
er det en person som nok kunne tenkt seg å anvende både den ene og den
andre elektroniske finessen for å lykkes.

Ja tidens mest teknologiske kidnapning, starter så med et udpresningsbrev og ydermere lagt i en konvolut… Det hænger ikke helt sammen 😉🤔
Citera
2022-02-05, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket

Kostnaden ved å opprettholde siktelser er nær null i rettsstaten Norge.

Kostnaden ved å frafalle siktelsen mot TH er skyhøy for tunnelarbeiderne i idiotiet.
Citera
2022-02-05, 14:15
Medlem
Citat:
Jeg vet ikke hvem GM er, absolutt ikke.
Jeg er vel ikke den største forsvareren av TH, mer den som irriterer meg kraftig over dere som ikke greier å se at denne saken kan ha flere mulige løsninger.

TH er Norges mest etterforskete nordmann gjennom tidene, det samme med hans hjem, som også er åsted.
De har ikke funnet noe som helst, ingenting, og nå sier de åpent at de leter etter en kriminell som kan klekke ut og gjennomføre dette kuppet selvstendig.

Mens dere i menigheten finner opp programmerte støvsugere for å få kabalen til å gå opp.
For TH er skyldig! - Trenger ikke bevis for å se det....

FYI. Programmerbare robotstøvsugere er et faktum. Bare å google.
Citera
2022-02-05, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
FYI. Programmerbare robotstøvsugere er et faktum. Bare å google.
Der ser dere, dere som har forsvart kornblomst med at programmert støvsuger var spøk.

Det var det ikke!
Citera
2022-02-05, 14:27
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Jeg foreslår at det heretter er forbudt å bruke ordet «ordsalat».

Det skjer hver eneste gang fundamentalister på denne tråden blir presentert for argumenter som motbeviser deres tro.

Da oppfører de seg som dyslektikere, som får panikk hver gang de blir presentert for et skriftbilde.

Enkel oppfordring til alle som blir fristet til å bruke anklagen «ordsalat»: Ta deg tid. Les en og en setning. Bruk hjernen. Prøv å falsifisere det du blir presentert for.

Ingen vet hva politiet sitter på av nye bevis.

Kanskje har de flyttet seg milevis siden de sist fremla beviser på at TH er skyldig.

Kanskje dundrer de til neste uke med en tiltale, som får oss skeptikere til å si «sorry, sorry, sorry».

Det kan skje.

Når jeg tviler, skyldes det at politiet frem til nå har vært i overkant opptatt av sitt eget renommé.

Jeg tviler med andre ord på at de har evnen til å sitte på gode kort, uten å bli fristet til å lekke om det til eks-rampelys-reporter Milli.

"Ordsalat" bruker jeg å si når brukere her kommer med lange innlegg uten noe mål og mening.
Vær kort og konkret, og ikke prat usammenhengende, ellers blir innholdet tørt og uten mål og mening, samme som med innleggene til Havhest.
Det er helt greit at andre tror at dette er et blaff fra VG, men jeg tror vi kan lese det som et signal på at det nærmer seg en rettsak snart.
Citera
2022-02-05, 14:30
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Kostnaden ved å opprettholde siktelser er nær null i rettsstaten Norge.

Kostnaden ved å frafalle siktelsen mot TH er skyhøy for tunnelarbeiderne i idiotiet.

Jeg har forstått at du mener politiet kun tar hensyn til eget renommé og prestisje.
Du er vel heller ikke den eneste som har brukt betegnelsen "idiotiet" i forbindelse med denne saken.

Jeg tror derimot at hele saken hadde vært lagt vekk i 2020 dersom de ikke hadde noe å bygge den videre på. Politiet har ikke akkurat mangel på arbeidsoppgaver ellers, så de må ha noen argumenter
utover eget omdømme for å kjøre fullskala som i denne saken.

Vi får se. Jeg tror ikke jeg er den eneste som har håp om en løsning.
Det er det viktigste uansett hvem som vil vise seg skyldig.
Citera
2022-02-05, 14:33
Medlem
Citat:
Der ser dere, dere som har forsvart kornblomst med at programmert støvsuger var spøk.

Det var det ikke!

Du beskylder meg for å ha "diktet opp" programmerbare robotstøvsugere.

Det er et produkt som finnes for salg. I mange forskjellige varianter og prisklasser.

Og du drar tråden helt ut på viddene ved å lyve om faktiske forhold.

Når saken blir fullt oppklart, får vi svar på spørsmålene rundt bevegelser av AEs mobil i S4.

Mens du sitter her og påstår å ha funnet GM ditt og GM datt på nettet. Facebook. Eller reddit. Eller hva det var.

Tøv og vås.
Citera
2022-02-05, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
"Ordsalat" bruker jeg å si når brukere her kommer med lange innlegg uten noe mål og mening.
Vær kort og konkret, og ikke prat usammenhengende, ellers blir innholdet tørt og uten mål og mening, samme som med innleggene til Havhest.

«Ordsalat» brukes konsekvent av «TH er skyldig-fundamentalister» som blir utfordret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in