2022-02-05, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Du är ju efterbliven. Jag antar att du tror att damerna i fönstren på Red Light District bara vill ha en rolig stund med någon, kanske spela lite backgammon, skapa en bokcirkel, men alla porrskadade turister får det till något sexuellt?

Jag påstår att mannen vill ha en relation med kvinnan, därför att hela hans agerande tyder på det.
Jag ber dig komma med exempel på vad som tyder på att han vill ha en sexdejt med kvinnan och inte vill ha en relation.
Som svar på detta kallar du mig efterbliven
Bra jobbat.
Din liknelse är helt ologisk för övrigt eftersom ingen hyr lokal på Red Light District för att "spela lite backgammon, skapa en bokcirkel".
Om vi ska översätta din liknelse till det här fallet säger du "ingen vill träffa en kvinna med barn om de inte vill ha sex med barnet".
Det är alltså du som projicerar dina egna pedofila böjelser på den här mannen.
Det är du som behöver söka hjälp - inte den här mannen.
Det finns inget sexuellt i det han skriver.
Finns det något sexuellt i kvinnor som står i fönstren i Red Light District?
Ja för de bjuder ut sig.
Har mannen bjudit ut sig? Ja till en dejt.
Har mamman bjudit ut sig? Ja till en dejt.
Har hon bjudit med dottern till en dejt? Ja.
Allt annat som har med sex att göra har du själv fantiserat om i ditt huvud.
Citera
2022-02-05, 00:57
Medlem
Aegon-Vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronoro
Han skickar kalsongbilder, och ja det finns en kuk där bakom och ja de är skickade till mamman i något slags sexuellt syfte. Men vad har halvnakna bilder skickade till en vuxen kvinna med pedofili att göra?

Har inte påstått att ni är pedofiler - däremot att ni uppenbarligen har pedofila fantasier som gör att ni tolkar saker som att de handlar om att ha sex med barn när de inte gör det.
Ja det är inget konstigt att leka familjelekar om man vill skapa känslan av en familj.
Många familjer gör det!
Du känner uppenbarligen inte någon som har barn är singel eller har dejtat de med barn som är singel. Du kan tycka att gubben går för hårt på första dejten för att han vill skapa band till både mamman och dottern, men det betyder inte att det i det sammanhanget är fel.
Läs här t ex: https://www.motesplatsen.se/blogg/singel-i-sverige/10-anledningar-att-dejta-en-singelmamma/
"Du har en bra ursäkt att leka och vara lite barnslig!".
Det är inget konstigt att vilja leka med den man dejtars barn.
Mamman själv är den som ville dra med dottern till hotellet. Det är inte hans önskemål.
Tänk dig själv att du skriver med en mamma som har en dotter.
Du vill helst träffa henne själv, men hon måste ha med dottern.
Inte skriver du då "Fan tar du med dig dottern för, jag vill inte bli någon jävla farsa till henne".
Nej. Om du är genuint intresserad av mamman ser det du det hela utifrån ett positivt perspektiv.
Mannen i sin chat verkar genuint vilja ha en relation med kvinnan - inte en sexdejt.
Om du nu tolkar in pedosex i att vilja ha en relation med en ensamstående mamma då är det du som har fel i huvudet - inte den här mannen.
För att göra det lätt för dig - vad är det som visar på att mannen vill ha en sexdejt med mamman och inte en relation? Svara på det.

Det är en idiotisk diskussion men det är för att vissa här väljer att tolka helt asexuella kommentarer som att de handlar om barnsex. Skillnaden mellan mig och fettot är att jag utgår från vad som mannen faktiskt skrivit. Men det är lite som att tala med en vägg eftersom han ser sina barnsexfantasier som något som står i mannens meddelanden, trots att de inte alls finns där.
Det är som i filmen "a beautiful mind" ifall den filmen skulle handla om en pedofil.

He had it coming! Blev tagen pladask och förtjänar att få sitt liv förstörd! Alla dessa äckel förtjänar att bli kastrerade och hängda offentligt! Punkt!!!!
Citera
2022-02-05, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegon-V
He had it coming! Blev tagen pladask och förtjänar att få sitt liv förstörd! Alla dessa äckel förtjänar att bli kastrerade och hängda offentligt! Punkt!!!!

Vad blev han tagen för?
Förtjänar alla män som vill dejta singelmammor att få sina liv förstörda?
Du resonerar som en helt störd människa som bara vill se andra lida.
Citera
2022-02-05, 01:00
Medlem
Aegon-Vs avatar
Citat:
Vad blev han tagen för?
Förtjänar alla män som vill dejta singelmammor att få sina liv förstörda?
Du resonerar som en helt störd människa som bara vill se andra lida.

Du är sjuk som försöker ens resonera om detta! All eloge till Sjöberg som hänger ut dessa avskum till människor. Du resonerar som Anne Ramberg!
Citera
2022-02-05, 01:07
Avslutad
Citat:
Om du läser in att något handlar om barnsex trots att det inte står något alls om barnsex, då tänker du uppenbarligen så mycket på barnsex att dina barnsexfantasierna kryddar hur du tolkar omvärlden.

Oväntat. Nä, det är nog du som fantiserar.

Vad tror du familjemys betyder i den här kontexten? Frddagskväll med chips framför TV:n?
Citera
2022-02-05, 01:07
Medlem
Citat:
Du är sjuk som försöker ens resonera om detta! All eloge till Sjöberg som hänger ut dessa avskum till människor. Du resonerar som Anne Ramberg!

Är det jag som är sjuk när en man vill dejta en småbarnsförälder och inte visar några som helst intentioner på att vilja ha sex med barnet men ändå hängs ut som pedofil, och jag ser ett problem med detta?
Varför är mannen ett avskum?
För att han vill dejta en småbarnsmamma som inte finns?
Det är ju synd om honom. Han har inte skrivit något som kan tolkas som pedofili ändå får han den stämpeln.

Den här pedofilstämpeln som flera av er vill sätta på alla oavsett om de är pedofil eller inte är precis som för 10 år sen när folk som tyckte Sverige tog emot för mycket invandrare stämplades som rasister av hysteriska idioter.
Bidrog den stämplingen till en positiv debatt? till en positiv samhällsförändring?
Nej. Det blev bara sämre. Det kan idag en majoritet erkänna.
Men likväl ska du och andra försöka med samma skittaktik igen.
Söka efter syndare där de inte ens finns att finna och skambelägga dem trots att de inte gjort något som kan bedömas som fel.

Bara för att man har åsikter om invandringspolitiken är man inte rasist, och bara för att man vill dejta en småbarnsförälder är man inte pedofil. Du är en idiot om du tycker det, så enkelt är det.
Citera
2022-02-05, 01:10
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Ju fler inlägg man läser här ju mer förstår man att det är obotligt. Ständiga försvar och snedvridna förklaringar.
Citera
2022-02-05, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Oväntat. Nä, det är nog du som fantiserar.

Vad tror du familjemys betyder i den här kontexten? Frddagskväll med chips framför TV:n?

Vilken kontext?
ALLT mannen skriver tyder på att han vill ha en relation med en ensamstående mamma.
Han visar ingen vilja att göra något sexuellt med dottern, bara att leka.
Jämför gärna mannens chattar med de andra som "nappar" som skriver tydligt att de vill ha sex med barnen, där inga tvivel finns.

Det finns ingen pedofil som skulle skriva som mannen gör, han vill se bild på mamman - inte dottern och frågar inget om dottern som har med sex att göra.
Du kan enkelt se detta om du jämför mannens chatt med andra som "nappat" på och finns på dumpen.se. I princip alla andra skickar dick-pics och skriver att de vill ha sex med barn.
Han gör inte det.
Att han inte ens skickar dick-pick är väl uppenbarligen ett ex på att han vill verka mer seriös.

Hela "kontexten" du talar om är det du själv som skapar. Det finns inte i det han skriver.
Ingen har lyckats visa på något som faktiskt handlar om att ha sex med barn,
trots att jag uppmanat alla att visa något.
Det som "handlar om sex" är saker som får dem att fantisera om sex med barn.
Det är i deras eget huvud problemen ligger.

Hur är det med dig?
Kan du visa en endaste kommentar från mannen som visar att mannen vill ha sex med barn?
Eller kan du erkänna att barnsexfantasin du projicerar på mannen bara finns i ditt eget huvud?
Citera
2022-02-05, 01:14
Medlem
Aj aj aj
Jag läser dumpen nästan dagligen och älskar när dom hänger ut alla jävla peddoäckel men det där med den gubben som skulle träffa Mamman och dottern kändes verkligen inte som att den personen passade in sett till andra program och en av få personer som man faktiskt fick intrycket av att han pratade sanning och att han faktiskt var där för att träffa Mamman.
Vet inte om det bara är jag?
Citera
2022-02-05, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offlife
Aj aj aj
Jag läser dumpen nästan dagligen och älskar när dom hänger ut alla jävla peddoäckel men det där med den gubben som skulle träffa Mamman och dottern kändes verkligen inte som att den personen passade in sett till andra program och en av få personer som man faktiskt fick intrycket av att han pratade sanning och att han faktiskt var där för att träffa Mamman.
Vet inte om det bara är jag?

Du är inte ensam.
Du kan läsa alla mina inlägg i tråden.
Allt i chatten som visas tyder på att han vill träffa mamman.
Han ger inget som helst uttryck för att vilja ha sex med barn.
De som påstår detta utifrån den chatt som visas fyller själva i med sin egen sjuka fantasi.
Citera
2022-02-05, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ju fler inlägg man läser här ju mer förstår man att det är obotligt. Ständiga försvar och snedvridna förklaringar.

Japp. Visst är det läskigt?
De här människorna verkar psykiskt störda som inte kan tolka en vanlig chattkonversation utan att den måste handla om barnsex, sen projicerar de sina sjuka fantasier på andra människor och hetsar om att de måste få sina liv förstörda.
Det är stördhet på hög nivå.
Citera
2022-02-05, 01:21
Avslutad
Citat:
Vilken kontext?
ALLT mannen skriver tyder på att han vill ha en relation med en ensamstående mamma.
Han visar ingen vilja att göra något sexuellt med dottern, bara att leka.
Jämför gärna mannens chattar med de andra som "nappar" som skriver tydligt att de vill ha sex med barnen, där inga tvivel finns.

Det finns ingen pedofil som skulle skriva som mannen gör, han vill se bild på mamman - inte dottern och frågar inget om dottern som har med sex att göra.
Du kan enkelt se detta om du jämför mannens chatt med andra som "nappat" på och finns på dumpen.se. I princip alla andra skickar dick-pics och skriver att de vill ha sex med barn.
Han gör inte det.
Att han inte ens skickar dick-pick är väl uppenbarligen ett ex på att han vill verka mer seriös.

Hela "kontexten" du talar om är det du själv som skapar. Det finns inte i det han skriver.
Ingen har lyckats visa på något som faktiskt handlar om att ha sex med barn,
trots att jag uppmanat alla att visa något.
Det som "handlar om sex" är saker som får dem att fantisera om sex med barn.
Det är i deras eget huvud problemen ligger.

Hur är det med dig?
Kan du visa en endaste kommentar från mannen som visar att mannen vill ha sex med barn?
Eller kan du erkänna att barnsexfantasin du projicerar på mannen bara finns i ditt eget huvud?

Det var visst familjelekar och inte familjemys han skrev.
Så när han skriver att han fantiserar om familjelekar inom citattecken så tänker han på att de sparka boll eller gå till lekparken? Vad är det som är tabu med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in