2022-02-05, 00:09
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
OK, den har jag redan sett. Den fanns på Visby stifts Facebooksida för ett par, tre dagar sedan, men togs sedan bort. Alltså själva bilden. Någon video fanns inte där heller.

EDIT: fick igång den nu, felet verkar ha legat i mitt icke-accepterande av kakor. Det här ska bli intressant!
Okej, vad bra att du fick igång den.

Citera
2022-02-05, 00:18
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Så såg jag också det. Här läste jag sedan att kvinnan nu är skild. Var hon det när hon började umgås intimt med den nu avkragade? Lögnare? Han kan knappast påstått att han var singel.
Ja, hon var gift när dom började umgås och skilde sig i början av 2021, om jag minns rätt. Det var säkert hennes man tog ut skilsmässan.

Mannen ser förresten bra ut, riktigt snygg är han, så jag fattar inte vad hon såg i biskopen.
Citera
2022-02-05, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisa787
Lever du med en kvinna utifrån de ovannämnd referens ramar kan jag garantera dig, hon är otrogen, kommer vara det och hoppas innerligt för hennes skull att hon blir det!.

Och!

Förstår inte problemet med att en SINGEL kvinna väljer inleda sexuell relation med en uppenbarligen lögnare till MAN.

Förstår inte varför hon definieras som H***, är det någon som bär skulden är väl den gifta mannen.

Hur kan du önska att någons kvinna ãr otrogen? Det ãr inte så en kristen ōnskar!
Citera
2022-02-05, 00:25
Medlem
Stiftchefen stiftade bekanskap med stiftanställd?
Citera
2022-02-05, 00:30
Medlem
Orkar inte gå tillbaka för mycket men vem är kvinnan han var otrogen med?
Citera
2022-02-05, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Orkar inte gå tillbaka för mycket men vem är kvinnan han var otrogen med?

En skild och singel kollega.
Citera
2022-02-05, 01:04
Medlem
Citat:
En skild och singel kollega.
Ja förstår det med, mer?
Citera
2022-02-05, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Hur kan du önska att någons kvinna ãr otrogen? Det ãr inte så en kristen ōnskar!

Men då kanske man bör tvätta bort sina unkna vidriga värderingar om kvinnor.

Kvinnor önskar inte bli behandlade som en madrass avsedda för mansgrisar Eller för den delen som städerskor, uppssare och baby makiner!.

Och var får du kristen ifrån?.
Citera
2022-02-05, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Ja förstår det med, mer?

Ingen aning, orkar inte läsa. Anser att hela den här soppan är så bakåtsträvande att det nästan blir surrealistisk. Trodde vi hade kommit längre.
Citera
2022-02-05, 03:15
Medlem
Citat:
Ingen aning, orkar inte läsa. Anser att hela den här soppan är så bakåtsträvande att det nästan blir surrealistisk. Trodde vi hade kommit längre.
Du trodde religiösa hade kommit längre? Jag är inte troende men förstår helt deras reaktioner, i vissa positioner är image viktigt och man måste leva som man lär.

Jag är inte ens emot otrohet i sig, det händer. Skillnaden är att jag inte predikar om det för andra med skräckhistorier om helvetet.
Citera
2022-02-05, 06:06
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Vad konstigt. Det ska fungera.
https://www.svenskakyrkan.se/biskopsvigning

Om det inte gör det så kan du söka på "Följ biskopsinvigningen - Svenska Kyrkan" på Google, där ska det komma upp med en liten bild på TP och en kvinnlig präst.
Från cirka 33,5 min in dyker hon upp...
Citera
2022-02-05, 07:46
Medlem
Helt rätt, borde avkraga homopräster också dock om rätt ska vara rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in