2022-02-05, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olaheterjag

Låt säga att alla män är "pedofiler", dvs att de har förmågan. Inte huruvida det är sant eller inte. Om det vore så att alla män är grottmänniskor som biologiskt inte har hinder för att vara pedofiler. Hade detta i så fall erkänts?

Alltså...låt oss fantisera om att vi sitter i en grotta på en öde ö. En båt förliste och bara två överlevde. Den ena är en vuxen man och den andre är en 12 årig vacker flicka som han inte känt tidigare. Han ser till att hon klarar sig. Hon är rädd och vill sova jämte honom. Dagarna går och de vänjer sig vid varandra. Han håller om henne på kvällarna och det blir varmt under filten. Kuken går upp. Vilken man hade inte fått stånd i denna speciella situation?
Så vi har det alla inom oss !
Citera
2022-02-05, 00:22
Medlem
Aegon-Vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronoro
Varför är det jobbigt att läsa?
Det finns inget sexuellt någonstans i det mannen skriver.

Har skrivit om detta i ett tidigare inlägg redan:

Jag vill poängtera återigen att andra som ville ha sex med dottern skrev tydligt om detta i chatten, det fanns inget sånt från mannen. Det närmaste mamman kommer till att beskriva något sexuellt med dottern är att hon skriver att dottern gillar "nakenlekar", vilket inom texten för pedofili låter avskyvärt - men vet vi hur mannen tolkar mammans meddelande?
Ser mannen henne som pedofil eller bara udda?
Tänk om mamman vore en missbrukare av någon drog, hade den här mannen då valt att inte träffa henne om hon gav honom så mycket positiv uppmärksamhet (och tydligen såg bra ut på bild)?
Att man träffar någon som har ett oönskat beteende betyder inte att man ger sitt godkännande till det eller tänker delta i det.

Tänk dig mannen som en far till barnet, är det konstigt det han skriver?
Han poängterar att han vill leka som en familj. Är det vad pedofiler skriver för att kåta upp andra pedofiler?
Ta bort hela sammanhanget "pedofili" som Patrik och Sara klistrat på och se till vad han själv skriver.
Det finns som sagt inget sexuellt riktat mot barn i det. Inget alls.
Inte ens i det som de påstår att han sagt under samtalet finns något som handlar om att ha sex med barn. Att familjen ska massera varandra, har det med pedofili att göra?
I så fall är alltså familjer där barn och vuxna masserar varandra pedofiler?
Är familjer där vuxna kramar barnen också pedofiler?
Skärpning för fan!
Det är som sagt bara i ditt du tycker detta är otäckt för att det publiceras på dumpen.
Hade det publicerats någon annanstans hade du kanske tyckt det vore "konstigt" men inte "starkt och jobbigt att läsa".
Som sagt det finns inget fog för att mannen är pedofil baserat på det dumpen publicerat eller konfrontationen. Och det är riktigt illa att de då ändå väljer att sätta den stämpeln på honom.
Mannen skickade inte ens en kukbild eftersom han uppenbarligen var mer intresserad av en relation än en sexdejt. Läs chatten igen som om mannen vore vem som helst, läs hans faktiska ord.
Han riktar endast sin sexualitet mot mamman - den vuxna.

Vad är det du säger din tönt? Han skickade visst kukbild till henne! Kolla igen, eller är du peddo själv ditt äckel!
Citera
2022-02-05, 00:22
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Så han är "skyldig" tills jag bevisar att han är "oskyldig"? En slags omvänd bevisbörda?
Så fungerar inte verkligheten, förutom för svagbegåvade och fascister.
Och ja, det du skriver handlar uteslutande om projicering.
Du läser inläggen som om han vore pedofil, baserat på att någon annan sagt att han är pedofil, inte baserat på vad han faktiskt skriver. Det är också fullt möjligt att du är pedofil och låter dina fantasier fylla i hålen som finns i den här historien.
Jag säger nämligen inte att det inte är en märklig historia, men jag säger bara att vi inte kan se någon vilja att ha sex med barn uttryckas från mannen.
Jämför gärna med de andra faktiska pedofilerna som nappade på samma sätt. De skriver tydligt om att ha sex med barnet, därför att detta ligger i deras intresse.
Mannen här skriver endast med sexuella implikationer om mamman, för att det ligger i hans intresse. Det är inte konstigare än så.

Så "tabu" kan bara betyda att ha sex med barn?
Här fyller du uppenbarligen i ett tomrum med dina egna sjuka pedofantasier.

Han nämner tydligt i chatten att han vill att de ska lära känna varandra som en familj.
Hur brukar familjer leka?
Här fyller du uppenbarligen i ett tomrum med dina egna sjuka pedofantasier.

Herregud. Fattar du inte själv att du här fyller på med dina egna pedofantasier?
Mannen skriver:
"Det är kanonbra att du kan ha med henne på dina arb.resor. Det är nog få förunnat. Och roligt och spännande att för *** också att bo på hotell. Nu kan det ju bli ännu mera spännande för henne asså".
Varför är det enda som kan bli mera spännande att ha sex med en gubbe?
Seriöst, du måste inse att det in är mannen utan du som är sjuk i huvudet.

Återigen - varför måste familjelekar handla om sex?
Det är bara i ditt pedofantasihuvud som det han skriver handlar om sex.
Som sagt, kolla på vad de riktiga pedofilerna skriver till dumpen.se.
De vill alla klargöra att det går att ha sex med barnet innan träffen.
Mannen här är inte intresserad av det, för han vill ha en relation med mamman.
Allt han skriver tyder på det.
Det är bara ni som själva har pedofantasier (medvetet eller undermedvetet) som kan få det han skriver till att handla om sex med barn!

Det här bemötte jag i mitt första inlägg men det är många som inte har läst det uppenbarligen.
Han har inte skickat några bilder på sig i underkläder till någon minderårig flicka.
Det är bara i dina egna sjuka fantasier du får det till att han skickat det till en minderårig flicka!
Om du syftar på att dumpen.se censurerat en del av hans inlägg, ja varför måste det betyda att han skickat bilderna till dottern?
När dotterns namn censureras på andra platser i chatthistoriken så ser man att namnet är kort, max 4 bokstäver. När de nu censurerar denna skärmbild så är censureringen många fler tecken lång.
Det är alltså inte troligt att det är dotterns namn som står där.
Men eftersom du bara har pedofantasier i din sjuka hjärna är det allt du kan se.

Fattar du inte att dumpen.se bara presenterat massa "hål" som läsarna själva får fylla i?
Många av dumpens läsare har uppenbarligen pedofantasier, och skapar därför pedofilin i sitt eget huvud.
En pedofili som aldrig fanns där. Det finns inget som gör mannen till pedofil i det han skriver!
Alright, yes, du fick oss, det är ju VI som är pedofilerna. Det är iiiiingenting konstigt med att leka familjelekar och det är jättespännande för småflickor att träffa gamla gubbar från Norrland. Det fattar väl vem som helst. Wow!
Citera
2022-02-05, 00:24
Medlem
Hussefars avatar
Undrar när första självmordet som är orsakat av en uthängning uppdagas. Jag tror det bara är en tidsfråga. Man kan ju fundera ytterligare på det moraliska kring agerandet som skett fram till det. Hur mycket man än föraktar pedofiler så vetitusan om man kunnat leva med vetskapen att ens eget handlande indirekt fått någon annan att ta sitt liv.
Citera
2022-02-05, 00:26
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Ingen dokumentation. Bara vittnesuppgifter

Okej. Då är det bara rykten i min bok.
Citera
2022-02-05, 00:27
Medlem
Extremefetma och Cronoro bråkar om hur chattar ska tolkas. Någon må ha ett normalt eller dåligt motiv för att träffa en mamma plus hennes barn. Någon är eventuellt skyldig till att vara ett svin. Men spelar det så stor roll egentligen? Borde man inte hellre diskutera hur man blir av med ett samhällsproblem?
Citera
2022-02-05, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otto--75
Tyvärr lyckas du inte nå framgång i debatten genom att tillskriva mig sjuka fantasier (härskarteknik btw)

7åring, familjelek, tabu, prat om mjuka upp, om dom lekt tidigare...du ser själv inte problemet med det i kontexten att två okända vuxna ska träffas på ett hotellrum (med 7åringen)!?

Härskarteknik?
Varifrån kommer din tolkning, om inte ifrån din fantasi?
Om du då fantasierar om pedofili så fort du får chansen bedömer jag din fantasi som sjuk.
Om du själv tycker pedofiler är vidriga så borde du själv tycka dina fantasier är vidriga.
Det du skriver kommer från din egen sjuka fantasi. Det är ingen härskarteknik att konstatera det.
Du måste själv acceptera att dumpen inte presenterat någon som helst bevis på att mannen vill ha sex med barnet, och att allt detta kommer ifrån dig själv.

Jag ser ett problem i det, men jag ser inte att problemet kommer ifrån mannen.
Förstår du?
Det finns ett problem här - men vad är mannens bidrag till det?
Patrik och Sara säger att han "borde sagt ifrån", men vi hanterar alla andras problem på vårt eget sätt. Är mannen en mästare på att lösa andras problem? Nej inte utifrån det vi vet,
men det gör honom inte till ansvarig för andras problem.

Jag ser att mamman har uppenbara problem, jag har aldrig kommenterat hennes bidrag, men jag ser inte att mannen har något problem utifrån hans bidrag till konversationen.

Läser du vad han skriver utan att själv fylla på med sjuka fantasier kommer du själv se att han skriver som en normal människa skulle kunna göra under vissa omständigheter.
"Tabu" har han själv gett en förklaring till.
Det kanske är ett märkligt ordval, men varför måste tabu innebära pedofili?
Det är din egen sjuka fantasi som drar den slutsatsen.
"7åring" - ja det är barnets ålder, vad har det med pedofili att göra?
Är alla som vill dejta en mamma med en 7-åring pedofil?
"familjelek"
Är alla familjer som leker "familjelekar" pedofiler?
Återigen du som laddar ordet med en laddning som det inte har naturligt.
Är det pedofili att vilja bli som en familj om man dejtar en kvinna som har barn?
"prat om mjuka upp"
Det är mamman som skriver det.
"om dom lekt tidigare"
Han menar kanske om de träffat en annan man tidigare?
Vad han menar med lek vet vi inte, återigen du försöker tolka allt som att det har med barnsex att göra - trots att det inte finns något som tyder på det i texten.
Du läser alltså helt mellan raderna, utan att se själva texten i sig.
Och som jag påpekat flera gånger tidigare - jämför denna mannen med de övriga som "nappade" på mamma med dotter-annonsen. Vi har inte sett annonsen här utan vet bara att mannen vill träffa en kvinna som har en dotter (detta utifrån vad dumpen.se själva säger).
De andra som nappat på barn och dotter har båda skrivit tydligt att de vill ha sex med barnet.
De gör det därför att de har den fantasin.
Mannen skriver INTE om att ha sex med barnet för att han inte har den fantasin.

Vi tar ett annat exempel.
Mamman hade kunnat skriva att "jag sitter och super mig redlös här med min 7-åriga dotter på ett hotellrum". Det är hemskt oansvarigt, men gör det också mannen till alkis om han vill åka och träffa mamman för att han vill ha en relation med henne?
Vill han också åka dit och supa sig redlös så att det blir två redlösa vuxna och ännu jobbigare för barnet? Eller är han naiv och åker dit i hopp om att få till en relation och kanske hjälpa mamman eller ta reda på hur hon är funtad via ett möte innan han dömer henne på förhand?
Att inte döma någon på förhand är faktiskt vad du borde ta lärdom av.
Citera
2022-02-05, 00:31
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Ingen dokumentation. Bara vittnesuppgifter

Ah, hört från en vän?
Citera
2022-02-05, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegon-V
Vad är det du säger din tönt? Han skickade visst kukbild till henne! Kolla igen, eller är du peddo själv ditt äckel!

Han skickar kalsongbilder, och ja det finns en kuk där bakom och ja de är skickade till mamman i något slags sexuellt syfte. Men vad har halvnakna bilder skickade till en vuxen kvinna med pedofili att göra?

Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Alright, yes, du fick oss, det är ju VI som är pedofilerna. Det är iiiiingenting konstigt med att leka familjelekar och det är jättespännande för småflickor att träffa gamla gubbar från Norrland. Det fattar väl vem som helst. Wow!

Har inte påstått att ni är pedofiler - däremot att ni uppenbarligen har pedofila fantasier som gör att ni tolkar saker som att de handlar om att ha sex med barn när de inte gör det.
Ja det är inget konstigt att leka familjelekar om man vill skapa känslan av en familj.
Många familjer gör det!
Du känner uppenbarligen inte någon som har barn är singel eller har dejtat de med barn som är singel. Du kan tycka att gubben går för hårt på första dejten för att han vill skapa band till både mamman och dottern, men det betyder inte att det i det sammanhanget är fel.
Läs här t ex: https://www.motesplatsen.se/blogg/singel-i-sverige/10-anledningar-att-dejta-en-singelmamma/
"Du har en bra ursäkt att leka och vara lite barnslig!".
Det är inget konstigt att vilja leka med den man dejtars barn.
Mamman själv är den som ville dra med dottern till hotellet. Det är inte hans önskemål.
Tänk dig själv att du skriver med en mamma som har en dotter.
Du vill helst träffa henne själv, men hon måste ha med dottern.
Inte skriver du då "Fan tar du med dig dottern för, jag vill inte bli någon jävla farsa till henne".
Nej. Om du är genuint intresserad av mamman ser det du det hela utifrån ett positivt perspektiv.
Mannen i sin chat verkar genuint vilja ha en relation med kvinnan - inte en sexdejt.
Om du nu tolkar in pedosex i att vilja ha en relation med en ensamstående mamma då är det du som har fel i huvudet - inte den här mannen.
För att göra det lätt för dig - vad är det som visar på att mannen vill ha en sexdejt med mamman och inte en relation? Svara på det.

Citat:
Ursprungligen postat av Zwensson
Extremefetma och Cronoro bråkar om hur chattar ska tolkas. Någon må ha ett normalt eller dåligt motiv för att träffa en mamma plus hennes barn. Någon är eventuellt skyldig till att vara ett svin. Men spelar det så stor roll egentligen? Borde man inte hellre diskutera hur man blir av med ett samhällsproblem?

Det är en idiotisk diskussion men det är för att vissa här väljer att tolka helt asexuella kommentarer som att de handlar om barnsex. Skillnaden mellan mig och fettot är att jag utgår från vad som mannen faktiskt skrivit. Men det är lite som att tala med en vägg eftersom han ser sina barnsexfantasier som något som står i mannens meddelanden, trots att de inte alls finns där.
Det är som i filmen "a beautiful mind" ifall den filmen skulle handla om en pedofil.
Citera
2022-02-05, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Så om man fattar vad han menar i första skärmdumpen så är det för att man är pedofil? Ok då vet jag.

Om du läser in att något handlar om barnsex trots att det inte står något alls om barnsex, då tänker du uppenbarligen så mycket på barnsex att dina barnsexfantasierna kryddar hur du tolkar omvärlden.

Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
De idioter som kallar alla med minsta kritik mot dumpen för pedofiler lyckades du just överträffa i dumhet. Duktigt!

Förstår inte riktigt din mening?
Jag har inga osunda barnsexfantasier och läser inte därför in det i alla meningar som folk skriver.
Ändå har jag överträffat någon i dumhet? Vad är det jag skriver som är dumt?
Det jag skriver är läs vad mannen skriver utan att på förhand tänka att han är pedofil så kommer ni se att han inte skriver något om att han vill ha sex med barn.
Citera
2022-02-05, 00:50
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Undrar när första självmordet som är orsakat av en uthängning uppdagas. Jag tror det bara är en tidsfråga. Man kan ju fundera ytterligare på det moraliska kring agerandet som skett fram till det. Hur mycket man än föraktar pedofiler så vetitusan om man kunnat leva med vetskapen att ens eget handlande indirekt fått någon annan att ta sitt liv.

Man kan ju hoppas dom väljer självmord istället för att förstöra ett oskyldigt barns liv.. Och förstöra livet för massa anhöriga osv. Bättre med en död pedofil än döden på en massa andras liv 😊
Citera
2022-02-05, 00:52
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Om du läser in att något handlar om barnsex trots att det inte står något alls om barnsex, då tänker du uppenbarligen så mycket på barnsex att dina barnsexfantasierna kryddar hur du tolkar omvärlden.

Förstår inte riktigt din mening?
Jag har inga osunda barnsexfantasier och läser inte därför in det i alla meningar som folk skriver.
Ändå har jag överträffat någon i dumhet? Vad är det jag skriver som är dumt?
Det jag skriver är läs vad mannen skriver utan att på förhand tänka att han är pedofil så kommer ni se att han inte skriver något om att han vill ha sex med barn.
Du är ju efterbliven. Jag antar att du tror att damerna i fönstren på Red Light District bara vill ha en rolig stund med någon, kanske spela lite backgammon, skapa en bokcirkel, men alla porrskadade turister får det till något sexuellt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in