2022-02-04, 23:51
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronoro
Mannen ville verkligen ha en relation med mamman, oavsett hur sjuk hon är,
och enligt vad vi vet så var hon bara sjuk precis innan mötet.
Hon skickar det mest sjuka meddelandet om att dottern gillar nakenlekar när han redan kommit fram, efter att ha kört bil i många timmar.
Är det konstigt att han väljer att inte ställa till någon dramatik via sms när han typ står utanför dörren och lika gärna kan gå in och se vad som påstår öga mot öga?

Han är uppenbarligen desperat efter en relation, men det gör honom inte till pedofil.
Eller menar du att om mamman hade varit alkoholist, hade han också blivit alkis om han valde att träffa henne?

Det har aldrig slagit dig att mannen fattat tycke för kvinnan och att det kan vara mer omtänksamt att faktiskt bemöta en person med problem än att blocka dem?

Sen får du gärna ta fram något bevis att mannen ser kvinnan som en pedofil och vill ha pedofilsex tillsammans med henne och hennes barn - det finns nämligen inget som tyder på det.
Han kanske inte ens ser henne som "pedofil" utan bara som konstig eller som en kvinna med någon slags udda problem?
Mannen uttrycker själv inga konkreta önskemål om att ha sex med barn. Hur uppenbart det än är ska ni ändå fylla i det som står med era egna sjuka fantasier.
Dem ansvarar inte mannen för!

Det finns inget om att vilja ha sex med barn - till skillnad ifrån i princip alla andra chattar på dumpen.se. Därför är det fel att hänga ut honom som pedofil.
Häng ut honom som loser som inte kan få en bättre kvinna än en pedofil om ni nu måste,
men det finns inget som tyder på att han själv är pedofil.
INGET som tyder på att han är pedofil? Har du ens läst vad han skrivit med egna ord? Behöver jag ens länka, eller kan du surfa in på dem själv?
Citera
2022-02-04, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Varför får det dig att tro det?

Jo men han verkar fundera mycket fram o tillbaka på livet. Han har kommit fram till att man måste sätta hårt mot hårt annars händer inget.
Snart har han krossat en massa pedofiler och då kommer han känna att han fått upprättelse. Några har vid det laget begått självmord. Och så sitter han o funderar igen. Och kommer på att metoden bara är en hämnd. Och då lägger han ner detta och hittar på nåt annat.
Citera
2022-02-04, 23:56
Medlem
Citat:
Mannen ville verkligen ha en relation med mamman, oavsett hur sjuk hon är,
och enligt vad vi vet så var hon bara sjuk precis innan mötet.
Hon skickar det mest sjuka meddelandet om att dottern gillar nakenlekar när han redan kommit fram, efter att ha kört bil i många timmar.
Är det konstigt att han väljer att inte ställa till någon dramatik via sms när han typ står utanför dörren och lika gärna kan gå in och se vad som påstår öga mot öga?

Han är uppenbarligen desperat efter en relation, men det gör honom inte till pedofil.
Eller menar du att om mamman hade varit alkoholist, hade han också blivit alkis om han valde att träffa henne?

Det har aldrig slagit dig att mannen fattat tycke för kvinnan och att det kan vara mer omtänksamt att faktiskt bemöta en person med problem än att blocka dem?

Sen får du gärna ta fram något bevis att mannen ser kvinnan som en pedofil och vill ha pedofilsex tillsammans med henne och hennes barn - det finns nämligen inget som tyder på det.
Han kanske inte ens ser henne som "pedofil" utan bara som konstig eller som en kvinna med någon slags udda problem?
Mannen uttrycker själv inga konkreta önskemål om att ha sex med barn. Hur uppenbart det än är ska ni ändå fylla i det som står med era egna sjuka fantasier.
Dem ansvarar inte mannen för!

Det finns inget om att vilja ha sex med barn - till skillnad ifrån i princip alla andra chattar på dumpen.se. Därför är det fel att hänga ut honom som pedofil.
Häng ut honom som loser som inte kan få en bättre kvinna än en pedofil om ni nu måste,
men det finns inget som tyder på att han själv är pedofil.

Alltså - oavsett hur gärna du vill få Gällivaremannen att inte framstå som pedofil, så går det inte att tolka chatten på ngt annat sätt. Det må så vara att han inte skriver bokstavligt om sex med 7åringen, men helt seriöst!?
Citera
2022-02-04, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
INGET som tyder på att han är pedofil? Har du ens läst vad han skrivit med egna ord? Behöver jag ens länka, eller kan du surfa in på dem själv?

Om du kollar min posthistorik ser du att jag gått igenom den uthängningen rätt väl.
Det finns ingenting, förutom i vissa som läser dumpen.se's sjuka fantasier.

Nu får du gärna förklara vad enligt dig är det han skriver som visar på att han vill ha sex med barn?
Men var medveten om att det du projicerar på han kommer ifrån din egen sjuka hjärna.
Citera
2022-02-05, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otto--75
Alltså - oavsett hur gärna du vill få Gällivaremannen att inte framstå som pedofil, så går det inte att tolka chatten på ngt annat sätt. Det må så vara att han inte skriver bokstavligt om sex med 7åringen, men helt seriöst!?

Om det nu är så lätt att inte tolka det på något annat sätt får du specificera vad han skrivit som bara en pedofil skulle skriva. Vad är det han skrivit som visar på att han vill ha sex med barn?
OBS: Var medveten om att ifall du tolkar något han skrivit som inte handlar om pedofili som att det handlar om pedofili så är det din egen sjuka fantasi i din hjärna som skapar kopplingen.
Citera
2022-02-05, 00:02
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Om du kollar min posthistorik ser du att jag gått igenom den uthängningen rätt väl.

Nu får du gärna förklara vad enligt dig är det han skriver som visar på att han vill ha sex med barn?
Men var medveten om att det du projicerar på han kommer ifrån din egen sjuka hjärna.
Du är ju så dum att klockorna stannar om du på fullaste allvar menar på att det bara är projicering. Jag orkar inte ens citera de sjuka grejerna han skrivit, så jag länkar bilder istället så får du förklara vad som är rimligt att han menar:

https://i0.wp.com/dumpen.se/wp-content/uploads/2022/02/Screenshot_20220203-130609_Gallery-1.jpg?w=1080&ssl=1

I videon när han konfronteras säger han att han menar att det är tabu att vara tillsammans med en kvinna som har barn. Tror du att det är det tabu han syftar på i chatten?

https://i0.wp.com/dumpen.se/wp-content/uploads/2022/02/Screenshot_20220203-130621_Gallery-1.jpg?w=1080&ssl=1

Vad är det för roliga lekar du tror att han tänker sig att dottern ska få vara med på?

https://i0.wp.com/dumpen.se/wp-content/uploads/2022/02/Screenshot_20220203-130637_Gallery-1.jpg?w=1080&ssl=1

Vad är det för "ännu mer spännande" han syftar på? Varför skulle det vara spännande för henne att någon norrländsk gubbe kommer och tar en kaffe?

https://i0.wp.com/dumpen.se/wp-content/uploads/2022/02/Screenshot_20220203-130728_Gallery-1.jpg?w=1080&ssl=1

Varför frågar han om det är nytt med dessa s.k. familjelekar? Och varför kan han inte specificera vad det är för slags lekar?

https://i0.wp.com/dumpen.se/wp-content/uploads/2022/02/Screenshot_20220203-114824_Messenger.jpg?w=1080&ssl=1

Varför skickar han bilder på sina underkläder till en minderårig flicka?
Citera
2022-02-05, 00:04
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwensson
Jo men han verkar fundera mycket fram o tillbaka på livet. Han har kommit fram till att man måste sätta hårt mot hårt annars händer inget.
Snart har han krossat en massa pedofiler och då kommer han känna att han fått upprättelse. Några har vid det laget begått självmord. Och så sitter han o funderar igen. Och kommer på att metoden bara är en hämnd. Och då lägger han ner detta och hittar på nåt annat.

Ja så kanske det kan vara. Själv tror jag att det enda som skulle stoppa honom var om han fick någon form av uppenbarelse och kommer till insikt att hatet han bär på aldrig leder till något annat än mer hat. Troligast är nog att Dumpen blir nedstängd av lagliga skäl eller ekonomiska.
Citera
2022-02-05, 00:06
Avslutad
Citat:

Så om man fattar vad han menar i första skärmdumpen så är det för att man är pedofil? Ok då vet jag.

De idioter som kallar alla med minsta kritik mot dumpen för pedofiler lyckades du just överträffa i dumhet. Duktigt!
Citera
2022-02-05, 00:07
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Han köper horor, knullar tonåringar osv. Det är kanske inte lika illa som att knulla barn men det är då fan rätt avvikande och moraliskt fel.

Finns det några bevis för det?
Citera
2022-02-05, 00:09
Medlem
Citat:
Om det nu är så lätt att inte tolka det på något annat sätt får du specificera vad han skrivit som bara en pedofil skulle skriva. Vad är det han skrivit som visar på att han vill ha sex med barn?
OBS: Var medveten om att ifall du tolkar något han skrivit som inte handlar om pedofili som att det handlar om pedofili så är det din egen sjuka fantasi i din hjärna som skapar kopplingen.

Tyvärr lyckas du inte nå framgång i debatten genom att tillskriva mig sjuka fantasier (härskarteknik btw)

7åring, familjelek, tabu, prat om mjuka upp, om dom lekt tidigare...du ser själv inte problemet med det i kontexten att två okända vuxna ska träffas på ett hotellrum (med 7åringen)!?
Citera
2022-02-05, 00:15
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Finns det några bevis för det?

Ingen dokumentation. Bara vittnesuppgifter
Citera
2022-02-05, 00:17
Medlem
Citat:
Du är ju så dum att klockorna stannar om du på fullaste allvar menar på att det bara är projicering. Jag orkar inte ens citera de sjuka grejerna han skrivit, så jag länkar bilder istället så får du förklara vad som är rimligt att han menar:

Så han är "skyldig" tills jag bevisar att han är "oskyldig"? En slags omvänd bevisbörda?
Så fungerar inte verkligheten, förutom för svagbegåvade och fascister.
Och ja, det du skriver handlar uteslutande om projicering.
Du läser inläggen som om han vore pedofil, baserat på att någon annan sagt att han är pedofil, inte baserat på vad han faktiskt skriver. Det är också fullt möjligt att du är pedofil och låter dina fantasier fylla i hålen som finns i den här historien.
Jag säger nämligen inte att det inte är en märklig historia, men jag säger bara att vi inte kan se någon vilja att ha sex med barn uttryckas från mannen.
Jämför gärna med de andra faktiska pedofilerna som nappade på samma sätt. De skriver tydligt om att ha sex med barnet, därför att detta ligger i deras intresse.
Mannen här skriver endast med sexuella implikationer om mamman, för att det ligger i hans intresse. Det är inte konstigare än så.

Citat:
I videon när han konfronteras säger han att han menar att det är tabu att vara tillsammans med en kvinna som har barn. Tror du att det är det tabu han syftar på i chatten?

Så "tabu" kan bara betyda att ha sex med barn?
Här fyller du uppenbarligen i ett tomrum med dina egna sjuka pedofantasier.

Citat:
Vad är det för roliga lekar du tror att han tänker sig att dottern ska få vara med på?

Han nämner tydligt i chatten att han vill att de ska lära känna varandra som en familj.
Hur brukar familjer leka?
Här fyller du uppenbarligen i ett tomrum med dina egna sjuka pedofantasier.

Citat:
Vad är det för "ännu mer spännande" han syftar på? Varför skulle det vara spännande för henne att någon norrländsk gubbe kommer och tar en kaffe?

Herregud. Fattar du inte själv att du här fyller på med dina egna pedofantasier?
Mannen skriver:
"Det är kanonbra att du kan ha med henne på dina arb.resor. Det är nog få förunnat. Och roligt och spännande att för *** också att bo på hotell. Nu kan det ju bli ännu mera spännande för henne asså".
Varför är det enda som kan bli mera spännande att ha sex med en gubbe?
Seriöst, du måste inse att det in är mannen utan du som är sjuk i huvudet.

Citat:
Varför frågar han om det är nytt med dessa s.k. familjelekar? Och varför kan han inte specificera vad det är för slags lekar?

Återigen - varför måste familjelekar handla om sex?
Det är bara i ditt pedofantasihuvud som det han skriver handlar om sex.
Som sagt, kolla på vad de riktiga pedofilerna skriver till dumpen.se.
De vill alla klargöra att det går att ha sex med barnet innan träffen.
Mannen här är inte intresserad av det, för han vill ha en relation med mamman.
Allt han skriver tyder på det.
Det är bara ni som själva har pedofantasier (medvetet eller undermedvetet) som kan få det han skriver till att handla om sex med barn!

Citat:
Varför skickar han bilder på sina underkläder till en minderårig flicka?

Det här bemötte jag i mitt första inlägg men det är många som inte har läst det uppenbarligen.
Han har inte skickat några bilder på sig i underkläder till någon minderårig flicka.
Det är bara i dina egna sjuka fantasier du får det till att han skickat det till en minderårig flicka!
Om du syftar på att dumpen.se censurerat en del av hans inlägg, ja varför måste det betyda att han skickat bilderna till dottern?
När dotterns namn censureras på andra platser i chatthistoriken så ser man att namnet är kort, max 4 bokstäver. När de nu censurerar denna skärmbild så är censureringen många fler tecken lång.
Det är alltså inte troligt att det är dotterns namn som står där.
Men eftersom du bara har pedofantasier i din sjuka hjärna är det allt du kan se.

Fattar du inte att dumpen.se bara presenterat massa "hål" som läsarna själva får fylla i?
Många av dumpens läsare har uppenbarligen pedofantasier, och skapar därför pedofilin i sitt eget huvud.
En pedofili som aldrig fanns där. Det finns inget som gör mannen till pedofil i det han skriver!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in