2022-02-04, 06:57
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralpredikan
Vissa delar av chatten har av misstag raderatd bort. Och de säger ju att de har spelat in samtalen han har haft med mamman . Där fattar jag det som att det kommer fram mer detaljer.

Varför har det raderats?
Citera
2022-02-04, 06:59
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Dom har inte tid, polisen har fullt upp med att leta haschrökare.

Kolla statistiken, 106.000 cannabisrökare 2020, hur många peddon blev lagförda samma år?

WORD!!
Citera
2022-02-04, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Varför har det raderats?
Av misstag. Jag tror att det står det på dumpen. Men i videon säger dom ju till honom att de har spelat in samtalet de har haft. Har också reagerat på att att själva chatt konversationen är lite luddig. Men tror inte att de inte haffa nåhon utan att har en massa kött på benen.
Citera
2022-02-04, 07:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Detta tänkte jag för länge sen när alla amerikanska youtube-kanaler som fångar pedofiler dykte upp. När ska pedofilerna inse att den där 13-åringen som vill träffas på Walmart kanske är en youtubare.
Dessa kanaler har ju miljontals visningar och deras tillvägagångsätt är känt.
Ändå hängs det ut nya pedofiler varenda dag. Dom är väl så jävla inne i sina drifter att dom helt enkelt inte kan se riskerna med att hängas ut.
Kan inte se att svenska pedofiler skulle vara smartare och mer försiktiga än amerikanska. Så Dumpen lär ha underlag för oändlig tid.
Det är inte lätt ska jag säga dig. Man kan bli så kär att man bara ser det gulliga.
Jag borde vara tränad mot scamming numera men ändå faller jag om någon skriver eller säger; ja det vill jag så, längtar tills du kommer osv.
Grundprincipen är att man tror på det andra säger om det inte finns något som talar för att det är lögn eller någon med ont uppsåt (annars har man nästan problem pga den orsaken).

Likväl lyckas dom stjäla och blåsa mig på mindre summor pengar. Ett spionöga i lägenheten skulle jag inte kunna upptäcka.
Om någon försökt scamma Sjöberg och Dumpen med vill du köpa knark (jag är kran - det ligger i baksätet) eller kakla om badrummet till halva priset (jag är snickare) osv - så hade han gått på det.
Citera
2022-02-04, 07:37
Medlem
BaraBiffens avatar
Jag är ingen domare men norrlänningen som hängdes ut kändes väldigt konstigt då det inte till 100% går att säga att han är en pedofil. Om dumpen ska hänga ut människor så måste de vara helt säkra och bevisen ska vara tydliga. Här blir jag lite osäker faktiskt.
Citera
2022-02-04, 07:45
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolfnigger
Jag hade missat helt det där med bilden/bilderna som antagligen är menat till dottern. Äckelgubbe

Ja, det var ett svinäckel.
Citera
2022-02-04, 07:46
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urban.j
Nu hoppas jag att det finns mer cannabis rökare än peddosar i Sverige, så det är ju lättare sätta dit på rökta 17 åringar utanför McDonald's.

Men ja peddo brott borde prioriteras över vanliga drog brott som inte skadar någon.

Låter som att du andats in lite för mycket av dom ångorna själv...

Är det barnets utveckling du tänker på är det nog ändå bättre att knulla barnet lite, och fylla henne med sperma än att bjuda barnet på knark. Om det är barnets framtid vi tänker på.

Det som förstört Sara och Patrik är knarket. Sen skyller dom knarket på övergreppen. Men jag tror det finns många som blivit utsatta för övergrepp som inte börjat knarka.

Går mitt liv åt skogen ska jag helt klart börja sälja knark. Det är en verksamhet med god marginal. Men som det ser ut nu har jag det bra och det är inte värt risken.
Citera
2022-02-04, 07:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Jag är ingen domare men norrlänningen som hängdes ut kändes väldigt konstigt då det inte till 100% går att säga att han är en pedofil. Om dumpen ska hänga ut människor så måste de vara helt säkra och bevisen ska vara tydliga. Här blir jag lite osäker faktiskt.
Ja det blir osäkert utifrån läsarnas perspektiv men Dumpen har säkert den raderade chatten. Dom kan annars lägga ljudfil från telefonsamtalen med honom.

Med att göra så vill dom nog bevisa att vi hänger och kan hänga ut på vilka grunder vi vill. Inga stämningar och varken JK eller polisen gör något - se, vi är journalister...
Nakenhet och kukbilder skickade till "seriös mamma" som vill dejta seriösa killar blir nog svårare.
Citera
2022-02-04, 07:59
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Pedofiler brukar lagföras klustervis, när snuten raidat nån barnporrhub på darknet. Rätt som det är kan 400 pedofiler lagföras på en dag.

Ahhh dom spårar bitcointransaktioner, användarnamn, epostadresser, tar över servrar osv. Verkar mest vara FBI och olika Kristna organisationer. Du vet dom här som tycker Abort är mord. Dom gillar inte barnporr heller.

Skulle säga att det finns inget säkert sätt att få barnporr nu. Jag skulle inte lita på Darknet för en sådan sak.

Där är det för övrigt en okänd stor aktör modell med mycket stora resurser som blivit påkommen med att sätta upp ett stort antal servrar. Syftet har varit att bygga upp ett eget nät av servrar inom Tor så att alla hoppen som datatrafiken tar görs inom spionens egna servrar. På så sätt kan du identifiera användarna på Darknet. Smart, men knappast billigt.

Man vet aldrig vad som inte är upptäkt av samma vara.
Citera
2022-02-04, 08:10
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Det är ingen generalisering. Jag pratar om den alltmer utbredda tendensen hos äldre män att se unga flickor och tjejer som sexuellt villebråd. Det är en oroande utveckling som hör samman med detta.

I ett normalt samhälle borde män skydda och respektera kvinnor och barn, men så är det inte längre.

Nja, du kan ju skydda dom inom din flock och anfalla utåt så att säga. Finns gott om exempel på märkliga bestialiska män som varit utmärkta fäder. Se Joseph James DeAngelo. Honom gillar jag.

Jag har ju sagt det hela tiden. Alla karlar vill sätta på en 13-åring. Det är sociala konstruktioner som stoppar dom tankarna.

Undantaget som bekräftar reglen är du... Du är verkligen pervers som bara tänder på gamla lik. Du borde låsas in, rådbråkas och steglas. Du ska givetvis få en rättvis, mycket kort rättegång innan vi avrättar dig!

Merparten av männen som Dumpen sätter åt tror jag egentligen är normala män som bara lockats att gå över gränsen.
Senast redigerad av fido1986 2022-02-04 kl. 08:21.
Citera
2022-02-04, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Håller med. Men det ska tydligen framkommit i chatt konversation som har råkat raderas. Samt när de prata med honom i hotellrummen så har denna mannen pratat mycket i telefon med sk mamman. Och där har de mer bevis på vad han är ute efter. De har inte lagt upp telefonklippen men jag lita på att de har full koll
Citera
2022-02-04, 08:32
Medlem
Jag tog en pedofil på bar gärning tidigt 2000tal som hade haft kontakt med en kompis lillasyster på playahead. Han hängde sig efter ett vi skickat hans sms till hans egna mamma.

Lever på det än idag. Fick lite sug att jaga fler pedos. Fick en kick minns jag. Som att städa hemma. Det känns fräscht efteråt.

Sen kan det gå åt andra hållet. Nästa Lastpall500kg kanske har med sig vapen eller rep och tortyrredskap. Eller så dubblar pedofiler sin verksamhet för att "ge igen" efter uthängningen. Därför var det nog bäst om utbildade poliser jobbade med detta på heltid.

Det kommer bli sport att jaga pedos för alla hatar dem. Då kommer polisen få jobba hårt med att skydda pedos och det kan väl ingen motivera sig att göra hela dagarna? Snutlön på 24k för att ge pedofiler beskydd nä fy fan. Gör värmepellets av pedos. Bra för miljön bra för människor. Inga nackdelar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in