Citat:
Ursprungligen postat av
TompaO
Ha i åtanke också att dessa kvinnor inte är något korkat undantag, utan det faktiskt är såhär hönorna fungerar. Dessa kvoterar man in på myndigheter. Inte konstigt landet ser ut som det gör.
De förtjänade att bli scammade. Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket osv. Golddiggers
Men är du helt körd i skallen eller?? Ja, det är ju verkligen ALLA kvinnor som går på sånt här...visst....sure.
För antar att det är kvinnor som du kallar för djuret höna.
Du ser ett program med 2 (??) kvinnor som är blåsta och sitter sen i din egen värld och tror att de representerar alla världens kvinnor. De representerar en rejäl minoritet. Däremot är det män som står för i stort sett allt elände på denna planet. Våldtäkter, mord, krig osv osv. När jag ser en dokumentär om gubbar som åker till Thailand för att ha sex med barn, då ska jag anta att det gör ALLA män? Eller när jag ser och hör all annan SKIT som män utsätter andra för, då ska jag tro att ALLA män gör så. OK. Väldigt clever.
Incel much?
Dessutom skitmånga män på nätet som sitter och skickar massa pengar till höger och vänster till personer som de tror är kvinnor som är tända på dom, som de inte ens sett. Smarta män, jääättesmarta, haha!!