2022-02-02, 18:53
Medlem
Folketstempels avatar
Hej, hur fixar man ett testo test på vårdcentralen?
Jag vill få ett värde, testo köper jag själv sedan.

Hormoner, mikrodosering av syra, all erfarenhet som finns från er som lider av samma helvete.

Jag testar allt som låter vettigt. Flashback vet mer än en läkare som inte har mina problem.
Citera
2022-02-03, 14:24
Medlem
Såhär..
Jag ska på min andra utredning för ADD inom kort (Jag är dock övertygad om att det är SCT, inte ADD men eftersom man inte kan söka för SCT).
Finns det någon som vet en medicin som fungerar OK utan att ge bieffekten helvetesångest?
Senast redigerad av D0dsknarkarnazi 2022-02-03 kl. 14:26.
Citera
2022-02-03, 19:14
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D0dsknarkarnazi
Såhär..
Jag ska på min andra utredning för ADD inom kort (Jag är dock övertygad om att det är SCT, inte ADD men eftersom man inte kan söka för SCT).
Finns det någon som vet en medicin som fungerar OK utan att ge bieffekten helvetesångest?
ADHD-mediciner är till för att motverka hyperaktivitet.
Om du inte lider av hyperaktivitet så tror jag att ADHD med den inåtvända varianten ger en del positiv
verkan men tyvärr en negativ verkan eftersom "ADD" och dess passivitet, av att inte ha den energin som
är vanligt bland ADHD-patienter, att vi faktiskt hade varit lyckliga av att haft "vanlig" ADHD och den energin som de medicineras sig mot!

Diskutera, jag vill lyfta denna fråga då "ADD" har gömts bort då psykiatrin orkade inte hitta en hjälp för oss utan hyperaktivitet och att ingen medicin fungerar.
Citera
2022-02-03, 20:46
Medlem
mfmxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D0dsknarkarnazi
Såhär..
Om du har SCT till skillnad från ADD så finns det nog ingen medicin som fungerar.

Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Diskutera, jag vill lyfta denna fråga då "ADD" har gömts bort då psykiatrin orkade inte hitta en hjälp för oss utan hyperaktivitet och att ingen medicin fungerar.
Det stämmer inte alls, medicin mot ADD/ADHD förbättrar koncentrationen och fungerar för många med ADD.

Sluta lyssna på vissa personers ovetenskapliga svammel, du kan glömma att du kommer få testosteron utskrivet.
Citera
2022-02-03, 21:16
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mfmx
Det stämmer inte alls, medicin mot ADD/ADHD förbättrar koncentrationen och fungerar för många med ADD.

Sluta lyssna på vissa personers ovetenskapliga svammel, du kan glömma att du kommer få testosteron utskrivet.

Kokain och tjack fungerade tio gånger bättre när jag var 20-30 och tyckte att det var för starkt och tog det med måtta men ofta.
Idag så kan jag dra ett G kokain av högsta kvalité i Peru på en timma, då jag är där var vartannat år samt i Spanien varje år.
Tjack, metamfetamin i kristaller från min kran från FS3 som jag behållit och har direktkontakt med, som man får genom tiden och om man sköter sina kontakter rätt, ger mig svaret.

Reboot av receptorer, Narconon Scientologerna bullshit, (sluta onanera och läsa Flashback typ).

Vad hände när jag blev medelålders? Hormonnivån bör undersökas, annat är idiotisk fast du påstår motsatsen.

Edit: jag är inte narkoman, men tar lite pulver på semestern och använder referenser till olagliga CS-molekyler som evidens.
Senast redigerad av Folketstempel 2022-02-03 kl. 21:22.
Citera
2022-02-04, 19:54
Medlem
mfmxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Kokain och tjack fungerade tio gånger bättre när jag var 20-30 och tyckte att det var för starkt och tog det med måtta men ofta.
Idag så kan jag dra ett G kokain av högsta kvalité i Peru på en timma, då jag är där var vartannat år samt i Spanien varje år.
Tjack, metamfetamin i kristaller från min kran från FS3 som jag behållit och har direktkontakt med, som man får genom tiden och om man sköter sina kontakter rätt, ger mig svaret.

Reboot av receptorer, Narconon Scientologerna bullshit, (sluta onanera och läsa Flashback typ).

Vad hände när jag blev medelålders? Hormonnivån bör undersökas, annat är idiotisk fast du påstår motsatsen.

Edit: jag är inte narkoman, men tar lite pulver på semestern och använder referenser till olagliga CS-molekyler som evidens.
Självklart kommer du inte få en fungerande CS-medicinering (med eller utan ADD) när du enligt dina poster i drogforumet har "en enorm tolerans" och partyknarkar.

Angående din hemsnickrade teori om Adderall så kallade man ADHD för ADD under en lång tid (i DSM-III). Det fanns alltså "ADD med eller utan hyperaktivitet".
Citera
2022-02-04, 20:10
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mfmx
Självklart kommer du inte få en fungerande CS-medicinering (med eller utan ADD) när du enligt dina poster i drogforumet har "en enorm tolerans" och partyknarkar.

Angående din hemsnickrade teori om Adderall så kallade man ADHD för ADD under en lång tid (i DSM-III). Det fanns alltså "ADD med eller utan hyperaktivitet".

Eller tvärtom, jag tar inte medicinen Concerta då den inte fungerar, men tar ett par piller ibland för att festa till det.
Det är knark, det går att helgknarka på, men jag önskar att det fanns en medicin som berikade vardagen. Antagligen inte, men jag frågar som säkerhet innan jag drar fel slutsatser.
Jag försökte tro att den hade en bra egenskap i tre månader, då läkaren sa att den blev bättre med tiden. Men den var bara negativ och jag blev sämre än normalt. Synd att slänga dem, så jag festar lite med dem för nöjes skull, det kan givetvis missförstås om man vill att det ska användas som ett argument för att trolla tråden.
Citera
2022-02-06, 23:54
Medlem
Edit
Senast redigerad av Pederstomme 2022-02-06 kl. 23:57.
Citera
2022-02-06, 23:58
Avslutad
Hur lång tid tog det för er innan ni fick medicin efter utredningen var klar? snart gått ett halvår för mig , gjort den där ”webbutbildningen” men ej hört ett skit från ”enheten ” .Inte fan är de enkla att få tag i heller.
Citera
2022-02-07, 00:19
Medlem
Vad blir första medicinen? Fick nyligen diagnos.

Vill kunna styrketräna utan att medicinen påverkar min träning. Vilken av alla mediciner är bäst för detta?
Min sömn har aldrig påverkats något märkbart när jag självmedicinerat några gånger med centralstimulata senaste året, sålänge jag tog det på morgonen eller senast typ kl 14.

Försöker planera lite själv, men läkaren kanske har bra koll?

Vill bara sätta igång med skiten nu, är så innerligt jävla trött på att springa i detta jävla hamsterhjul, känns som jag kvävs.
Försökt år efter år att komma till ro i sinnet med rutiner, kost, träning, sociala biten, framgång osv.
Sen tjabblar man till allt i slutändan ändå med felgöra, sura chefer och kollegor, obetalda räkningar, göra bort sig, impulsiva idiotgrejer. Sen har man grävt ner sig ännu djupare och hamsterhjulet spinner snabbare, huvudet exploderar och allt blir bara ännu tyngre.

Och sen lägga all skit bakom sig, ta ett djupt andetag och.......Börja om
Citera
2022-03-01, 17:18
Medlem
Enmansdemos avatar
Någon som prövat Strattera Oral lösning?

Går läkarna med på att skriva ut det till vuxna? för då får man ju makten över sin egen
dos när man har tillgång till en hel flaska

Strattera oral lösning ska vara smaksatt men nått halväckligt,d vs pepparmint som ingen gillar!
Citera
2022-03-02, 09:14
Medlem
Svavelvinters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Någon som prövat Strattera Oral lösning?

Går läkarna med på att skriva ut det till vuxna? för då får man ju makten över sin egen
dos när man har tillgång till en hel flaska

Strattera oral lösning ska vara smaksatt men nått halväckligt,d vs pepparmint som ingen gillar!

Bör väl inte vara några problem. Läkarna blir ju alldeles till sig om man ber om någon medicin som inte är narkotikaklassat, om man i vanliga fall har möjligheten att få narkotikaklassat vill säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in