2022-02-02, 22:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Som sagt vad är detta för etnicitet? https://images.ctfassets.net/4y9sz8tapgok/74HXOSGfq94CUqBrJuIcJh/d3db6a806512016aa00e4af94d7062a2/h-ny.jpg

100% zigenare.
Citera
2022-02-02, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrikman
Hunden Ivy är fin tycker jag. Gillar hundar mycket. Tror inte katten var så rädd.
Djuren vänjer sig vid varann. Löjligt av surkärringgänget att sura ihop på hunden.
Citera
2022-02-02, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja Monika kommer nog inte att få det så lätt när hon redan börjar bearbeta folk. Kanske får hon beskydd av Levin och Bella en stund - men kommer Keisha och Jonas gå med på att ta in henne i pakten? Tveksamt. Bella är ju klockren i pakten pga av Levin och att hon och Keisha går bra ihop. Cisi's kommentar lät ju något klurig faktiskt men du har nog rätt i att hon lierat sig med Niklas, Aldrin och Abel. Gerty verkar tycka som Niklasgänget gör men håller sig i bakgrunden. Om Cissi tror sig kunna starta en egen paktkonstellation så tror jag hon misslyckas eller så kanske hon lierar sig med Gerty enbart.
Tar bort spoilertaggarna nu när avsnittet har sänts.

Jag funderade också ett tag på om Cissi o Gerty kan ha bondat och kör ihop, men jag tror knappast det. Cissi visste om i förväg att hon var uttagen till Torpet-kamp, det tyder ju på att hon o Niklas har kontakt. Jag tror det finns lager-på-lager med pakter och samarbeten. Iofs är jag inte förvånad, det är de hemliga samarbetena som brukar lyckas bäst.

Förstekämpeval imorgon - kan det bli någon annan än Levin eller Jonas?
Citera
2022-02-02, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Njursten? Det fattar väl vem som helst att hon blev på tjocken med Niklas. Hemskickad för att undvika skandal. Det var därför han satt och grät som en liten tjej. Det och att han inte får ligga mer. Elementärt.
Haha, om en sån sak skulle hända skulle produktionen göra allt för att behålla henne. Ju mer skandaler desto bättre för TV4.
Citera
2022-02-02, 22:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Som sagt vad är detta för etnicitet? https://images.ctfassets.net/4y9sz8tapgok/74HXOSGfq94CUqBrJuIcJh/d3db6a806512016aa00e4af94d7062a2/h-ny.jpg
Hon har föräldrar som är totalt okunniga om var en akut accent ska placeras i namnet Helene i alla fall. Stör mig grymt över den akuta accenten på sista e:et som hon kör med. Fattar inte att hon inte plockar bort den. Det är väl en sak att ha obildade föräldrar som inte begriper bättre. Men då kan man väl själv fixa till det som de ställer till med.
Citera
2022-02-02, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Hon har föräldrar som är totalt okunniga om var en akut accent ska placeras i namnet Helene i alla fall. Stör mig grymt över den akuta accenten på sista e:et som hon kör med. Fattar inte att hon inte plockar bort den. Det är väl en sak att ha obildade föräldrar som inte begriper bättre. Men då kan man väl själv fixa till det som de ställer till med.

Snarare obildade folk som inte vet hur man uttalar hennes namn korrekt.
Citera
2022-02-02, 22:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Snarare obildade folk som inte vet hur man uttalar hennes namn korrekt.
Heleneee tänker du? Tja då borde hon väl ha rättat dem när de säger Helen med stumt e. Nej, det är tyvärr okunnigt folk som tycker att det är snyggt att klämma dit en accent på barnets namn men som inte fattar att den har en betydelse för uttalet. Åker hon till Frankrike skrattar de åt henne. Det är som att nån i Sverige skulle stava Jöhn men uttala John eller Ännä och uttala Anna.
Citera
2022-02-02, 23:06
Medlem
Citat:
Heleneee tänker du? Tja då borde hon väl ha rättat dem när de säger Helen med stumt e. Nej, det är tyvärr okunnigt folk som tycker att det är snyggt att klämma dit en accent på barnets namn men som inte fattar att den har en betydelse för uttalet. Åker hon till Frankrike skrattar de åt henne. Det är som att nån i Sverige skulle stava Jöhn men uttala John eller Ännä och uttala Anna.

Hon heter Helenee. Men för att undvika två e i slutet har de satt en akut accent istället på ett e.
Citera
2022-02-02, 23:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Hon heter Helenee. Men för att undvika två e i slutet har de satt en akut accent istället på ett e.
Jaså? Jag antar att hon har presenterat sig som Helen, eftersom alla säger Helen. Inte Helenee. I värsta fall är det hon själv som hängt på den akuta accenten för att piffa upp namnet. 🤦
Citera
2022-02-02, 23:25
Medlem
Jag tittade på farmen när jag var 8, okej, kanske lite äldre.. Gurra kommer man ihåg.

Nu var det mååånga år sedan.

Som tur är.
Citera
2022-02-02, 23:30
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Niklas reaktion när Josefin fick lämna var väl något överdrivet. Fattar han inte att hon är en konkurrent om vinsten?

Konkurrent? Niklas spelar ju inte…
Citera
2022-02-02, 23:40
Medlem
Citat:
Jaså? Jag antar att hon har presenterat sig som Helen, eftersom alla säger Helen. Inte Helenee. I värsta fall är det hon själv som hängt på den akuta accenten för att piffa upp namnet. 🤦

Nog snarare så att produktionen presenterat hennes som Heelen. Helenee är ju ovanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in