2022-02-02, 16:28
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Det kan jag i och för sig hålla med dig om. Men ändå lite väl känsligt, har ju inte känt henne särskilt länge.

Väldigt blödig. De har inte känt varandra särskilt länge och lika mesigt att Skalle-Per och tattoo-bruden redan är så betuttade i varandra, att de snyftar och tillverkar presenter till varandra.
Citera
2022-02-02, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Väldigt blödig. De har inte känt varandra särskilt länge och lika mesigt att Skalle-Per och tattoo-bruden redan är så betuttade i varandra, att de snyftar och tillverkar presenter till varandra.
Nu blir väl dom flesta lite "mentalt mjuka" när man varit borta från invand miljö, nära o kära i några veckor utan möjlighet till kontakt med vardagen utanför.
Alla är inte som oss hårda FB-kommentatorer.
Citera
2022-02-02, 18:47
Medlem
Hunden Ivy är fin tycker jag. Gillar hundar mycket. Tror inte katten var så rädd.
Citera
2022-02-02, 19:25
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Nu blir väl dom flesta lite "mentalt mjuka" när man varit borta från invand miljö, nära o kära i några veckor utan möjlighet till kontakt med vardagen utanför.
Alla är inte som oss hårda FB-kommentatorer.

Ähh - jag tror att vi kommentatorer kan vara blödiga vi också. Skillnaden ligger nog i att vi skulle inte längta hem efter endast ett par veckor som deltagarna hittills har visat. Eller - så är vi likadana MEN har sans och vett att INTE delta i dokusåpor då vi inte skulle fixa det ... helt enkelt
Citera
2022-02-02, 19:41
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prof8

Väluppfostrad ( inte svordomar och ” fuck” i vartenda yttrande), trevlig och smart är inte lika med tråkig.

Hm får se nu, att dra sig från att använda svordomar är inget tecken på intelligens. Trevlig fine, det verkar hon vara. Smart? såg du när hon och niklas va på topret? Niklas är nog normalbegåvad, snäppet under kanske. Josefin är sten dum. Men som sagt hon är snygg så det är lungt.
Citera
2022-02-02, 19:44
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AKKo-Itachi
Hm får se nu, att dra sig från att använda svordomar är inget tecken på intelligens. Trevlig fine, det verkar hon vara. Smart? såg du när hon och niklas va på topret? Niklas är nog normalbegåvad, snäppet under kanske. Josefin är sten dum. Men som sagt hon är snygg så det är lungt.

Varifrån får du att Jossan skulle vara stendum? Hon verkar mer normalbegåvad och sansad än många andra av deltagarna - dessutom lyckades hon vinna 2 medaljer på Torpet!
Citera
2022-02-02, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Det kan jag i och för sig hålla med dig om. Men ändå lite väl känsligt, har ju inte känt henne särskilt länge.

Umgåtts dygnet runt i några veckor.
Citera
2022-02-02, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ähh - jag tror att vi kommentatorer kan vara blödiga vi också. Skillnaden ligger nog i att vi skulle inte längta hem efter endast ett par veckor som deltagarna hittills har visat. Eller - så är vi likadana MEN har sans och vett att INTE delta i dokusåpor då vi inte skulle fixa det ... helt enkelt
Vi har vett och sans att inte delta och skämma ut oss i dokusåpor, personligen så är jag inte intresserad ens att delta i någon dokusåpa 😀
Citera
2022-02-02, 19:50
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Varifrån får du att Jossan skulle vara stendum? Hon verkar mer normalbegåvad och sansad än många andra av deltagarna - dessutom lyckades hon vinna 2 medaljer på Torpet!

Samlad helhetsbedömning, men bland annat det på torpet då hon och niklas inte lyckades bygga ett hus som var två meter högt och inte ens insåg det. Någon kommentar om hur imponerad hon var av två andra farmare (minns inte vilka) över hur smarta dom var och att hon själv aldrig skulle kunna komma på något sådant smart själv. Sen jobbar hon väl som butiksarbetare lr nått sånt tror jag det var, behöver såklart inte betyda något men bör tas med i bedömningen. Som sagt, inte en enskild situation men allt sammantaget. Stendum kanske var att ta i men dum är jag övertygad om att hon är.
Sen var det ju ingen iq tävling om amuletterna, det var väl att stå på en stock och att hänga på ett räcke eller något liknande. Hon är väger ju minst så inte så konstigt att hon vann, det kunde man räkna ut på förhand.
Senast redigerad av AKKo-Itachi 2022-02-02 kl. 20:13.
Citera
2022-02-02, 19:50
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Vi har vett och sans att inte delta och skämma ut oss i dokusåpor, personligen så är jag inte intresserad ens att delta i någon dokusåpa 😀

Jo rå så att - säger detsamma. Även om jag kan en del om lantlivet - så Nej Tack!
Citera
2022-02-02, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AKKo-Itachi

Hon är smart men ödmjuk.
Citera
2022-02-02, 19:57
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Hon är smart men ödmjuk.

Josefine framstod som korkad och var jävligt tråkig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in