Va det bara jag som fick hakkorsvibbar alternativt hyresgästföreningens logga nu när Frölunda lanserade sin nya logga som tagit längre tid än man kunde förutse att ta fram?
Pinsamt ful, framtagen för att ingen ska kunna bli kränkt. Men jag lider med Frölundas fans, som måste stå ut med att spelarna måste skrinna ut på isen med en logga på tröjan som skulle kunna sitta på en firmabil från ”Frazzes hem- och städ” eller liknande.
Logotypen är alltså framtagen av en designbyrå De över 700 förslagen som allmänheten föreslog kan omöjligt ha varit värre än den man valde? (som liknar något som för tankarna till NMR eller Fotbollskanalen)
Fy fan vilken ful logga, vid första anblick fick även jag hakkorsvibbar, efter en liten stund började jag istället se ett "S" och med väldigt mycket fantasi 2 stycken snea F.
Kan tänka mig att fansen är i uppror.
Om man nu tvunget behöver byta för att bli mer PK (vilket redan är sjukt nog), varför inte göra en logga som åtminstone har någon slags "rötter" i föreningen? Typ en "indianyxa" med fjäder på eller nått?