2022-02-02, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Kvinnor blir kåtare med åren. Som en blixt från klar himmel skiljer hon sig, river sönder familjer känslomässigt och ekonomiskt för att hon hört en ljudbok om spännande sex som hon också "förtjänar".

Ja, exakt, dom jag tycker verkar vara otrogna mest är nog präktiga väletablerade karriärister runt 40-50 som just inte åkte så mycket "kukkarusell" i ungdomen. Där verkar telefonen vara fulltankad med knullappar och konferensresorna knappt hunnit börja innan karusellen drar igång.
Citera
2022-02-02, 13:32
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Är hon intresserad av något annat än det sexuella då? Verkar ju inte så när hon knullat runt med halva stan.

Nu har du missuppfattat numerären. Förutsatt 50/50 könsfördelning i Malmö, och att titeln stämmer, så har hon knullat med ALLA killar i Malmö. Ingen ville ha henne.
Citera
2022-02-02, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simora
Lagom är väl bäst. Om en person helt urskiljningslöst åker "karusell" år efter år så signalerar det opålitlighet och att personen aldrig blir nöjd utan hela tiden tror att gräset är grönare någon annan stans. En sådan person kan enkelt byta ut dig mot någon annan så fort hon tröttnar.

Det finns faktiskt statistik på detta. Mängden tidigare sexpartners påverkar risken för skilsmässa när man väl försöker stadga sig.

https://ifstudies.org/blog/counterintuitive-trends-in-the-link-between-premarital-sex-and-marital-stability/

Intressant, men läser man lite längre ner så framgår det även att dom som haft få eller inga partners tidigare och inte skiljer sig lika ofta, som dom som åkt kukkarusell, också går till kyrkan oftare samt att dom prioriterar hög materiell standard mer.

Så jag vette fasen om det är så eftersträvansvärt. Personligen tar jag nog hellre fem bra år med någon som gillar att åka kukkarusell än ett livslångt förhållande med någon som är ihop med mig av religiösa skäl och pga av högre materiell standard.
Citera
2022-02-02, 15:12
Medlem
Citat:
Kvinnor blir kåtare med åren. Som en blixt från klar himmel skiljer hon sig, river sönder familjer känslomässigt och ekonomiskt för att hon hört en ljudbok om spännande sex som hon också "förtjänar".

Från vilken ålder tänker du? 40?

Min ringa erfarenhet av det motsatta könet (från 20 år) är att de har sina perioder då de är RUSKIGT kåta. De kan gnida sig mot en stolpe eller liknande om de får syn på en snygg kille på stan och även om du ser alldaglig ut (5-7) och går fram till en sådan tjej är chanserna mycket stora att du får ligga.
Citera
2022-02-02, 15:15
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Ja, exakt, dom jag tycker verkar vara otrogna mest är nog präktiga väletablerade karriärister runt 40-50 som just inte åkte så mycket "kukkarusell" i ungdomen. Där verkar telefonen vara fulltankad med knullappar och konferensresorna knappt hunnit börja innan karusellen drar igång.

Underbart ju! Finns inget sorgligare än en människa som kastar in sexhanduken i förtid pga någon tråkig anledning som ”familj”. Länge leve kåta damer i sina bästa år!
Citera
2022-02-02, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Underbart ju! Finns inget sorgligare än en människa som kastar in sexhanduken i förtid pga någon tråkig anledning som ”familj”. Länge leve kåta damer i sina bästa år!

Ja men då kan man inte klaga när familjer går sönder och kvinnorna sitter ensamma med sitt vin och tinder.
Citera
2022-02-02, 15:54
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ja men då kan man inte klaga när familjer går sönder och kvinnorna sitter ensamma med sitt vin och tinder.

Många familjer skulle må bra av att ”gå sönder”.
Citera
2022-02-02, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny

Vad du tror och tycker är i sammanhanget irrelevant eftersom all statistik säger det motsatta. De som får denna livskris i mitten av livet är nog snarare pga modern kultur och väninnor som fyller dem med gift än att de inte var slampor som unga.
Citera
2022-02-02, 17:38
Medlem
adolfitlers avatar
Hon är trasig och lurad av feminismen.

-Är en 6a men dejtar 10or och blir ledsen när de dumpar, Hypergami.
-Säger sig vara 30 men ser ut som nära 40 lite för mycket rödvin med bästa tjejgänget.
-Om hon legat med halva Malmö har ryktet gått och hon är en soptunna ingen vill ha.
-Känner att det är dags att stadga sig efter 30 men borde gjort det vid 20 tåget kan ha rullat.
-Vad kan hon erbjuda en man mer än att hon är kvinna? Är hon kvinnlig, omtänksam, omhändertagande, seriös, rolig, glädjespridare, mjuk, familjeorienterad osv troligtvis inte.

Ha så kul resten av livet med katterna!
Citera
2022-02-02, 18:05
Medlem
Citat:

Har motsatt uppfattning. Är runt 30 och har inga problem hitta tjejer tio år yngre som bara vill ligga. Men kvinnor tio år äldre än mig vill bara ha något seriöst.
Citera
2022-02-02, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Låter som ett rätt så lättlöst problem för denna Amanda om hon försöker dejta en mer genomsnittlig kille än de jag tror hon går efter. Känns även som att hon skjuter sig själv i foten med denna bok, vem vill vara tillsammans med en tjej som så offentligt berättar att hon träffat massor med killar i 10 + år för att sedan behöva "nöja" sig med dig?
Precis så är det! Män vill ha feminina kvinnor och inte sletna äldre kvinnor med maskulina drag.

Felet många gör är att förväxla egenskaper som de uppskattar hos det andra könet med vilka egenskaper de själva borde ha. En man som har knullat med halva Malmö är dock en enorm bedrift. En kvinna som gör motsvarande får man äckelkänslor och undrar vad det är för fel på henne.
Citera
2022-02-02, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittNyaSaliv
Ökar en fittas storlek med antalet besökare?

Bara någon som själv aldrig varit besökare alt. en patetiskt dålig sådan, skulle ens komma på tanken att påstå något dylikt.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in