2022-02-01, 22:36
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Tror Amir kan ha svimmat på riktigt. Blodtrycksfall eller liknande eftersom han jagade upp sig själv. Han och Kardo var ju utöver allting annat dessutom släktingar. Finns uppgifter om att Amir övervägde lämna allting efter detta (fick skyddad identitet en period), men senare ångrade sig (kunde inte lämna det livet).

Får huvudvärk av att läsa FUP:en. Abz verkar ju varit polare med bl.a Adel och Amir Kurda eftersom i hans mobiltömning finns det bilder på dom tillsammans och han har hyfsat mycket kontakt med i alla fall Amir.
Citera
2022-02-01, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Kul att du bidrar med mycket i tråden Vet du vem som högg Leis och varför? Leis och Adel var bra kompisar om jag förstått det hela rätt?

allt jag har skrivit om andra kanske du inte förstår hör i hopp med varandra på ett eller annat sätt, sen att vi går tillbaka till 2010 är för att jag och en person kom in på en pussel bit som fattades för honom, men vi tog de på pm sen.

Det sägs att det var Ze som gjorde det och de därför han har förvunit som du kanske har märkt,
därför är frågan har HH utfört mordet på Einar som alla tror, mycket möjligt efter som nu är de bevisat att Lesi har kopplingar till personer som är med och umgås med HH.
att dumle var den som goa de krävs ju ingen raketforskning.
Citera
2022-02-01, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
vadå ser han så dålig ut? haha shit va sjukt

är de så svårt att förstå

kanske inte vill att folk ska ha bild på honom så ingen torped ska ta på sig ett jobb på honom då de finns jävligt bra med pengar på hans huvud från olika håll.
Citera
2022-02-01, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
är de så svårt att förstå

kanske inte vill att folk ska ha bild på honom så ingen torped ska ta på sig ett jobb på honom då de finns jävligt bra med pengar på hans huvud från olika håll.

Jag la precis ut en bild på han…
Citera
2022-02-01, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Är det denna sirwan ni menar som det ”inte finns några bilder på”?

https://anonfiles.com/j4U4i1F5xb/2699DE1D-AB98-4C00-9CA0-A53C20CFFDBC_jpeg

För jag har flera

ser inte ut som han, men lägg upp en till får jag se ? vi pratar om Sirwan från tensta som brukade ha bok skägg och alltid haft frisyr så länge jag kännt han, och inte så uppsvullen som denna, de som förvirar mig, vet du inte vem du har på bild?
Citera
2022-02-01, 22:47
Medlem
Citat:
ser inte ut som han, men lägg upp en till får jag se ? vi pratar om Sirwan från tensta som brukade ha bok skägg och alltid haft frisyr så länge jag kännt han, och inte så uppsvullen som denna, de som förvirar mig, vet du inte vem du har på bild?

Det är sirwan som hade beef med malmvägen
Citera
2022-02-01, 22:48
Medlem
Citat:

https://anonfiles.com/Bfc4j8Fcx7/E3650C8A-4965-40F9-95DB-7ECCC24F2D24_jpeg
Citera
2022-02-01, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Det är sirwan som hade beef med malmvägen

grymt jobbat då kan jag säga, eller har han blivit tik tok maffia som alla andra gangsters på senare dagar?

shiit känner inte ens igen honom haha fan vad konstig han ser ut, antingen så går han på anabola eller så har han börjat med habbar för lätta på stressen, för Sirwan har alltid varit liten och fitt och mycket smalare i ansiktet, hår och skägg
Senast redigerad av Drazziel123 2022-02-01 kl. 22:54.
Citera
2022-02-01, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebblisch
Får huvudvärk av att läsa FUP:en. Abz verkar ju varit polare med bl.a Adel och Amir Kurda eftersom i hans mobiltömning finns det bilder på dom tillsammans och han har hyfsat mycket kontakt med i alla fall Amir.

Abz är från malmö, någon i HH lärde känna han på ungdomshemet och lyckades värrva honom när han fick gömma sig i Husby, Amir lärde känna han då också, de inte så någon av de känt Abz speciellt länge.
Alla HH känner Krado sen de var små barn, men idag skiter man i sånt ett fel steg och du rycker och offtast är de vänner som dödar vänner idag
Citera
2022-02-01, 23:00
Medlem
Är det slutet på Husby hyenor?

Två torpeder, framför allt huvudtorpeden A borta för alltid pga mycket långa straff som väntar.

Kurder som lämnat eller håller på och lämnar kriminaliteten. (Smarta grabbar)

Dree Low lämnat helt. En av få med mkt vita pengar.

Ayemelis eller vad den stora ledaren heter är efterlyst och förmodligen inte ens i landet.

Guldläge för polisen att knäcka gänget i Husby.
Citera
2022-02-01, 23:02
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Intressant att Amir Issa (Amir "Kurda") svimmar på platsen strax efter mordet.

Finns det bild på honom? Syns Amir i länken nedan? Vem är han i militärjacka som skriker och sedan under klippets gång ber alla backa osv.

https://www.youtube.com/watch?v=yte_O4iQO-M
Citera
2022-02-01, 23:10
Medlem
Citat:
nähä det menar du inte?

om du inte kan kriminal poletik ska du inte heller yttra dig, de krävs att brottet ger mer än två år för du ska kunna dagtas och det framgår ingenstans att han har suttit häktad för något sånt här inte, sen säger jag inte att han inte har vart det, men du kan ju inte dra egna slut satser utan att förklara dig hur du tänker då, för de blir omöjligt för mig att förstå vad fan du snackar om.

kan garantera dig att de inte är Sirwan du sätt på någon jävla fb bild när folk på fb har jagat bild i över 15 år.
Är du skön eller blev daktad efter en misshandel krävs ej mkt för det .. dessa grabbar har garanterat gjort grövre grejer än så. Krävs ej mkt alls idag för det
Senast redigerad av Valentinorossi163 2022-02-01 kl. 23:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in