Citat:
Eneste grunnen til at RU ble siktet, var at politiet tapte mot TH i Eidsivating lagmannsrett og derfor med siktelsen mot RU forsøkte å få Norges høyesterett på sin side mot TH. RU er nok helt uskyldig, han har ihvertfall ikke gjort noe med viten og vilje, selv om han på en måte har medvirket. GM hadde nok aldri hørt om Hvalen, om det ikke var for RU som trodde han skulle få 10 millioner av TH.
RU virker utfra facebookprofilen sin å være en som liker å fremstå som velpleid forretningsmann.
En slags "wannabe", slik jeg ser det. Teft og planmessighet er kanskje ikke hans mest fremtredende
kvaliteter. Han later jo ikke til å ha noen reell karriere i så måte.
En som virkelig hadde en visjon om å starte solcelledrevet kryptofabrikk, hadde sikret seg all nødvendig
informasjon uten å spørre vennene sine på facebook om hvordan han skulle gjøre det.
Denne båtturen med TEH får det hele til å fremstå som en litt sånn "nachspiel-idé".
Ser for meg de har tatt seg noen øl (og kanskje et par "lisser"), og kommet i pratemodus.
Da er det fort gjort å legge luftige planer. Kanskje TEH har gitt seg ut for å ha litt større
innflytelse på sin far enn han i realiteten har.
Det jeg tenker er at hvis RU sitt overordnede mål var forretninger og penger, hadde han forvaltet tiden
sin annerledes, og hatt en karriere. Hans status per i dag vitner ikke om teft for næringslivet.
Men den vitner heller ikke om en som aktivt har medvirket til bortføring og/eller drap.
Spennende å se hva som skjer med siktelsen.
En slags "wannabe", slik jeg ser det. Teft og planmessighet er kanskje ikke hans mest fremtredende
kvaliteter. Han later jo ikke til å ha noen reell karriere i så måte.
En som virkelig hadde en visjon om å starte solcelledrevet kryptofabrikk, hadde sikret seg all nødvendig
informasjon uten å spørre vennene sine på facebook om hvordan han skulle gjøre det.
Denne båtturen med TEH får det hele til å fremstå som en litt sånn "nachspiel-idé".
Ser for meg de har tatt seg noen øl (og kanskje et par "lisser"), og kommet i pratemodus.
Da er det fort gjort å legge luftige planer. Kanskje TEH har gitt seg ut for å ha litt større
innflytelse på sin far enn han i realiteten har.
Det jeg tenker er at hvis RU sitt overordnede mål var forretninger og penger, hadde han forvaltet tiden
sin annerledes, og hatt en karriere. Hans status per i dag vitner ikke om teft for næringslivet.
Men den vitner heller ikke om en som aktivt har medvirket til bortføring og/eller drap.
Spennende å se hva som skjer med siktelsen.