2022-02-01, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Tack för filen. Jag tror nästa det var BARA du som trodde/hoppades att det skulle tas upp i HD.

Man kanske blir "tjurig" om man fått en smäll i ansiktet och inslagna dörrar.
Och det är ju ganska ömsesidigt för inte tycker jag lilla mörderskan Lydia låter speciellt trevlig när han ber henne lämna huset som hon vägrar.

Lika trotsig som hon låter i inspelningen från rättegången i Crime time

Ja vi hör uppenbarligen olika vad som uppspelas i denna ljudfil. Tycker inte hon låter så kaxig eller så. Däremot hör jag hur han trissar henne, känner igen det liksom.
2022-02-01, 15:33
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Tack för filen. Jag tror nästa det var BARA du som trodde/hoppades att det skulle tas upp i HD.

Man kanske blir "tjurig" om man fått en smäll i ansiktet och inslagna dörrar.
Och det är ju ganska ömsesidigt för inte tycker jag lilla mörderskan Lydia låter speciellt trevlig när han ber henne lämna huset som hon vägrar.

Lika trotsig som hon låter i inspelningen från rättegången i Crime time

Du förstår säkert om du tänker efter nu att Emil spelar in medvetet, då hade det kanske inte sett så bra ut om han kalla henne en massa saker m.m.

Sen är ju inte detta slut bara för ett avslag.

Men nu kanske exet kan lämna ut lite info som hon sa och även bekräfta om det är sant att hon misshandla Emil som han visst sagt😱 eller ljuger han?
2022-02-01, 15:40
Avslutad
Snipp snapp snut, så var sagan om Lida slut.
Att gå runt i huset och kontrollera dörrar, släcka lampor osv, är helt naturligt. Sätta mobilen på laddning osv

HUR kan det komma sig att samtliga instanser gjort samma bedömning av Lydias avrättande av Emil?

Synd att den andra ljudfilen med själva skottet, är under sekretess.
Jag är övertygad om att Emil inte hånskrattar, eller sitter beväpnad som illvilliga personer försöker intala varandra.

Upp med den sekretessade filmen, så att alla som förtalat och skyllt på brottsoffrets agerande och påstådda hotfulla sätt, kan redas ut en gång för alla.

Att skydda gärningskvinnan Lydia mot exponering av sin köpta kropp iklädd gröna trosor, förstår jag inte. Hennes iskalla blick och mästrande röst skulle sudda ut alla tvivel över vad hon är för vider.
2022-02-01, 15:49
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Att gå runt i huset och kontrollera dörrar, släcka lampor osv, är helt naturligt. Sätta mobilen på laddning osv

HUR kan det komma sig att samtliga instanser gjort samma bedömning av Lydias avrättande av Emil?

Jag är övertygad om att Emil inte hånskrattar, eller sitter beväpnad som illvilliga personer försöker intala varandra.

Upp med den sekretessade filmen, så att alla som förtalat och skyllt på brottsoffrets agerande och påstådda hotfulla sätt, kan redas ut en gång för alla.

Att skydda gärningskvinnan Lydia mot exponering av sin köpta kropp iklädd gröna trosor, förstår jag inte. Hennes iskalla blick och mästrande röst skulle sudda ut alla tvivel över vad hon är för vider.

Absolut, ut med den ljudfilen också. Det vill Lydia själv!

Det som ingen hör här är ju vad som sägs innan hon skjuter. Vad de bråkade om. Alla hoten. Vi får bara höra det som Emil bestämmer ska filmas.

Självklart skulle Lydia tagit sitt pick o pack och lämnat honom för längesen. Dessa två skulle aldrig möts. Men så fort de var nyktra så ville de fortsätta. Eller menar ni andra att Emil var okapabel ?? och inte kunde be polis eller vänner att dra ut henne ur huset om hon vägrade?
2022-02-01, 15:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Du förstår säkert om du tänker efter nu att Emil spelar in medvetet, då hade det kanske inte sett så bra ut om han kalla henne en massa saker m.m.

Sen är ju inte detta slut bara för ett avslag.

Men nu kanske exet kan lämna ut lite info som hon sa och även bekräfta om det är sant att hon misshandla Emil som han visst sagt😱 eller ljuger han?
Högsta domstolen har iallafall inte beviljat prövning.
Vad hade du tänkt att Lydia ska försöka göra härnäst? Skriva till Kungen? Vi bor inte i Thailand, tror att Bangkok Hilton skulle passa Lida som hand i handske😘
2022-02-01, 15:54
Medlem
Citat:

Ja det kanske hade varit normalt beteende om man skulle ha gått och lagt sig (att släcka), men han skulle inte lägga sig, han gick ju ut och satte sig på altanen.
Kontrollera dörrar, vad behöver man kontrollera på innerdörrar så sent på kvällen?
Och visst hånskrattar han, det hör man tydligt.
Vad menar du med köpta kropp? Vad har det med saken att göra?
Nä, jag tror ännu mer på att det är något lurt här.
2022-02-01, 15:54
Avslutad
Citat:
Absolut, ut med den ljudfilen också. Det vill Lydia själv!

Det som ingen hör här är ju vad som sägs innan hon skjuter. Vad de bråkade om. Alla hoten. Vi får bara höra det som Emil bestämmer ska filmas.

Självklart skulle Lydia tagit sitt pick o pack och lämnat honom för längesen. Dessa två skulle aldrig möts. Men så fort de var nyktra så ville de fortsätta. Eller menar ni andra att Emil var okapabel ?? och inte kunde be polis eller vänner att dra ut henne ur huset om hon vägrade?
Hur vet du att Lydia vill att avrättningsfilen ska bli offentlig?
Det är lite knasigt att du skriver att Emil valde vad som skulle spelas upp, han bestämde, eller satte scenen, som Lydia uttryckte det... det är ju så att Emil inte hade tid att regissera sina videos, han blev mördad om du kanske missat det?
2022-02-01, 15:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Ja det kanske hade varit normalt beteende om man skulle ha gått och lagt sig (att släcka), men han skulle inte lägga sig, han gick ju ut och satte sig på altanen.
Kontrollera dörrar, vad behöver man kontrollera på innerdörrar så sent på kvällen?
Och visst hånskrattar han, det hör man tydligt.
Vad menar du med köpta kropp? Vad har det med saken att göra?
Nä, jag tror ännu mer på att det är något lurt här.
Det enda som är lurt, är hur en handfull skribenter vägrar se sanningen och acceptera att deras högt älskade Lida inte är mer än en lort.
2022-02-01, 15:58
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Hur vet du att Lydia vill att avrättningsfilen ska bli offentlig?
Det är lite knasigt att du skriver att Emil valde vad som skulle spelas upp, han bestämde, eller satte scenen, som Lydia uttryckte det... det är ju så att Emil inte hade tid att regissera sina videos, han blev mördad om du kanske missat det?

Han spelar ju in det han vill spela in. På så vis är det ju han som styr, fram till det olyckliga slutet.

Varför gjorde han uppehåll i inspelningen?
2022-02-01, 16:02
Medlem
Citat:
Det enda som är lurt, är hur en handfull skribenter vägrar se sanningen och acceptera att deras högt älskade Lida inte är mer än en lort.

Måste fråga dig, är du efterbliven eller?
Ingen här inne har försvarat Lydia, ingen. Men däremot vill man ju veta vad som har hänt.
Och eftersom du inte känner vare sig Lydia eller Emil så kanske du borde låta de som gör detta, få lov att undra.
2022-02-01, 16:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Måste fråga dig, är du efterbliven eller?
Ingen här inne har försvarat Lydia, ingen. Men däremot vill man ju veta vad som har hänt.
Och eftersom du inte känner vare sig Lydia eller Emil så kanske du borde låta de som gör detta, få lov att undra.
Undra på du, men sitt inte och sprid skit.
Du får bita i det sura äpplet, Lydia är skyldig. Dömd till 18 år för mord. Acceptera
2022-02-01, 16:06
Avslutad
Citat:
Han spelar ju in det han vill spela in. På så vis är det ju han som styr, fram till det olyckliga slutet.

Varför gjorde han uppehåll i inspelningen?
Han satte ena mobilen på laddning om du funderar över de två olika inspelningar som omnämns?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in