2022-02-01, 01:03
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Ja, det kan være. Hvit engangsdrakt kjøpt på Biltema. Der han kjøpte stripsene.

ja mycket möjligt och han kan ha packat den i en sopsäck och dumpat den tillsammans med diverse annat på vägen till första mötet med polisen...
Citera
2022-02-01, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
TH skal med andre ord ha deltatt i samtaler om både Monero og kidnappinger like før AEH forsvant.
Det kan ikke ha vært mange i de tusen hjem i Norge som snakket om både Monero og kidnapping før hun forsvant.

Spørs litt når han ble avhørt, sier han det 1,5 år etter så har det mindre verdi for å si det sånn.
Citera
2022-02-01, 01:11
Medlem
Citat:
Det virker som at det er noe i gjerde. Det kan være økt aktivitet eller noe. Det var jo slik før TH ble arrestert sist. Økt aktivitet rundt journalistene bl.a.
Denne unormale aktiviteten merker nok også TH og co.

Ja. Jeg synes det er litt troskyldig og naivt da, at enkelte tror at de kan påvirke publikums oppfatning av Tom Hagen, ved å skrive side opp og side ned med innlegg fulle av rabl og babl og fantasier. Har Flashback virkelig så stor påvirkningskraft.

Til sommeren er det gått tre år siden TH ble hemmelig siktet. Om to-tre mnd, 28. april, vil siktelsen har vært offentlig kjent i to år.

Folk har jo gjort seg opp en mening.
Citera
2022-02-01, 01:12
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ja mycket möjligt och han kan ha packat den i en sopsäck och dumpat den tillsammans med diverse annat på vägen till första mötet med polisen...

Ja. Det kan være. Det mangler jo en vaskebøtte bl.a.
Citera
2022-02-01, 01:15
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ja. Det kan være. Det mangler jo en vaskebøtte bl.a.

ja och det kan saknas flera saker utan AEF och tvättutrustningen...
Citera
2022-02-01, 01:15
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ja. Jeg synes det er litt troskyldig og naivt da, at enkelte tror at de kan påvirke publikums oppfatning av Tom Hagen, ved å skrive side opp og side ned med innlegg fulle av rabl og babl og fantasier. Har Flashback virkelig så stor påvirkningskraft.

Til sommeren er det gått tre år siden TH ble hemmelig siktet. Om to-tre mnd, 28. april, vil siktelsen har vært offentlig kjent i to år.

Folk har jo gjort seg opp en mening.

Ja, de er desperate, det er sikkert. Men det er klart, han var jo ansett som en mektig og høytstående mann, så fallhøyden er jo stor. Men folk er jo ikke naiv, så de ser jo at han er GM, og dette spillet som foregår fra TT her inne.
Citera
2022-02-01, 01:17
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
En kuriositet, men Makarov er meg bekjent et av få pistolmerker som bare kan benytte spesifikk ammunisjon. At det ble funnet ammunisjon man vet tilhører et våpen som ikke ble funnet i S4, kan tyde på Makarov som i SJ-saken.

Googler man f.eks. «Makarov skutt», får man i tillegg til SJ-saken, at en 70 årig mann ble skutt på åpen gate i Ås!! i 2012 med en Makarov 9 mm, våpenet er etterlyst og saken er trolig fortsatt uoppklart. Jeg sier ikke det er en sammenheng, kun et pussig sammentreff.

https://www.tv2.no/a/7991431/

Slik er det. Makarov bruker patroner som er 9x18mm, mens vanlig 9mm er 9x19 (parabellum).
Det kan være slik at det var en Makarov. Når Sovjet gikk i oppløsning i 1991, så fløt det sikkert med disse, akkurat som med AK47 Kalasjnikova.
Senast redigerad av Skaanseth 2022-02-01 kl. 01:20.
Citera
2022-02-01, 01:18
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
ja och det kan saknas flera saker utan AEF och tvättutrustningen...

Ja, bl.a. klærne hennes. Gulvmatte kanskje.
Citera
2022-02-01, 01:21
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ja, bl.a. klærne hennes. Gulvmatte kanskje.

ja konstigt om de inte hade fler mattor så länge de har kakel på golven, inte golvvärme och snåle då är det konstigt att inte ha mattor på alla golv...
Citera
2022-02-01, 01:40
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
ja konstigt om de inte hade fler mattor så länge de har kakel på golven, inte golvvärme och snåle då är det konstigt att inte ha mattor på alla golv...

Ja, det må jo bli kaldt hvis han har stengulv og ikke gulvvarme, og det er november.
Slik jeg har forstått det, så skal det være vegg-til-vegg-teppe i 2 etg, så det kan være grunnen til at hun måtte tas av dage nede. Det er vel ikke bare å rulle sammen et slikt teppe.
Håper de gir ut noen flere brikker snart, så man kan se noe mer helhetlig.
Citera
2022-02-01, 01:47
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ja, det må jo bli kaldt hvis han har stengulv og ikke gulvvarme, og det er november.
Slik jeg har forstått det, så skal det være vegg-til-vegg-teppe i 2 etg, så det kan være grunnen til at hun måtte tas av dage nede. Det er vel ikke bare å rulle sammen et slikt teppe.
Håper de gir ut noen flere brikker snart, så man kan se noe mer helhetlig.

a lite mer detaljer hade varit trevligt...
Jag tror verkligen inte att de har bott där så länge utan att ha flera mattor på nedervåningen, sparar otroligt mycket värme på att ha mattor så...
ja vägg till vägg matta som limmas ordentligt är krångligt att ta bort så ingen smart idé att döda någon någonstans med vägg till vägg matta...
Citera
2022-02-01, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enneagram
Ja, kan være at han har et «dødsønske». Det siste store stuntet fra en «artig skrue» Når hans kone må forlate ham, har han egentlig ikke noe mer å leve for. Vi vurderer som regel andre ut fra hvordan vi selv tenker. Noen ganger strekker ikke det til, dessverre.
PS: Tror han er best på papir ja. Tror også at oppklaringen kommer snart.

Det måtte bli en pause. Reflektere over det du formidler om jeg oppfatter det rett.

Jeg håper en oppklaring kommer snart. Fordi det er det beste for mange, kanskje alle. Slik jeg ser det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in