Ja, psyket är ju redan ansträngt som det är. Folk får vända i dörren utan att få hjälp.
Undra hur tongångarna går bland personalen när dessa herrar kommer in.
Men det gäller ju att ha ett professionellt förhållningssätt mot patienterna.
Herrarna skrivs väl ut så fort de kan stå på benen igen och kan då fortsätta med sin sjuklighet.
Kollar man på Dumpens gäddor så är det i teorin möjligt att de har, eller hade, våldfört sig på barn som de träffat online men hur realistiskt är det att ett barn hade nappat på någon av dem? Den där senaste, Brian, skickar alltså den där helkroppsbilden på sig själv till en trettonåring som är sexuellt erfaren och har legat med 36-åringar som dessutom är fruktansvärt kåt och som vill boka hotell åt dem. Hur troligt är det att ett sådant scenario hade skett?
Hahaha! DEN DÄR helkroppsbilden är redan episk. Man är i alla fall inte ensam om att inte ha gått till frisören i tid, varken uppe eller nere. Lägg till en förkrympt smällkaramell som ligger och njuter i det höga gräset, en klarsvullen IBS-mage och en ukulele på väggen som kommer väl till pass lagom till nattvalsen. DEN DÄR bilden gör att jag känner mig ovanligt mätt i magen och inte det minsta sugen på kroppkakor.
Han är inte kvar där och Swed Handling vill inte veta av Henrik.
Pappan vet jag inget om men man kanske ska kolla upp honom oxå då en peddo kommert oftast från en peddo..
Vilken pappa menar du att man ska kolla på isåfall? Hans biologiska pappa är då inte den pappan som arbetar /arbetat på samma företag. Så kan ju vara bra att vara tydlig vem du menar. Då denna kommentar resulterat i att folk spekulerar kring fel man.
Tröttsamt NPC-svar. Jag sa inte att ingen av dem var en fara för barn, jag skriver specifikt att de hade kunnat kartlägga de som utgör verkliga hot mot barn och göra större projekt av de fallen. Läs om, gör rätt.
Varför gör du inte det själv? Patetiskt att den som inte gör något sitter och klagar på att de som gör något inte gör tillräckligt mycket.
Admin där granskar alla kommentarer och väljer vilka som ska publiceras. Men ja, det är märkligt för man tycker att det borde vara en mognare nivå med tanke på det dessutom. 🧐
Ja, det är ingen tvekan om att många av "gäddorna" är förståndshandikappade. Men kollar man kommentarsfälten så undrar man om även Dumpens tittare är en aning retarderade dom också, i alla fall många av dem som kommenterar. Otroligt intellektuellt låg nivå, Flashback är ju som en professorsbefattning i jämförelse...
Men det är väl sådana där som kanske inte riktigt är en sådan stor fara? Finns väl ingen 12-13 åring som efter han skickat bild på sig naken kommer säga Gud vad fin du är! Vill du träffas!
Men enkelt byte för Dumpen och ja det var ju inte så trevliga saker han skrev att han ville göra så kanske bra ändå att han åkte fast.
Tror du det bara är attraktiva människor som begår sexualbrott mot barn? Finns gott om fula personer som utnyttjat barn.
Jag gjorde bort mig idag faktiskt. Ville bara sjunka ner i ett svart hål.
Vi hade zoom-möte (jobbet alltså). Jag skulle dela min skärm och hade Dumpen.se och helkroppsbilden på Brian uppe i en flik i Edge. Hade glömt det.
Men när jag delade min skärm blev den fliken på nåt sätt aktiv och visades för 20 pers.
Det var bara tyst. Ingen sa nåt. Dom är fina kanten.
Men fan vad jag skämdes.
Jag gjorde bort mig idag faktiskt. Ville bara sjunka ner i ett svart hål.
Vi hade zoom-möte (jobbet alltså). Jag skulle dela min skärm och hade Dumpen.se och helkroppsbilden på Brian uppe i en flik i Edge. Hade glömt det.
Men när jag delade min skärm blev den fliken på nåt sätt aktiv och visades för 20 pers.
Det var bara tyst. Ingen sa nåt. Dom är fina kanten.
Men fan vad jag skämdes.
Dom kanske misstänker att du porrsurfar på arbetstid, hehe..
Dom kanske misstänker att du porrsurfar på arbetstid, hehe..
Ja...men jag jobbar hemifrån (med privat laptop eftersom jobbets inte är så bra) så fliken med Brian kan ju varit kvar från mina nattliga bögrunkorgier, som jag har rätt till.
Okey ja korrigerar. Vi ändrar det från anklagelse till Antydan. De är du som skiver "pappan vet jag inget om men man kanske ska kolla upp honom oxå då en peddo kommert oftast från en peddo"
Redan där startar du spekulationer till att man ska kolla in pappan på samma företag för du gör inget som förtydligar om du menar pappan som kommentar du svarade på skrev om (som eventuellt jobbar eller har jobbar på samma ställe) eller en annan pappa. Så jo indirekt så är de du som pekar ut han på företaget.
Ge dej ffs bättre än så vill du väl framstå
Du har tills dina två spottloskor mot Marre inte gjort ett enda inlägg gentemot ngn som skrivit ang den som jobbar på nämnt företag.
Marre har endast påtalat intresse för att ev kolla upp dennes farsa utan att rikta det direkt mot företaget !!!
Off topic så har du själv från annans länkning med bild hängt ut en som på ngt sätt "skyldig/delaktig" trots att denne inte hade ett skit med skotten på N.Centralg att göra utan han var bara sugen på att bada i Gavleån !!!