2022-01-31, 17:11
Medlem
55-60 år borde vara en regel för branschen att sluta i rutan eller i radio. Möjligtvis att man förpassas bakom kulisserna och får göra något oviktigt dom sista åren.
Citera
2022-01-31, 17:13
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grim.Fandango
Har Malou en evighetskontrakt med TV4? Hennes bästföre datum passerades för ca 15 år sedan. Dags att gå i pension.
Hon är ju en av deras inventarier som Tilde, Peter J, Jenny, morgonprogramsbögarna och Mandelmongona. Ska de bli av med henne får de nog be Myrorna komma förbi och plocka undan henne.
Citera
2022-01-31, 17:16
Medlem
osnutens avatar
Kanske off-topic, men jag får alltid känslan att många gäster/kockar på TV4:s nyhetsmorgon betalar för att vara med.
Är det så även i Malous program?
Är det allmänt vedertaget? Kanske så det funkar i media nuförtiden?
Citera
2022-01-31, 17:18
Medlem
Säg den lycka som varar för evigt..

Malou är redan tillbaka med nytt program enl TV4
Jisses
Citera
2022-01-31, 17:19
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Vad som förvånar mig är att så många sitter och glor på ett tv-program som man är glad över att det läggs ner.
Är det inte bara och ge fan i och titta? Många här verkar vara självplågare.
Som parodi på intervjuprogram är det mycket bra metahumor. Tyvärr verkar syftet vara att det ska vara på riktigt.

Jag är som sagt kluven om programmet. Jag kan skratta åt diverse klipp om trendiga dieter som ska få klimakteriekärringar att känna sig som 20 eller när hon och Sebbe Staxx tittar på varandra i förtroende. Eller när Torsten Flinck släppas in för tjugonde gången för att amatörpsyklogiseras mot att han får sova över på toaletten med ett lånat värmeelement och vad som blev över av fikabrödet. Men är det så TV4 vill att vi ska uppfatta innehållet? Icke.
Citera
2022-01-31, 17:21
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slev
Säg den lycka som varar för evigt..

Malou är redan tillbaka med nytt program enl TV4
Jisses
Usch då.

Vampyrskräcködla får nytt skitprogram - Ratad drabbas värst. "Jag är kränkt!"
Citera
2022-01-31, 17:22
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rantaplan
Alla på detta forum hatar vad svensken i genen älskar!

Upponer är världen🙃!
Välkommen till Flashback.
Själv korkar jag upp den här lagrade 7,5an Sofiero och minns Malou med alla hennes genomträngande verklighetsinblickar.
Sveriges Dr Phil om Dr Phil hade fötts med navelsträngen kring halsen.
Citera
2022-01-31, 17:31
Medlem
Madgetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troublezzz
Jag hade helt glömt bort klippet om "det giftiga vetemjölet". Det är ju helt otroligt. Han hinner knappt få i sig brödet i munnen innan giftet satt klorna i honom.

https://youtu.be/r2yN6381ox4?t=1243

Inte helt oväntat var mannen som Malou gav en plattform till föremål för granskning. Kan förklara varför klippet inte är upplagt av Malou efter tios egen kanal.

https://www.youtube.com/watch?v=YPL6ser82fY

Var ska man nu hitta sina alternativa fakta?

Underbart! Perfekt program för kärringar med Prinsessan Birgittas magnetarmband.

Kul med de andra titlarna som kom upp i samband med detta klipp ifrån Efter tio.

Så ska du äta för en balanserad tarmflora
Maximera din hälsa och lev länge: Här är maten du ska äta!
5 saker du ska äta för att få ett bättre humör
Så mycket protein ska vi äta för vår kroppsvikt
Så äter du rätt
Osv osv

Någon som har följt programmets kostråd genom åren?
Citera
2022-01-31, 17:33
Medlem
Det är väl ändå på tiden att detta program läggs ner eller åtminstone med nuvarande programledare? Maken till tondöv utfrågare finns knappast, hon lyssnar ju inte på svaren hon får. Hon kan fråga om precis vad den intervjuade sagt om igen flera gånger. Det brukar vara någon typ av senilhet eller dålig hörsel men även att de bara rabblar sitt manus utan att lyssna på svaren. Hon avbryter även konstant när den intervjuade pratar.
Citera
2022-01-31, 17:39
Medlem
regerings avatar
Lever hon fortfarande alltså. Där ser man.
Citera
2022-01-31, 17:40
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det är väl ändå på tiden att detta program läggs ner eller åtminstone med nuvarande programledare? Maken till tondöv utfrågare finns knappast, hon lyssnar ju inte på svaren hon får. Hon kan fråga om precis vad den intervjuade sagt om igen flera gånger. Det brukar vara någon typ av senilhet eller dålig hörsel men även att de bara rabblar sitt manus utan att lyssna på svaren. Hon avbryter även konstant när den intervjuade pratar.
Precis det där som fick mig att aldrig mera titta för många år sen. Även om det var en intressant gäst. Kul att hon är still going strong!
Citera
2022-01-31, 17:56
Medlem
BestCoast.s avatar
Inte en dag för tidigt, sämsta skiten dom visar. Man blir deprimerad när man slår på TVn under förmiddagskaffet på jobbet och Malou...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in