2022-01-31, 15:27
Medlem
Äntligen blir man av med den fisförnäma kärringen. Det var på tiden.
Citera
2022-01-31, 15:29
Medlem
DrVonAnkas avatar
Att det har funnits kvar i 16 år är helt otroligt. Jag tror knappt någon längtar efter programmet utan det står bara på i bakgrunden för ljud. Kul för henne dock att göra något annat.
Citera
2022-01-31, 15:32
Medlem
CuckerTarlsons avatar
Oh no...
Citera
2022-01-31, 15:34
Medlem
Dempa19s avatar
Jag har ju länge drömt om att ersätta Malou Von Sivers och om jag ser till att raskt bygga en plattform i år borde det verkligen kunna händer grejer på den fronten.
Citera
2022-01-31, 15:37
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Kommer inte sakna hennes program alls. Vem kollar på det ens? Det känns som typisk arbetslöshet-TV för fibromyalgitanter, pensionärer och missbrukare.
100%

Glöm inte att de antagligen fått diagnosen utbrändhet och lättare el-allergi också.

Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Inte en dag för tidigt. Malou var värdelös i sin roll som intervjuar, då hon aldrig ställde frågor av nyfikenhet, utan enbart ställde frågor där hon redan visste eller ville ha fram rätt svar, fick hon det inte så fyllde hon i svaret själv.

Ett skolboksexempel på hur en journalist inte bör reagera.
Därför var det inte ett intervjuprogram utan ett tala ut program. Allt utgick från ett manus (ja, jag talar om dyngan i dåtid för att det ger mig glädje).
Citera
2022-01-31, 15:38
Medlem
qups avatar
Jag tror hon är sjuk. Tycker hon sett lite senil ut ett par år redan. Hoppas inte dock.
Citera
2022-01-31, 15:47
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmanuelGoldstein
Jag hade inte sörjt en minut om hela tv4 lagts ned. Gäller SVT också för den delen.
Tja, kanske det. Speciellt TV4 och deras bonde-/sång-/inredningsprogram får gärna förintas.

Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Problematiskt. Då får Torsten Flinck uppsöka en värmestuga som alla andra uteliggare.
Mycket problematiskt, han förlorar samtidigt programmet där han kan tala ut om sina pundarproblem och bristen på värmestugor. Meta!

Och vad händer med de där kulturkärringarna som brukar plockas in för att uttrycka sin expertis och åsikt i alla ämnen de inte vet ett skit om? Ska de typ behöva jobba i barnprogram och tv-dramor utan Örjan Rahmberg och hans sexuella övergrepp?
Citera
2022-01-31, 15:51
Medlem
Grim.Fandangos avatar
Har Malou en evighetskontrakt med TV4? Hennes bästföre datum passerades för ca 15 år sedan. Dags att gå i pension.
Citera
2022-01-31, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Erbjudantet är att stanna hemma och förtidspensionera sig
Malou von Sivers är 69 fyllda och således inte föremål för någon förtidspension. Hon går faktiskt på övertid sedan ett par år tillbaka. Hög tid att hon lägger av med sitt evighetsprogram. Diplom för lång och trogen tjänst fick hon ju bara för några år sedan då hon till mångas stora förvåning fick Stora Journalistpriset av Bonniers.
Citera
2022-01-31, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Problematiskt. Då får Torsten Flinck uppsöka en värmestuga som alla andra uteliggare.

Spot on

Har aldrig fattat TV4 förkärlek till denne halvfigur eller snarares Malous
Citera
2022-01-31, 15:57
Medlem
Malou har en svaghet för Greker, då hon bott där i de yngre åren, finns YT klipp där hon sjunger och berättar om bravaderna. Hon kanske längtar dit igen efter detta.
Citera
2022-01-31, 15:57
Medlem
Soterns avatar
Jag har aldrig sett programmet. Vad handlar det om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in