2022-01-31, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Sten, glashus osv
Arthur måste vara världens dyraste alibispelare. Att Pjanic passerat bäst-före och totalfloppat i Barca kanske är plåster på såret för Juventus men vilken märklig affär det där blev.
Citera
2022-01-31, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Hade jag varit Arsenal supporter hade jag nog suttit tyst i båten nu. Andra lag förstärker och Arsenal är på väg rakt mot isberget och verkar inte ens försöka satsa för 4e platsen. Lite tråkigt för oss som gillar konkurrens.
Tror de gör en WOW transfer idag,typ Felix från Atletico
Citera
2022-01-31, 12:44
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Tror de gör en WOW transfer idag,typ Felix från Atletico

Haha dom tyckte Dusan var för dyr och går efter Felix som har en buyout på €120m.

Inte en chans
Citera
2022-01-31, 12:49
Medlem
Schmooves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Hade jag varit Arsenal supporter hade jag nog suttit tyst i båten nu. Andra lag förstärker och Arsenal är på väg rakt mot isberget och verkar inte ens försöka satsa för 4e platsen. Lite tråkigt för oss som gillar konkurrens.

Arsenal har 17 matcher kvar att spela den här säsongen under en period av 15 veckor. Det behövs ingen stor trupp för att mäkta med det. Samma trupp som spelade i höstas kommer även ta sig an vårens motstånd.

Det är ingen av oss som vet om dessa värvningar som har gjorts under januari verkligen är en förstärkning eller ej. Tottenham har ju full panik och tar in spelare som dom inte alls hade tänkt värva på lån från början och skickar ut spelare (Gil) på lån som de värvat för stora pengar i somras.

Liverpool hade aldrig köpt Diaz nu i januari om inte Tottenham visat sitt intresse för spelaren. Jag tror att tanken för Liverpool var att få in Diaz till sommaren istället.
Citera
2022-01-31, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove
Arsenal har 17 matcher kvar att spela den här säsongen under en period av 15 veckor. Det behövs ingen stor trupp för att mäkta med det. Samma trupp som spelade i höstas kommer även ta sig an vårens motstånd.

Det är ingen av oss som vet om dessa värvningar som har gjorts under januari verkligen är en förstärkning eller ej. Tottenham har ju full panik och tar in spelare som dom inte alls hade tänkt värva på lån från början och skickar ut spelare (Gil) på lån som de värvat för stora pengar i somras.

Liverpool hade aldrig köpt Diaz nu i januari om inte Tottenham visat sitt intresse för spelaren. Jag tror att tanken för Liverpool var att få in Diaz till sommaren istället.
Paratici framstår mer och mer som en riktig pajas. Inte en värvning har han lyckats med än så länge.
Citera
2022-01-31, 13:07
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove

Nej det är klart att Arsenal inte har överdrivet tätt spelschema men om man nu vill sluta 4a så är ju frågan vem som ska göra målen? Nketiah? Pepe?
Citera
2022-01-31, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Haha dom tyckte Dusan var för dyr och går efter Felix som har en buyout på €120m.

Inte en chans
De verkar som arsenal e redo spendera ,och de måste få in en offensiv pjäs.
Så jag tror de går på för fullt för få in nån innan midnatt
Citera
2022-01-31, 13:42
Medlem
Helnordisk elva i Brentford?

Lössl
Račić, Jansson, Jørgensen
Roerslev, Ajer, Nørgaard, Sørensen
Jensen, Eriksen
Forss
Citera
2022-01-31, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Inte en chans
Det där stämmer ju inte, Ornstein,Romano mf rapporterade att pengarna inte var ett problem, problemet var att Vlahovic ville till Juve
Citera
2022-01-31, 13:56
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rep0904
Det där stämmer ju inte, Ornstein,Romano mf rapporterade att pengarna inte var ett problem, problemet var att Vlahovic ville till Juve

Nej, Generalen skrev att arsenal drog sig ur och då är det så.
Citera
2022-01-31, 15:08
Medlem
Ryktas om att Aubameyang gjort en Odemwingie och rest till Barcelona för egen maskin i förhoppningen om att bli utlånad. Jävlar vad pinsamt detta kan bli om affären inte blir av

Arsenal verkar sugna på att plocka in en anfallare idag och det ska bli spännande att se om man lyckas innan fönstret stänger. Vad tror Generalen? Trots att det bär emot att erkänna det så vore det grymt kul att se Isak pröva vingarna i Premier League, även om det skulle bli Arsenal.
Citera
2022-01-31, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Ryktas om att Aubameyang gjort en Odemwingie och rest till Barcelona för egen maskin i förhoppningen om att bli utlånad. Jävlar vad pinsamt detta kan bli om affären inte blir av

Arsenal verkar sugna på att plocka in en anfallare idag och det ska bli spännande att se om man lyckas innan fönstret stänger. Vad tror Generalen? Trots att det bär emot att erkänna det så vore det grymt kul att se Isak pröva vingarna i Premier League, även om det skulle bli Arsenal.

Hahaha de va så väntat de skulle bli en Odemwingie reaktion av nån idag.
Jag tror Auba står med kuken i handen kl 00.01voch säger fick it,lets go to al ihad in Saudi...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in