2022-01-17, 15:39
Medlem
Birdman-74s avatar
Man undrar då hur vanligt det är att tjejer både fantiserar om det och även gör fantasin till verklighet. Jag tror att det är vanligare än vad man tror. Har hört att dem som väl har vågat göra det inte ångrar det. Är det några här som har gjort det eller fantiserar om det?
Citera
2022-01-17, 15:43
Medlem
En i varje hål, eller två i samma?
Citera
2022-01-17, 16:02
Medlem
Min emperi säger att det är väldigt vanligt bland 35 minus iaf.
Dock inte med 2 män utan isf med man plus leksak eller vid onani 2 leksaker.

Skulle inte finnas 400 olika storlekar, former och material på pluggar om det inte vore så.
Citera
2022-01-17, 16:07
Medlem
Jag har haft ett par ex som fantiserade om DP men som INTE var sugna på att blanda in fler män än mig i leken.

Pluggar och stavar i det lediga hålet tyckte dessa damer var väldigt trevligt och stimulerande.

Naturligtvis helt omöjligt att uttala sig om hur vanligt det är generellt.
Citera
2022-01-17, 16:49
Medlem
Fialisans avatar
Det är nog rätt ovanligt. Jag är gillar att suga kuk och skulle gärna ha en kuk i fittan medan jag gjorde det, men jag hör nog inte till normen.
Citera
2022-01-17, 16:55
Medlem
Jag har erfarenhet av två kukar i fittan med tre olika tjejer . Sedan kuk och leksak med fyra andra tjejer. Det ärt nog ganska vanligt tror jag!
Citera
2022-01-17, 17:12
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birdman-74
Man undrar då hur vanligt det är att tjejer både fantiserar om det och även gör fantasin till verklighet. Jag tror att det är vanligare än vad man tror. Har hört att dem som väl har vågat göra det inte ångrar det. Är det några här som har gjort det eller fantiserar om det?
I swingerkretsar är det vanligt, men hur vanligt är det med swingers?
Sedan är det nog som nämnts tidigare att det är vanligare bland personer under 30 än över.
Fast det kommer ju att ändra sig vartefter åren går.
Att leka med dildo är en bra start, men frågan är om en äkta och en leksak ska kallas för DP?
Citera
2022-01-17, 17:23
Medlem
goofers avatar
Kvinnor brukar vara emot det tills de provat, då slår det om och de vill bli uppfyllda varje gång.

Det som funkar bäst är att introducera en liten stav i rumpan.

Rumpan och musen delar ju samma cavitet så det fyller ut bra och det stramar mer för kvinnan vilket kommer ge en större njutning.

Våga prova!
Citera
2022-01-17, 17:24
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
I swingerkretsar är det vanligt, men hur vanligt är det med swingers?
Hur kom du fram till att det är vanligt i swingerkretsar? Swingers är däremot vanligare än vad många tror. :-)
Citera
2022-01-17, 17:52
Medlem
Låter bögigt med två kukar nära varandra.
Citera
2022-01-17, 17:54
Medlem
Pungkunskaps avatar
Jag har haft säkert 20 olika dp med olika tjejer. Där också gangbang/orgier förekommit.

Tjejer har tre hål och älskar uppskattning, vad är då bättre än tre kåta män som"uppskattar" deras kroppar?
Citera
2022-01-17, 18:36
Medlem
Birdman-74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fialisan
Det är nog rätt ovanligt. Jag är gillar att suga kuk och skulle gärna ha en kuk i fittan medan jag gjorde det, men jag hör nog inte till normen.

Utan tvekan väldigt upphetsande kombination! Men får man fråga varför du är tveksam till DP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in