Citat:
Ursprungligen postat av
DidierDrogba02
Det klart att polis behöver mer bevis men det lär dem hitta på vägen.
Fallet med Hudson Odoi som anklagades för våldtäkt var däremot ren bullshit från en gold digger som han knullade.
Skulle klassa det där klippet som svaga indicier som bäst, det behövs mkt, mkt mer bevis för att anhålla och/eller sikta ngn för ett såpass allvarligt brott som våldtäckt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Imbaz
Förstår att du fortfarande lever dig kvar i 2005 men i dagens miljö kommer han inte kunna spela mer, hört talas om metoo som slagit igenom som en bomb i världen?
Om du faktiskt läste vad jag skrev, så borde du även fått med dig att jag skrev ”tillbaka i 2005”.. låter det som igår för dig?
Metoo är inget annat än en farce. Men dagens unga, som utan tvivel är den mest lättkränkta generationen någonsin, tåler inte att höra saker som detta utan att knäcka ihop. Hade gärna sett dagens unga ute på fältet långt inne i skogen, uppe bergen i Afghanistan, med skottsår i ena benet och utan mat i 54t. Det hade blivit show 😅
Hursomhelst, så tror inte jag att Greenwood får sparken av sin klubb enbart p g a av dessa anklagelser. Men om det nu skulle visa sig att uppgifterna faktiskt stämmer, så är det ju naturligtvis en annan femma.