2022-01-30, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Säker på att du är rätt på det? Hans numera exfru har inte heller några foton på honom vad jag kan se och har dessutom bytt sitt efternamn. (Förståeligt..)
Verkar stämma, finns en bild där hon ligger och får ultraljud, verkar det som. Hon nämner H*nrik i kommentaren till bilden. Längre ner är det bild på när han står med barnvagn.
Citera
2022-01-30, 10:09
Medlem
Zaedrewss avatar
De verkar ha ruckat på reglerna vilka kommentarer de släpper fram numera? För Rohm-pedofilen släppte de fram en kommentar med en uppmaning att Googla pris år 2019 så fick man direkt upp namn på den pedofilen. Gällande cykelpedofilen släpper de fram namn på företaget han jobbar för. Kommentarer de innan inte lät publiceras liksom de i början tom pixlade reg nr och företagslogos på bilarna.
Citera
2022-01-30, 10:32
Citat:
Ursprungligen postat av anotherpieceofmeat
Brottsbalken, kapitel 5, första paragrafen:
Den som utpekar någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning, dömes för förtal till böter.
Du menar att LSS förtalat sig själva genom att chatta med barn, eller att han och boendet inte fick samtycka till att vara med i media när han blev intervjuad?

Jag upplevde mig förtalad som jägare av en nyhetskanal som påstod vissa saker. Jag hade varit likgiltig inför risken att ett skott skulle kunna ha fått den följd brottet inte fick, liksom stollen var likgiltig inför konsekvensen av att hans barnchattande skulle kunna ha lett till våldtäkt.

Men han kom till förhöret med Sjöberg och tjejen och försvarade ju sig mot dessa misstankar.
Citera
2022-01-30, 10:34
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBaltazar
Dumpen i Gävle.
Han var ute efter sex med en mamma OCH hennes sjuåriga dotter. Flydde på cykel som tappade bakhjulet. Några timmar efter publicering var han identifierad. Han får nog besöka arbetsförmedlingen på måndag…

Vi kan ha vilka sexuella fantasier vi vill. Men när fantasin övergår till handling som innefattar barn så är man på fel spår. Pedofilerna vet att det är olagligt att ha sex med barn under 15 år. De vet! Trots det så tvekar de inte att låta sin onani-fantasi bli verklighet.

Pedofilerna som hängs ut på Dumpen förlorar jobb, familj, vänner & bekanta efter publicering. De förlorar allt man kan värdesätta i livet för sina sjuka sexuella lustars skull. - Hur kan några minuters sexuell tillfredställelse med ett barn (dvs våldtäkt) vara mer värt än allt det de förlorar när de blir avslöjade? Är det primat-hjärnan som slår till så hårt att de helt tappar all vett & sans när de lockas av möjligheten att få penetrera ett flickebarns kön?

Pedofiler borde omhändertas av mentalvården.

Nä, det är naturligvis inte värt det. Hade Dumpens deltagare fått göra om valet idag hade det nog blivit annorlunda.

Ja, det sitter rätt djupt rotat i skallen. Väldigt primitiva funktioner i hjärnan blandat med åratal av fantasier.

Det är inte när du är som kåtas du fattar dom klokaste besluten. Som vår vän på cykeln fick erfara.

Tror du får bygga ut mentalvården lite för att låsa in pedofilerna. Kanske kan bygga en mur runt Göteborg? Dom få som inte är pedofiler är ändå dumma i huvudet.
Citera
2022-01-30, 10:34
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Jag har hans namn men hans sociala medier är borta så där är inte mycket att snoka i.

Edit. Hans fb var tydligen kvar men han har tagit bort bilderna på sig själv

Ut med namnet.
Citera
2022-01-30, 10:39
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Ut med namnet.

Förekommer en massa i tråden redan. Du är otålig och korkad.

Han heter H*nrik Vi*

Sista stjärnan är första bokstaven på den minsta kroppsdel du har.
Citera
2022-01-30, 10:44
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weimer0909
Verkar stämma, finns en bild där hon ligger och får ultraljud, verkar det som. Hon nämner H*nrik i kommentaren till bilden. Längre ner är det bild på när han står med barnvagn.

Nu blir jag förvirrad, ser ju ut som det skulle kunna va han men tittar man på bilderna i chattloggen så syns inga tatueringar på armarna dock.
Citera
2022-01-30, 10:46
Medlem
trazkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minomemansson
Jaha. Hur kom du fram till det, och du tycker nog säkert att du verkar ju duktig på statistik?!?
Ganska simpelt. Ju större ett parti är desto spretigare sympatisörer.
Citera
2022-01-30, 11:03
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
De verkar ha ruckat på reglerna vilka kommentarer de släpper fram numera? För Rohm-pedofilen släppte de fram en kommentar med en uppmaning att Googla pris år 2019 så fick man direkt upp namn på den pedofilen. Gällande cykelpedofilen släpper de fram namn på företaget han jobbar för. Kommentarer de innan inte lät publiceras liksom de i början tom pixlade reg nr och företagslogos på bilarna.

Det kallas för spiral. För att hålla pöbelns intresse vid liv så måste dom hela tiden expandera det hela.

Problemet med seriösa aktörer är att dom är... Tråkiga.
Citera
2022-01-30, 11:15
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Förekommer en massa i tråden redan. Du är otålig och korkad.

Han heter H*nrik Vi*

Sista stjärnan är första bokstaven på den minsta kroppsdel du har.

Du verkar riktigt korkad.
Det var inte ens honom jag frågade efter.

Har du komplex för att du har en sådan liten kuk?
Citera
2022-01-30, 11:16
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JusticeWarrior2020
Exakt så är det. Min farhåga är att detta får till följd att folk får tror att det bara är den här typen av vanliga svenska män samt ensamma och lite efterblivna män som är pedofilerna. Alla de högre uppsatta männen som politiker och kändisar kommer undan för de behöver inte blanda sig i dessa kretsar utan där är det mer organiserat i det dolda.

Sant, en del av Illuminati. Ganska kontroversiell gren även där. Många inom ordern gillar inte hur vi arbetar. Men det är väldigt effektivt för att locka in och hänga ut meningsmotståndare som pedofiler och för att straffa dom som försöker avslöja oss genom barnen.

Du är dum i huvudet.

Dom flesta är inte organiserade. Bästa sättet att åka dit är genom att lita på någon utomstående som antingen lurar dig eller slarvarar.

Men jag tror absolut att dom som Dumpen fångar är av det enklare slaget eller bara väldigt ovana. Det är ju egentligen inte särskilt svårt att kontrollera sanningshalten hos den du pratar med.
Citera
2022-01-30, 11:37
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Du verkar riktigt korkad.
Det var inte ens honom jag frågade efter.

Har du komplex för att du har en sådan liten kuk?

Det var i den kontexten du frågade.

Jag har komplex för min lilla kuk. Men efter att ha läst din historik mår jag mycket bättre.

Du går igång på tjejer med snopp och kärringar över 70. Sen använder du tydligen stora mängder anabola. I spruta också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in