2022-01-29, 22:25
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simon2022
Vad är det som är tvivelaktigt med Tibro-fallet? Det är just i sådana stunder som Dumpen blir trovärdig.
Dock skamligt att behöva läsa att de ursäktar sig och drar riktlinjer. Vi hänger ut vem vi vill. Period. Inget snack. Ställ aldrig ens frågan. Ingen kommunikation.

Skulle snarare säga tvärtom. Just sådana stunder som gör Dumpen tvivelaktig. Spelar de med andras liv på en sån hög nivå som de faktiskt gör behövs riktlinjer. De sa att de aldrig skulle styra konversationerna. Alla förslag skulle komma från den de skrev med. I detta fallet gör de precis tvärtom. Läser man konversationen (eller ja, den del de har valt att publicera) så ser man tydligt fiskaren styr samtalet och vad den vill att Tibro-killen ska svara. Med tanke på svaren och hur killen agerar så ser man rätt tydligt att hans mentala nivå långt ifrån är på en vuxens nivå. Verkar mest bara som att han vill ha en kompis på den nivå som han själv är på.

Behöver såklart inte vara så men om man inte med 100% kan veta vederbörandes intentioner varför då lägga ut? Med senaste cykel-snubben var det rätt solklart att han ville ha sex med den 7-åringen t.ex för att få lite perspektiv.
Citera
2022-01-29, 22:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Skulle snarare säga tvärtom. Just sådana stunder som gör Dumpen tvivelaktig. Spelar de med andras liv på en sån hög nivå som de faktiskt gör behövs riktlinjer. De sa att de aldrig skulle styra konversationerna. Alla förslag skulle komma från den de skrev med. I detta fallet gör de precis tvärtom. Läser man konversationen (eller ja, den del de har valt att publicera) så ser man tydligt fiskaren styr samtalet och vad den vill att Tibro-killen ska svara. Med tanke på svaren och hur killen agerar så ser man rätt tydligt att hans mentala nivå långt ifrån är på en vuxens nivå. Verkar mest bara som att han vill ha en kompis på den nivå som han själv är på.

Behöver såklart inte vara så men om man inte med 100% kan veta vederbörandes intentioner varför då lägga ut? Med senaste cykel-snubben var det rätt solklart att han ville ha sex med den 7-åringen t.ex för att få lite perspektiv.
Jag håller inte med dig. Om jag hade haft sajten hade jag avgjort efter eget tycke och inte rättat mig efter andras synpunkter mer än måhända för att skydda mig juridiskt. Alla hade fått blankt nej, och så tycker jag att Dumpen ska göra. Patrik och Sara.

Ingen annan är värd att lyssna på. Håller du inte med så vänd dig till polisen eller vart du vill, inte mitt problem. Jag bestämmer på denna sidan så telefonsamtal och mejl oavsett syfte är inte lönt. Gilla eller gilla inte. Inget tjafs bortom de orden.
Citera
2022-01-29, 22:37
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simon2022
Jag håller inte med dig. Om jag hade haft sajten hade jag avgjort efter eget tycke och inte rättat mig efter andras synpunkter mer än måhända för att skydda mig juridiskt. Alla hade fått blankt nej, och så tycker jag att Dumpen ska göra. Patrik och Sara.

Ingen annan är värd att lyssna på. Håller du inte med så vänd dig till polisen eller vart du vill, inte mitt problem. Jag bestämmer på denna sidan så telefonsamtal och mejl oavsett syfte är inte lönt. Gilla eller gilla inte. Inget tjafs bortom de orden.

Du får väl skapa dig din egna sida då.
Citera
2022-01-29, 22:55
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pysslingen22
Nä jag hittar inte heller honom på någon adress konstigt nog. Henrik kastrullen eriksson Wiik benämns han men hittar ingen adress. Hans fd sambo bor själv. Men hans pappa Stig Wiik visar upp sitt barnbarn och skriver att det är Henriks så han finns men har gömt sig bra.

Tack för infon, jag ska fortsätta gräva.
Citera
2022-01-29, 22:56
Avslutad
Citat:
Du får väl skapa dig din egna sida då.
I så fall hade åtminstone principen om att varken hot eller sponsorer har rätt att tycka något stått fast i ur skur. Det är jag som är ansvarig utgivare här och jag lever efter lagen. Var i lagen står det att man måste ta hänsyn till stollar?
Kanske att jag hade hoppat över en och annan men i så fall bara utifrån eget tycke och/eller varvat med någon slumpmässig.
De som hade hjälpt mig hade jag varit beroende av men jag inte tillåtet det få krocka med principer om yttrandefrihet på mina villkor. Basta.
Citera
2022-01-29, 22:57
Medlem
Dumpen gör det jobb som svenska rättssystemet borde gjort för längesen.

Sen "smarta" människor som tror de är smarta på riktigt när de hänvisar till studier om att uthängande av pedofiler genererar fler våldtäkter. Gör uthänganden av tjuvar det också eller? Uppenbart studier som är gjorda av vänsterfolk med någon snäv och liten poäng som gäller kanske gäller 1% av fallen. Tex så kanske har det nå enstaka gång hänt att en pedofil "gått lös" efter uthängande, men det har det ju också hänt med en liten del av kriminella som åkt fast och går bananas. Men då är uthängande bra och "allmännnyttigt", men inte när det gäller pedofiler? Godnatt yxskaft!

Som patrik sjöberg skriver, peddokramare!
Citera
2022-01-29, 23:17
Medlem
Hoppas verkligen att föräldrarna till granndottern som "Tobbe 5 finger" påstår sig ha våldtagit sen hon var 11 år får den här informationen. Kan inte föreställa mig hur dålig den tjejen måste må, stackars barn att behöva få livet förstört av vidrig peddogubbe.
Citera
2022-01-29, 23:32
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empompom
Hoppas verkligen att föräldrarna till granndottern som "Tobbe 5 finger" påstår sig ha våldtagit sen hon var 11 år får den här informationen. Kan inte föreställa mig hur dålig den tjejen måste må, stackars barn att behöva få livet förstört av vidrig peddogubbe.

Fyfan, jag såg honom nu på Dumpen.se

Står hans namn i denna tråd?
Citera
2022-01-30, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Åh herregud...

Hur efterbliven måste man inte vara om man försöker få det till att alla förövarna röstar på ett särskilt parti? Du förstår att runt 20% av Sveriges röstberättigade befolkning röstar på SD idag va? Demografin för denna stora grupp är ett ganska bra tvärsnitt av befolkningen som helhet. Det kommer såklart finnas en del kräk som sympatiserar med detta stora parti, precis som det gör hos t ex S och M. Skillnaden mellan dessa 3 stora partier och dom små övriga ickepartierna är att andelen kräk förmodligen är lägre hos dom 3 stora partierna än i dom mindre partierna med mer extrema åsikter som inte är så attraktiva för väljarna.
Jaha. Hur kom du fram till det, och du tycker nog säkert att du verkar ju duktig på statistik?!?
Citera
2022-01-30, 00:23
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Fyfan, jag såg honom nu på Dumpen.se

Står hans namn i denna tråd?

Jag har hans namn men hans sociala medier är borta så där är inte mycket att snoka i.

Edit. Hans fb var tydligen kvar men han har tagit bort bilderna på sig själv
Citera
2022-01-30, 00:29
Medlem
fel
Citera
2022-01-30, 00:35
Medlem
Citat:
Lågbegåvade som åker fast är säkerligen överpresenterade. De smarta pedofilerna skådar igenom fiskarna och är till största del de som inte åker fast framför kameran. Min vilda gissning.

Exakt så är det. Min farhåga är att detta får till följd att folk får tror att det bara är den här typen av vanliga svenska män samt ensamma och lite efterblivna män som är pedofilerna. Alla de högre uppsatta männen som politiker och kändisar kommer undan för de behöver inte blanda sig i dessa kretsar utan där är det mer organiserat i det dolda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in