Citat:
Ursprungligen postat av
Hussefar
Skulle snarare säga tvärtom. Just sådana stunder som gör Dumpen tvivelaktig. Spelar de med andras liv på en sån hög nivå som de faktiskt gör behövs riktlinjer. De sa att de aldrig skulle styra konversationerna. Alla förslag skulle komma från den de skrev med. I detta fallet gör de precis tvärtom. Läser man konversationen (eller ja, den del de har valt att publicera) så ser man tydligt fiskaren styr samtalet och vad den vill att Tibro-killen ska svara. Med tanke på svaren och hur killen agerar så ser man rätt tydligt att hans mentala nivå långt ifrån är på en vuxens nivå. Verkar mest bara som att han vill ha en kompis på den nivå som han själv är på.
Behöver såklart inte vara så men om man inte med 100% kan veta vederbörandes intentioner varför då lägga ut? Med senaste cykel-snubben var det rätt solklart att han ville ha sex med den 7-åringen t.ex för att få lite perspektiv.
Jag håller inte med dig. Om jag hade haft sajten hade jag avgjort efter eget tycke och inte rättat mig efter andras synpunkter mer än måhända för att skydda mig juridiskt. Alla hade fått blankt nej, och så tycker jag att Dumpen ska göra. Patrik och Sara.
Ingen annan är värd att lyssna på. Håller du inte med så vänd dig till polisen eller vart du vill, inte mitt problem. Jag bestämmer på denna sidan så telefonsamtal och mejl oavsett syfte är inte lönt. Gilla eller gilla inte. Inget tjafs bortom de orden.