Citat:
Ursprungligen postat av
Svartediket
Litt mer graving avslører at personen tidligere har jobbet i dette renholdsselskapet, som
på et eller annet vis har nyregistrert seg i 2019. Vedkommende har ikke offentlig tilgjengelig telefonnummer.
Jeg vil derfor anta at nummeret du nevner over, har blitt ledig, og at TH har opprettet
et ekstra abonnement f.eks. i etterkant av siktelsen, hvor han fikk dette nummeret tildelt.
Det kan man jo forsåvidt forstå, at han ønsker å ha et hemmelig nummer.
Eller kanskje ikke så hemmelig nå lenger, da.
Det kan være slik som du sier. Da har de ikke oppdatert sine sider.
Jeg luftet dette nummeret i tråden her for lenge siden. Kanskje 1 år siden, og da var det vel Gassa tror jeg som skreiv at nummeret kom opp på et firma. Antakeligvis samme firma.
Rart at det ikke er oppdatert så lenge etterpå..
TH vil vel ha et nummer som er litt mer anonymt. Et som ikke dukker opp på 1881. Journalister har jo sine metoder for å skaffe seg informasjon. Jeg vil ikke bli overrasket om de benytter seg av falske basestasjoner, for på den måten få tilgang til sms og tale, inn/ut av telefonen.
Så,,, hvis firmaet har blitt opprettet i 2019, så må det bety at TH har skaffet seg nummeret etter siktelsen. Alternativt er nummeret som er skrevet opp på den siden, feil, men det er kanskje mindre sannsynlig.