2022-01-29, 10:41
Medlem
Den senaste pappskallen hoppas jag verkligen att någon kan identifiera och tipsa Dumpen om. Han flyr, men hoppades på att få våldföra sig på en 7-åriga tös. Vad i hela helvetet!!? 7 år!!
Hjälp till att identifiera aset nu alla Gävlebor!
En skäggig fan som borde hängas i testiklarna!
Citera
2022-01-29, 10:47
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasson0411
Den senaste pappskallen hoppas jag verkligen att någon kan identifiera och tipsa Dumpen om. Han flyr, men hoppades på att få våldföra sig på en 7-åriga tös. Vad i hela helvetet!!? 7 år!!

Haha, han ångrar säkert det där skägget och tatueringarna just nu!
Citera
2022-01-29, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Haha, han ångrar säkert det där skägget och tatueringarna just nu!

Han jobbar tydligen på Swed Handling Chemicals om man tyder logotypen. Hittar några med rött skägg som likar bilder på deras ftgs.sida och även jobbar där men omöjligt att säga vem det är utifrån bilderna på dumpen.
Citera
2022-01-29, 10:58
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:

Men vad klumpigt gjort at Patrik att visa sig innan Sara hunnit ut ur bilen! Tatueringen på låret lär bli igenkänd. Må han brinna i helvetet.
Citera
2022-01-29, 11:05
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Den senaste pappskallen hoppas jag verkligen att någon kan identifiera och tipsa Dumpen om. Han flyr, men hoppades på att få våldföra sig på en 7-åriga tös.

Skrämmande att det finns sådana här så kallade "män" ...

Och så att se deras poserande framför kameran, undrar om de känner sig sexiga och duktiga då de får visa upp sina kroppar innan de skall våldföra sig på småbarn.

Jag storknar!
Citera
2022-01-29, 11:11
Medlem
Det finns att läsa på dumpen "därför är dumpen laglig" ... men bryter inte dumpen mot GDPR eftersom dom hänger ut folk med namn och bild? ..
Citera
2022-01-29, 11:20
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whooo
Det finns att läsa på dumpen "därför är dumpen laglig" ... men bryter inte dumpen mot GDPR eftersom dom hänger ut folk med namn och bild? ..

Nä, dom har utgivningsbevis.

Tror jag dom skulle ligga pyrt till om dom blev stämda. Men är ingen jurist så vet inte exakt. Vill bara minnas att tidningar fått krypa till korset och betala skadestånd för betydligt mildare saker än det här.

Finns väl kanske inga miljoners miljarder att hämta hos pundarna om du skulle lyckas däremot.
Senast redigerad av fido1986 2022-01-29 kl. 11:30.
Citera
2022-01-29, 11:36
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Nä, dom har utgivningsbevis.

Tror jag dom skulle ligga pyrt till om dom blev stämda. Men är ingen jurist så vet inte exakt. Vill bara minnas att tidningar fått krypa till korset och betala skadestånd för betydligt mildare saker än det här.

Finns väl kanske inga miljoners miljarder att hämta hos pundarna om du skulle lyckas däremot.

Det tror samtliga poliser och jurister media pratat med också när de haft artiklar om dumpen. Att de åker dit oavsett det här utgivningsbeviset.

Namn eller annan personlig information undviker de att nämna. Lite förmodligen för att gardera sig.

Det som kanske gör att de undviker att bli rättsligt prövda. Krävs ju att en av de uthängda pedofilerna anmäler att de blivit kränkta och det gör att det blir åtal FUP osv och offentlig handling med deras namn. De vill kanske inte heller sitta i förhör och snacka med poliser om det här med att de ville ha sex med ett barn fastän då det var ett låtsasbarn och inte olagligt.
Citera
2022-01-29, 11:40
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det tror samtliga poliser och jurister media pratat med också när de haft artiklar om dumpen. Att de åker dit oavsett det här utgivningsbeviset.

Namn eller annan personlig information undviker de att nämna. Lite förmodligen för att gardera sig.

Det som kanske gör att de undviker att bli rättsligt prövda. Krävs ju att en av de uthängda pedofilerna anmäler att de blivit kränkta och det gör att det blir åtal FUP osv och offentlig handling med deras namn. De vill kansle inte heller sitta i förhör och snacka med poliser om det här.

Tror också det är orsaken. Sen så tror jag Patrik och Sara är immuna mot fängelse och skadestånd. Dom har inget arbete eller pengar att förlora. Så vinsten med att sätta dit dom blir begränsad.
Citera
2022-01-29, 11:46
Medlem
Hussefars avatar
Ingen liten skam de uthängda måste känna. Jag tror det bara är en tidsfråga innan vi får höra om första självmordet på ett eller annat sätt.
Citera
2022-01-29, 12:23
Avslutad
Ponera att utgivaren blir fälld för förtal och att skadestånd ska bestämmas. Inte huruvida hon blir dömd eller inte, utan att så blir fallet.
Samtidigt som den förtalade är anställd på t.ex. Bofors/SAAB m.m. eller är åklagare/domare m.m. Men att han sitter kvar pga LAS och att det inte går att omplacera honom.

Blir utgivaren ersättningsskyldig till Volvos kanske miljarder i förlorade inkomster, eller bara för biten som den förtalade drabbats personligen?
Senast redigerad av Simon2022 2022-01-29 kl. 12:41.
Citera
2022-01-29, 12:23
Medlem
Vaginalketchups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pysslingen22
Han jobbar tydligen på Swed Handling Chemicals om man tyder logotypen. Hittar några med rött skägg som likar bilder på deras ftgs.sida och även jobbar där men omöjligt att säga vem det är utifrån bilderna på dumpen.

Då borde det inte vara svårt att hitta personen
Smart att ha arbetskläderna på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in