Citat:
Ursprungligen postat av
Jayce
Så nå er du i gang med fornektelsen igjen og står fast på villedningen?
Når du greier å finne et sitat så bør du også greie å finne den ene siden i boken som omhandler da TH "i forbauselsen" reiste fra mobiltelefonen sin på kontoret. Den lå med andre ord ikke igjen i S4 slik du forsøker å gi inntrykk av, men på Futurum.
Hvorfor ellers skulle han si til politiet at han ikke hadde noe telefonnummer de kunne nå ham på...?
Eller mener du han tok med seg mobilen fra jobb til S4, selv om TH har forklart det motsatte?
Fordi Nokiaen lå i S4, og TH skulle ikke hjem, han skulle på hotell, akkurat som resten av familien.
Hovedpoenget er uansett at det du har skrevet side opp og ned om, er hvor lite sannsynlig det var at TH var bekymret for AEH, når han ikke hadde mobilen med seg hjem fra jobb.
Du må jo forstå etterhvert at han hadde en mobil hjemme, og at TH var klar over det. Eller mener du fortsatt at jeg er lystløgner, når jeg har sitert fra boken med sidetall og hele røkla?
Skjerp deg! Veldig mye sutring på deg! Nå venter jeg på at du innser hvor dum du har vært.
Det som ville vært mistenkelig, var hvis TH tok en eventuell arbeidstelefon med seg hjem, i tilfelle politiet spurte om å få tilgang til mobilloggen