2022-01-29, 00:07
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg grubler litt over saueskinnet i entréen. Jeg tror ikke det var tilfeldig at det lå der.

Kan det være at det skal symbolisere at TH er Fenrisulven, at TH er avkledd? Eller indirekte?

Ty/Tyr ble jo lemlestet av Fenrisulven, og Ty/Tyr er et nynazistisk symbol.

Og bakhonet symboliserer "ein skigard kan ikkje vara evig", S4 var dårlig beskyttet med andre ord.

Hva tror du?

Sykt hva enkelte får seg til å skrive
Senast redigerad av Farkosten 2022-01-29 kl. 00:14. Anledning: tull
Citera
2022-01-29, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Så nå er du i gang med fornektelsen igjen og står fast på villedningen?

Når du greier å finne et sitat så bør du også greie å finne den ene siden i boken som omhandler da TH "i forbauselsen" reiste fra mobiltelefonen sin på kontoret. Den lå med andre ord ikke igjen i S4 slik du forsøker å gi inntrykk av, men på Futurum.

Hvorfor ellers skulle han si til politiet at han ikke hadde noe telefonnummer de kunne nå ham på...?
Eller mener du han tok med seg mobilen fra jobb til S4, selv om TH har forklart det motsatte?
Telefonen som lå igjen på Futurum er en gammel NOKIA mens iphonen i s4 er AEH's
Citera
2022-01-29, 00:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Linken fra trådstarter sin egen sitering virker ikke, men her er altså kuppelen de linket til, og mente at var montert på veggen over baderomsdøren.
Hele 770 gram tung.

https://www.elektroimportoren.no/skrubeslag-m-glasskuppel-b22/3003200/Product.html

"De"
Ser ut som du faktisk er lystløgner likevel, og ikke nok med det, så er du komplett idiot.

Det er ikke mulig at jeg og norrrrrmannn1 poster linken sammen
Citera
2022-01-29, 00:09
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

Når du greier å finne et sitat så bør du også greie å finne den ene siden i boken som omhandler da TH "i forbauselsen" reiste fra mobiltelefonen sin på kontoret. Den lå med andre ord ikke igjen i S4 slik du forsøker å gi inntrykk av, men på Futurum.

Hvorfor ellers skulle han si til politiet at han ikke hadde noe telefonnummer de kunne nå ham på...?
Eller mener du han tok med seg mobilen fra jobb til S4, selv om TH har forklart det motsatte?

samma strategi för båda pucko`a det där
Citera
2022-01-29, 00:13
Medlem
Niffys avatar
Citat:
"De"
Ser ut som du faktisk er lystløgner likevel, og ikke nok med det, så er du komplett idiot.

Det er ikke mulig at jeg og norrrrrmannn1 poster linken sammen

"De" var slik man adresserte eller omtalte noen i gamle dager, hvis man ikke sa Herr eller Fru/Frøken, nå sier man vel helst han eller henne.

Da jeg naturlig nok har en teori om at trådstarter er en mann så kunne jeg sikkert sagt "han" istedenfor "de", men for å være nøytral så skrev jeg altså "de".
Citera
2022-01-29, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Telefonen som lå igjen på Futurum er en gammel NOKIA mens iphonen i s4 er AEH's

Ja, det vet vel de fleste her. Det er jo ikke det som er poenget.
Ser du ikke hva Havhest skriver? Sitat: den gamle Nokiaen lå igjen i S4

Antar du ser at dette er direkte feil.
Eller villedning, som mange ville kalt det.
Citera
2022-01-29, 00:20
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Det begynner å bli ganske mye tøv du kommer med Havhest.

Har det vært noe annet siden hun registrerte seg her?
Citera
2022-01-29, 00:22
Avslutad
Citat:

Fordi Nokiaen lå i S4, og TH skulle ikke hjem, han skulle på hotell, akkurat som resten av familien.

Hovedpoenget er uansett at det du har skrevet side opp og ned om, er hvor lite sannsynlig det var at TH var bekymret for AEH, når han ikke hadde mobilen med seg hjem fra jobb.

Du må jo forstå etterhvert at han hadde en mobil hjemme, og at TH var klar over det. Eller mener du fortsatt at jeg er lystløgner, når jeg har sitert fra boken med sidetall og hele røkla?

Skjerp deg! Veldig mye sutring på deg! Nå venter jeg på at du innser hvor dum du har vært.

Det som ville vært mistenkelig, var hvis TH tok en eventuell arbeidstelefon med seg hjem, i tilfelle politiet spurte om å få tilgang til mobilloggen
Citera
2022-01-29, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Ikke i innlegget du svarte på, det var det jeg forholdt meg til.

Greia med å beskylde folk for å villede?

Spør altså en som nettopp beskyldte Nøtteliten for både det ene og det andre i et innlegg for bare få minutter siden...

Bevisst feilinformasjon er ikke annet enn å villede.
Like greit å kalle en spade for en spade, og ikke noe annet.

Men hva mener du egentlig om den åpenbare feilinformasjonen?
Eller synes du kanskje det er bedre at noen villeder, siden du ikke har noen kommentar til det?
Citera
2022-01-29, 00:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
"De" var slik man adresserte eller omtalte noen i gamle dager, hvis man ikke sa Herr eller Fru/Frøken, nå sier man vel helst han eller henne.

Da jeg naturlig nok har en teori om at trådstarter er en mann så kunne jeg sikkert sagt "han" istedenfor "de", men for å være nøytral så skrev jeg altså "de".
Oisann! Det gikk ikke inn nå heller nei..

Du har fått forklart at det du påsto var min hypotese, var 100% feil.
Citera
2022-01-29, 00:26
Medlem
Citat:
Spør altså en som nettopp beskyldte Nøtteliten for både det ene og det andre i et innlegg for bare få minutter siden...

Bevisst feilinformasjon er ikke annet enn å villede.
Like greit å kalle en spade for en spade, og ikke noe annet.

Men hva mener du egentlig om den åpenbare feilinformasjonen?
Eller synes du kanskje det er bedre at noen villeder, siden du ikke har noen kommentar til det?
Å hva motiverer oss til å villede? Hindre deg i å oppklare saken?
Citera
2022-01-29, 00:27
Medlem
Citat:
Fordi Nokiaen lå i S4, og TH skulle ikke hjem, han skulle på hotell, akkurat som resten av familien.

Hovedpoenget er uansett at det du har skrevet side opp og ned om, er hvor lite sannsynlig det var at TH var bekymret for AEH, når han ikke hadde mobilen med seg hjem fra jobb.

Du må jo forstå etterhvert at han hadde en mobil hjemme, og at TH var klar over det. Eller mener du fortsatt at jeg er lystløgner, når jeg har sitert fra boken med sidetall og hele røkla?

Skjerp deg! Veldig mye sutring på deg! Nå venter jeg på at du innser hvor dum du har vært.

Det som ville vært mistenkelig, var hvis TH tok en eventuell arbeidstelefon med seg hjem, i tilfelle politiet spurte om å få tilgang til mobilloggen

Her var det mye rart som ikke er verdt å kommentere ytterligere.
Konstaterer bare at du nok en gang ikke forholder deg til faktisk informasjon i saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in