2022-01-28, 12:47
Avslutad
Dessa varelser är ökända för sin förmåga att klä sig trendigt och snyggt samt bibehålla en adekvat kroppsform för ändamålet.

Hur ser din bögstil ut?

Är det BMI < 20, blommiga skjortor och accessoarer som gäller synkat med en stilenlig (?) frisyr och rejält markerad ring i ena örat, eller är det Tom of Finland som är ditt ideal?
Citera
2022-01-28, 12:53
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Dessa varelser är ökända för sin förmåga att klä sig trendigt och snyggt samt bibehålla en adekvat kroppsform för ändamålet.

Hur ser din bögstil ut?

Är det BMI < 20, blommiga skjortor och accessoarer som gäller synkat med en stilenlig (?) frisyr och rejält markerad ring i ena örat, eller är det Tom of Finland som är ditt ideal?

Bubble butt. Rakade pungkulor. Smink i ansiktet...?

Well, jag gillar bögstilen
Citera
2022-01-28, 13:01
Medlem
BigFatCones avatar
"Markerad ring i örat"? Jag tror att 70-talet försökte ringa.
Citera
2022-01-28, 13:16
Medlem
icuesofty20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone

Bög om man hade ring i högra örat, men var straight om man hade det i vänstra eller hur det var. Roligt man hade det som barn att mobba andra barn som piercade fel öra.
Citera
2022-01-28, 13:18
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icuesofty20
Bög om man hade ring i högra örat, men var straight om man hade det i vänstra eller hur det var. Roligt man hade det som barn att mobba andra barn som piercade fel öra.
Jag växte upp på västkusten. Då var det viktigt att ha i vänster snibb, det var höger som var bögörat. Ryktet på skolgården lät gälla att det var tvärtom i Stockholm.

Det kanske låg sanning i det 1987, men knappast 2022.
Citera
2022-01-28, 13:26
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Du borde byta umgänge och utbilda dig lite gällande skillnaden mellan mode och stil.

Under en period försökte heterosexuella ta över bögarnas fånerier. ”Metrosexuell” kan du googla för att se spektaklet.
Citera
2022-01-28, 13:26
Medlem
Citat:
Jag växte upp på västkusten. Då var det viktigt att ha i vänster snibb, det var höger som var bögörat. Ryktet på skolgården lät gälla att det var tvärtom i Stockholm.

Höger böger låter mer slagkraftigt på skolgården. Men i Stockholm, vad sa man då om någon hade ringen i vänster? - höger inte böger!! ?
Citera
2022-01-28, 13:27
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autofire
Höger böger låter mer slagkraftigt på skolgården. Men i Stockholm, vad sa man då om någon hade ringen i vänster? - höger inte böger!! ?
Höger-böger låter som något man sa i Skåne eller i alla fall någonstans där man inte kan säga "R" som riktigt folk.
Citera
2022-01-28, 14:25
Medlem
Symptms avatar
Citat:

Hur ser din bögstil ut?

amfetamin + rave dansa rave fest hela helgerna
Citera
2022-01-28, 14:37
Medlem
DandelionLollipops avatar
Piercing i bögonbrynet. Beroende på var man sätter piercingen markerar man hur många procent gay man är, men det är oklart vilken sida som är vilken
Citera
2022-01-28, 15:13
Medlem
IkeaMannen50s avatar
Citat:
Det är väl killar som har ring i vänster öra som bögar? Den typiska ringen i ena örat bara. Är fortfarande så men nu när det mer ok vara bög så har de andra sätt visa de är bögar antar jag?
Citera
2022-01-28, 15:15
Medlem
IkeaMannen50s avatar
Citat:

Trodde det var vänsterörat men det var alltså högerörat? Ifrån sig själv eller ifrån andra förresten, jag pratar om vänster för de som kollar på ringinnehavaren. Blir ju då hans egna högra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in