2022-01-27, 23:21
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
Det här har jag så svårt för på FB.
Hela tiden spekulationsnamn och "tror". Det var ju redan bevisat sidan innan vem det rörde sig om. Varför läser du inte? Varför bidrar du till evigt namndroppande?

Varför skulle det inte kunna vara Brinkenstjärna om han t.ex. fått permis från fängelset? Stämmer ju precis allt förutom åldern. Åldern är upplevd. Han kanske upplevdes som mycket yngre än sina 55 år. Just saying. Tänk lite. Oki?
Senast redigerad av johnthedickholmes 2022-01-27 kl. 23:44.
Citera
2022-01-27, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Varför skulle det inte kunna vara Brinkenstjärna om han t.ex. fått permis från fängelset? Stämmer ju precis allt förutom åldern. Åldern är upplevd. Han kanske upplevdes som mycket yngre än sina 55 år. ust saying. Tänk lite.

Jamen, snälla nån. Häktningsframställan är ju postad i tråden. Ljuger tingsrätten menar du?
Citera
2022-01-28, 10:33
Medlem
Är han släppt? Han postade nyss ett inlägg på Instagram.
Citera
2022-01-28, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollfritid
Är han släppt? Han postade nyss ett inlägg på Instagram.

Mycket troligt men ofta har "artister" flera kontoägare.
Citera
2022-01-28, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komose
Ser inte riktigt vart hon leker mafioso? och sedan ska anmäla killen sin? Ologiskt i min bedömning.
De lever i en ologisk värld för oss som respekterar god sed och moral. Båda parter är förlorade sopor.
Citera
2022-01-28, 13:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Läs tråden. Det ÄR Adel.
https://www.docdroid.net/8AreEfF/skaraborgs-tr-b-279-22-aktbil-6-pdf
Jag visste inte vem denna Adel är men efter en snabbgoogling står det klart att kvinnor saknar det här med fingertoppskänsla vid val av partner. Är huvudet dumt får kroppen lida.
Citat:
Adel Dostani Heidari

”Adel är uppvuxen i Stockholmsförorten Akalla.

Adel började skriva texter och spela in låtar för att fördriva tiden när han avtjänade ett fängelsestraff. Han är dömd för bland annat grov misshandel och grovt vapenbrott. Den kriminella tillvaro han levt i skildras ofta i hans låtar, som i de många fall porträtterar ett liv kantat av droger och vapen. I en intervju till Expressen i oktober 2019 hävdade han att till skillnad från många andra samtida rappare så har han medvetet valt att inte skylta med vapen i sina musikvideor. Bara någon månad senare i februari 2020 så sågs han skylta med skjutvapen i musikvideon till sin låt. "Sci-Fi".

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Adel_(artist)
Senast redigerad av LepraHunk 2022-01-28 kl. 14:01.
Citera
2022-01-28, 13:52
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Jag visste inte vem denna Adel är men efter en snabbgoogling står det klart att kvinnor saknar det här med fingertoppskänsla vid val av partner. Är huvudet dumt får kroppen lida.
Så är det och jag har heller ingen aning om vem han är.
Inte direkt mitt gebit.
Citera
2022-01-28, 16:09
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:

Alla kvinnor med bra män då? skillnad på människor din jävla imbecill.
Citera
2022-01-28, 16:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Alla kvinnor med bra män då? skillnad på människor din jävla imbecill.
Hur efterbliven behöver man vara för att tolka det jag skrev som att det gällde exakt alla kvinnor genom världshistorien? Lär dig att se nyanser, jävla autist.
Citera
2022-01-28, 16:13
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Hur efterbliven behöver man vara för att tolka det jag skrev som att det gällde exakt alla kvinnor genom världshistorien? Lär dig att se nyanser, jävla autist.

Du kanske bör lära dig att skriva istället?

”vissa kvinnor” tex?
Citera
2022-01-28, 16:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Du kanske bör lära dig att skriva istället?

”vissa kvinnor” tex?
Jag tar enbart ansvar för vad jag skriver, inte för vad du begriper.
Ganska basic: Alla kvinnor umgås inte med kräk, men alla kräk verkar ha tillgång till kvinnor.

Om du behöver förklarande stödkryckor för att hänga med kan du med fördel fråga någon som stod i rätt kö när hjärnor delades ut istället för att genast skynda dig och posta dagens mest förutsägbara ”Reee Reee”.

Deal?
Citera
2022-01-28, 20:05
Medlem
Hur länge kan dom hålla honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in