2022-01-27, 21:38
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Då kan du fråga Bosse och han kommer ge samma svar

Fast ärligt nu, om du inte är tysken bör du hålla käft. cst har antagligen mer koll än dig. Att ha fiskat med Wille ger dig ingen cred.
2022-01-27, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fast ärligt nu, om du inte är tysken bör du hålla käft. cst har antagligen mer koll än dig. Att ha fiskat med Wille ger dig ingen cred.

Knullat Willes dotter så käft. (Dessutom daglig kontakt med kansliet och känt b.la. Vaiho i 15 år. plus)
Senast redigerad av divadude 2022-01-27 kl. 23:11.
2022-01-27, 23:45
Medlem
MrSkargards avatar
Fabrizio Romano:

Malmö FF and Heerenveen have reached an agreement for Amin Sarr. €2.3m for Swedish striker now set to join Dutch club on permanent move, waiting to agree on personal terms.
2022-01-27, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Fabrizio Romano:

Malmö FF and Heerenveen have reached an agreement for Amin Sarr. €2.3m for Swedish striker now set to join Dutch club on permanent move, waiting to agree on personal terms.

Jag är inte MFF fan , men gillar Amin Sarr. Vore roligt att se honom i Holland! Killen har potential att bli något riktigt bra!
2022-01-28, 07:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Fabrizio Romano:

Helt absurt att vi släpper Sarr för så lite i mitt tycke. Kan inte riktigt förstå hur man tänker, ännu en egen produkt som försvinner samtidigt som jag inte riktigt ser någon svensk anfallare man hade kunnat hämta in.

Förhoppningsvis är det bra klausuler inkluderade. Något som är extra irriterande är att släppa iväg honom till ett jävla mittenlag i Holland.
2022-01-28, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Helt absurt att vi släpper Sarr för så lite i mitt tycke. Kan inte riktigt förstå hur man tänker, ännu en egen produkt som försvinner samtidigt som jag inte riktigt ser någon svensk anfallare man hade kunnat hämta in.

Förhoppningsvis är det bra klausuler inkluderade. Något som är extra irriterande är att släppa iväg honom till ett jävla mittenlag i Holland.
Hoppas fan de finns nån 25% klausul på vidarförsäljning..
2022-01-28, 07:37
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP

Man tror väl inte på honom helt enkelt.

Det här måste väl ändå betyda att det kommer in en klassanfallare?
2022-01-28, 07:52
Medlem
bagarn29s avatar
MFF är inte vad det har varit och nu är mitt intresse för fotbollen på väg ner. Vi har väl redan ett problem med utlänningskvoten och med en trolig utländsk anfallare blir än mer ansträngt.
2022-01-28, 08:51
Medlem
Att man ej litar på Sarr är katastrofalt,han visa i Mjällby att han är redo för större ansvar i MFF,jag sa redan när det va klart han blev utlånad till Mjällby att han kommer komma tillbaka och göra en Rosenberg,som när han blev utlånad till Halmstad och sen kom hem
2022-01-28, 09:26
Medlem
Man har haft rätt man har haft fel! Varierande kvalité på källorna vilket lett mig till att bli mer restriktiv på senare dagar. Är jag inte helt förd bakom ljuset så har jag uppgifter om att AIK smäller av med 3 nyförvärv in. Ni kan få initialerna och ålder på två av dem då den ena är så enkel och given! Men låt oss se:
J.G
J.L (23)
F.H (22)

Over and out. Lets have it!
2022-01-28, 09:36
Medlem
csts avatar
Citat:
Då kan du fråga Bosse och han kommer ge samma svar
Hur ser Bosse på att han och tränarna inte delar uppfattning i denna fråga?
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm

Citat:
Knullat Willes dotter så käft. (Dessutom daglig kontakt med kansliet och känt b.la. Vaiho i 15 år. plus)
Stackars kansliet, känns som att de borde ha bättre saker för sig än att ha daglig kontakt med internettus trollus maximus. Hälsa Tommi!
2022-01-28, 10:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Hoppas fan de finns nån 25% klausul på vidarförsäljning..

Verkligen, men vi får se. Så länge han inte står där i Heerenveens tröja på sig så tillhör han oss.

Men jag tänkte på det andra du också skrev om och som johnny_vicious är inne på, det kan vara så att man bedömt att han inte passar vårt sätt att spela. De flesta lag kommer ju lägga sig lågt mot oss och då får vi svårt att nyttja hans spetsegenskap, farten.

Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Man tror väl inte på honom helt enkelt.

Det här måste väl ändå betyda att det kommer in en klassanfallare?

Ja, nog är det så tyvärr. Synd, hade varit intressant att se ifall man kunnat stöpa om honom lite grann, få honom att gå upp några kilon till så att han får ytterligare fler verktyg att jobba med.

Frågan är hur fan vi gör där nu om det stämmer med att Chalus är på väg in. Finns inte mycket utrymme att ta in andra spelare än svenskar såvida vi inte säljer av någon utländsk spelare (lär inte hända).

Ska vi titta internt så har vi ju Berget som kanske får flytta in centralt och till slut få sin vilja igenom med att spela anfallare, även om jag tycker att han är oerhört medelmåttig i den positionen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in