2022-01-18, 14:57
Medlem
250 mg testo enhante i ca 14 veckor och gick av utan pct. Den första tiden efter var det inga problem. Men nu har jag verkligen tappat drivet till att vilja gå till gymmet. Vet inte om mina testonivåer är nivå men jag upplever verkligen att det är svårt att hitta motivation till att gå och träna.
Under min nästa kur kommer jag iallafall köra pct.
Senast redigerad av Werkstadt 2022-01-18 kl. 14:59.
Citera
2022-01-20, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Werkstadt
250 mg testo enhante i ca 14 veckor och gick av utan pct. Den första tiden efter var det inga problem. Men nu har jag verkligen tappat drivet till att vilja gå till gymmet. Vet inte om mina testonivåer är nivå men jag upplever verkligen att det är svårt att hitta motivation till att gå och träna.
Under min nästa kur kommer jag iallafall köra pct.
Kan även tillägga att jag presterar sämre nu efter kur än vad jag gjorde innan jag hoppade på den.
Citera
2022-01-20, 18:46
Medlem
Citat:
Kan även tillägga att jag presterar sämre nu efter kur än vad jag gjorde innan jag hoppade på den.

Känner igen det tappat 10%-15% på vikterna.
Citera
2022-01-20, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musse79
Känner igen det tappat 10%-15% på vikterna.
Riktigt trist ju, har du kurat någon gång och avslutat med pct? Stor skillnad? Funderar på en kur med lite högre testo och avsluta med pct, men börjar bli lite skeptisk när jag nu märker hur dåligt jag presterar efter föregående kur.
Citera
2022-01-21, 11:30
Medlem
Citat:
Riktigt trist ju, har du kurat någon gång och avslutat med pct? Stor skillnad? Funderar på en kur med lite högre testo och avsluta med pct, men börjar bli lite skeptisk när jag nu märker hur dåligt jag presterar efter föregående kur.

Detta va första kuren någonsin, inser nu att jag borde legat högre än 250mg.
Då jag redan hade högt testo värde var inte skillnaden så stor. Det mest tydligaste var hur jag lyckades få bort fettet runt midjan. Väldigt stor skillnad.
Analyserar konstant och kommer fram till att jag mentalt mår bättre utan testo. MEN är betydligt tröttare. Sen sjunker hållnignen ihop lite och återhämtning är absolut inte den samma.
Citera
2022-01-26, 13:25
Medlem
Hoppade av Testot och trenet, rakt av, i samband med en ny relation. 5-7v efter det blev jag inlagd med binjurebarksvikt. Inom loppet av 2mån hade jag tappat från 107kg till 82kg. Fick påverkan på andra organ, som lungor, lever och tarmar.

Det gjordes ingen utredning på varför jag fått den här reaktionen utan sjukvården la bara fokus på behandlingen. Så kan inte säga att det 100% beror på att jag hoppade av Cold turkey. Men jag började må dåligt i samband med att jag missade mina injektioner. Har ofta funderat om min kropp hade reagerat annorlunda om jag hade trappat ner istället för att bara hoppa av. Kanske utsatt mig själv för mindre stress fysiskt.
Citera
2022-01-26, 18:40
Medlem
gick av efter konstant bruk på ca 1.5 år med doser från 750-1g testo med blandingar av dbol, win och lågdos tren... jag tränade hårdare än när jag låg på kur och tänkte på att inte skräp "bulka" vilket gjorde att jag behöll mycket och gick från 96kg till 89.5 på ynka 1.70cm på 6 månader endast och är idag är ruskigt bra form för att vara natty och hållit mig på 89kg, där jag tappade mest är utan tvekan knäböjen och bänkpressen.
Citera
2022-01-26, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av necked
gick av efter konstant bruk på ca 1.5 år med doser från 750-1g testo med blandingar av dbol, win och lågdos tren... jag tränade hårdare än när jag låg på kur och tänkte på att inte skräp "bulka" vilket gjorde att jag behöll mycket och gick från 96kg till 89.5 på ynka 1.70cm på 6 månader endast och är idag är ruskigt bra form för att vara natty och hållit mig på 89kg, där jag tappade mest är utan tvekan knäböjen och bänkpressen.

Kan du beskriva hur du klev av? PCT?
Inga biverkningar alls? Ålder?
Tack
Citera
2022-01-27, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musse79
Kan du beskriva hur du klev av? PCT?
Inga biverkningar alls? Ålder?
Tack

ingen PCT alls, körde sista sticket Susta och sedan va jag bara mentalt inställd på att trycket minskade o att man krympte, tränade som en galning och extrem clean bulk. inga biverkningar förutom låg potens under ca 4-6 månader efter. ca 1 år efter kuren va jag normal igen.

använde även mycket Zink tillskott. jag va 26 år gammal.
Citera
2022-01-27, 09:47
Medlem
SpOeNdis avatar
Första kuren, ryss5or eller thai10or eller va fan dom hette, dianabol iaf! 18-19 år läst på 0 om steroider. Åt dom som godis ingen aning om doser jag tog men jag åt 2-4 tabletter 3 gånger om dagen. växte som ett troll, gick av Cold turkey för PCT var det ingen som nämnde och Google var för töntar 😅 (innan jag hade Flashback)

Ingen som helst Side effects va jag märkte!

Sen tog det 10-12 år innan jag rörde roids vilket jag är glad över
Citera
2022-01-27, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Första kuren, ryss5or eller thai10or eller va fan dom hette, dianabol iaf! 18-19 år läst på 0 om steroider. Åt dom som godis ingen aning om doser jag tog men jag åt 2-4 tabletter 3 gånger om dagen. växte som ett troll, gick av Cold turkey för PCT var det ingen som nämnde och Google var för töntar 😅 (innan jag hade Flashback)

Ingen som helst Side effects va jag märkte!

Sen tog det 10-12 år innan jag rörde roids vilket jag är glad över
Om du minns någorlunda:
Vad blev dosen på dianabol, gissar du? Dagsdosen.
Hur länge käkade du dem? Hur mycket gick du upp i vikt? Styrkeökade bra?

"Google var för töntar" hahaha, härlig tid!
Citera
2022-01-28, 01:15
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talfy
Om du minns någorlunda:
Vad blev dosen på dianabol, gissar du? Dagsdosen.
Hur länge käkade du dem? Hur mycket gick du upp i vikt? Styrkeökade bra?

"Google var för töntar" hahaha, härlig tid!

Var ju typ 20 års sedan så tyvärr. Kan varit allt mellan 40-80mg om dagen, vet inte heller hur länge jag åt dom, men skulle gissa på runt 2 månader? Minns inte vikt, men upp gick jag! Troligen men inget jag heller minns tyvärr!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in