Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Vaccinet skyddade mycket bra innan viruset muterade. Känner inte att jag blivit motbevisad i egentligen något.
Tag bara en sådan sak som skolan som jag tjatat om. Jag har hela tiden talat om den omfattande smittspridningen i skolan. Nu rapporteras det om 50, eller ibland uppåt 80% bortfall av lärare och elever. FHM har likt får hävdat att nästan ingen smittspridning sker i skolorna. Tjena liksom....
Fattar väl vem fan som helst att det är där smittan sprids.
Och vad tror du det beror på då din jävla idiot? Varenda människa som "testar positivt" eller råka nysa lite TVINGAS ju stanna hemma pga den hjärndöda covidhysterin. De flesta av dem är ju inte ens sjuka! Hade varenda elev med minsta lilla förkylningssymptom eller som varit i närheten av någon med minsta lilla förkylningssmptom tvingats stanna hemma även innan masshypnosen 2020 så hade vi haft minst 50% bortfall då också, varenda vinter.
Ingen frisk människa bryr sig om det här lilla fjantviruset längre, ska det vara så förbannat svårt att förstå? Vi fattar, du är så sanslöst livrädd trots tre sprutor och dubbla N95-munskydd 24/7 att du måste byta lakan varje morgon, men det är inte vårt eller någon annans problem och det är inte samhällets problem, begriper du det?
Det kommer INTE bli några fler restriktioner och det kommer ALDRIG bli några stängda skolor. Tvärtom kommer de sista kvarvarande restriktionerna gradvis plockas bort inom några veckor eller någon månad. Flera länder i Europa inklusive Danmark har redan gjort det, det är bara en tidsfråga innan Sverige och övriga länder följer efter. "Pandemin" är över. DU kan sitta hemma och ruttna om du vill, men vi andra tänker gå ut och njuta av livet.