2022-01-25, 19:22
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom

Jag såg det nu, om vi nu kan vara säkra på att det är den personen som väljer storbonden, reglerna ändras då och då. Vem är snubben på sista bilden och bruden i orange top?
Citera
2022-01-25, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Jag såg det nu, om vi nu kan vara säkra på att det är den personen som väljer storbonden, reglerna ändras då och då. Vem är snubben på sista bilden och bruden i orange top?

Citera
2022-01-25, 19:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det är väl att ta i utan vetskap att kalla någon för mytoman. Känner du henne personligen? Om INTE så ska man inte dra för stora växlar och anta att någon är mytoman för att de berättar en händelse som vi inte har vetskap om har hänt eller inte hänt. Hon försökte förklara varför hon blir så upprörd när inte saker finns kvar på samma plats - hennes ordning för att vardagen att fungera helt enkelt - sedan förklarade hon orsaken till det beteendet bara och gjorde det för veckans chef = Storbonden. För henne var detta med tandkrämen en stor grejj - likaså vattnet i vasen ... Hon är väl inte mer annorlunda en t ex Helen som har ett stort kontrollbehov - hon som faller i gråt när reglerna ändras varje vecka och gråter gör hon ideligen när hon inte passar på att nästla sig in i olika pakter och tycker att hon återfår kontrollen igen. Det gör Helen UTAN någon förklaring eller olycka i yngre dagar - men hon är inte heller mytoman eller så ... bara lite annorlunda i sitt speciella kontrollbehov för att känna sig trygg. Det som Bea berättar om är ju att hon också - vill känna sig trygg. Inget konstigt alls att folk vill känna en viss trygghet.
Om Bea är så otrygg så hon inte kan hantera att en tandkrämstub försvinner ska hon inte vara på Farmen. Detsamma gäller Helene. Dock tror jag inte Bea är otrygg utan hon vill bara ha uppmärksamhet. Dramaqueen.
Citera
2022-01-25, 19:39
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun

Citera
2022-01-25, 19:42
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Citera
2022-01-25, 19:43
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Om Bea är så otrygg så hon inte kan hantera att en tandkrämstub försvinner ska hon inte vara på Farmen. Detsamma gäller Helene. Dock tror jag inte Bea är otrygg utan hon vill bara ha uppmärksamhet. Dramaqueen.

Människor som är så otrygga borde inte söka sig till några doku-såpor överhuvudtaget tycker jag. Håller med dig att Bea är uppmärksamhetssökande men som sagt var ... hon är inte ensam i det tycker jag heller!
Citera
2022-01-25, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Jag har kollat tv.nu ett tag. De är helt tokiga! Men bilden längst ned är från avsnitt 31. Fram till idag har man lagt till en ny dag i listan varje dag ett nytt avsnitt visas.
Citera
2022-01-25, 19:49
Medlem
Enmansdemos avatar
Chi Gong och astrologi är alltid intressant för kvinnan
Citera
2022-01-25, 19:51
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Jag tror Beatrice är en mytoman.Det kommer nog komma mer otroliga historier framöver förutom att se spöken att störta 20 m i en ravin med bil.Mytomanen vill var i centrum för alla så det blir nog mer gråtande framöver .
Fram med hennes gamla fotomodell-bilder från 1981

Michaela har faktiskt bättre kropp än Helen, allt hon hade var en stringröv..inge mer
Citera
2022-01-25, 19:54
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag har kollat tv.nu ett tag. De är helt tokiga! Men bilden längst ned är från avsnitt 31. Fram till idag har man lagt till en ny dag i listan varje dag ett nytt avsnitt visas.
Jaha ok, såg nu att förra säsongen var 72 avsnitt. Borde bli liknande den här säsongen
Citera
2022-01-25, 19:57
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Fram med hennes gamla fotomodell-bilder från 1981

Michaela har faktiskt bättre kropp än Helen, allt hon hade var en stringröv..inge mer

En sladdrig stringröv.
Citera
2022-01-25, 19:59
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Bea är en total narcissist. Alla ska uppmärksamma henne. Hon tål inte att alla har det kul och trevligt vid frukosten utan då ska hon dra uppmärksamheten till sig och börja gråta över en tandkrämstub.
Så är ju Toronto Maple Leafs fansen

Uppmärksamheten drog hon till sig när hon inte hade något att säga till sin gråt, det var slow-TV värre än stora älgvandringen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in