2022-01-25, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi
Tv.nu spoliar rätt bra i sina beskrivningar av avsnitten nästa vecka. Där står det bland annat vem som får lämna denna veckan. Tänkte bara slänga in som en liten varning till er som inte vill ha det spoilat!
Jag har sett det redan, där får man veta hur länge några av deltagarna blir kvar också.
Citera
2022-01-25, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Fan kunde inte låta bli och kolla.. man får ju också se vilka som blir kvar till slutet.
Jag har kollat redan på tv nu 😀
Citera
2022-01-25, 17:51
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Helvete, nu är det inte lika intressant längre
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-01-25 kl. 18:11.
Citera
2022-01-25, 18:00
Medlem
Citat:
Lite spänning livar upp tycker jag, alltid kul med att man får veta lite innan det sänds 😀👍
Citera
2022-01-25, 18:03
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Lite spänning livar upp tycker jag, alltid kul med att man får veta lite innan det sänds 😀👍
Jo det är sant.. Jag tycker faktiskt det är mest intressant att se hur folk beter sig, struntar egentligen vem som vinner och hur det går i tävlingarna.
Citera
2022-01-25, 18:08
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Det verkar som att psykologerna/produktionen har valt dom som kom in senare som har personligheter med låg självkänsla och som kompenserar det genom att "lära upp" andra, det har man sett på Prins, Bea, och Abel. Så gammal doulan (Gerty) har nog såna tendenser hon också. Ska bli spännande om det beteendet kommer fram hos henne också när hon blir lite mer bekväm. Om dom inte tog med en "neutral" för att det inte skulle vara för mycket.

Citera
2022-01-25, 18:12
Medlem
Jag tror Beatrice är en mytoman.Det kommer nog komma mer otroliga historier framöver förutom att se spöken att störta 20 m i en ravin med bil.Mytomanen vill var i centrum för alla så det blir nog mer gråtande framöver .
Citera
2022-01-25, 18:45
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkzi
Tv.nu spoliar rätt bra i sina beskrivningar av avsnitten nästa vecka. Där står det bland annat vem som får lämna denna veckan. Tänkte bara slänga in som en liten varning till er som inte vill ha det spoilat!

Citat:
Fan kunde inte låta bli och kolla.. man får ju också se vilka som blir kvar till slutet.

Citat:
Jag har sett det redan, där får man veta hur länge några av deltagarna blir kvar också.

Citat:

Citat:

Kollade nu, men de avslöjar ju ingenting.
Citera
2022-01-25, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Jag tror Beatrice är en mytoman.Det kommer nog komma mer otroliga historier framöver förutom att se spöken att störta 20 m i en ravin med bil.Mytomanen vill var i centrum för alla så det blir nog mer gråtande framöver .

Det var inte 20 meter. Det var 19 meter. Inte 18 meter eller 20 meter, utan 19 meter. Sug på den!

… undra hur det uppmättes förresten. För hade det varit en uppskattning så hade det ju varit mer rimligt att dra till med 20 meter.
Senast redigerad av Bengt-Erik 2022-01-25 kl. 19:24.
Citera
2022-01-25, 19:10
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Kollade nu, men de avslöjar ju ingenting.
Citera
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Mina favoriter såhär långt: Alla på Torpet och Jonas. Kan iofs ändras framöver. Bäst gillar jag Niclas.
Glömde Cissi
Citera
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12

Det är väl att ta i utan vetskap att kalla någon för mytoman. Känner du henne personligen? Om INTE så ska man inte dra för stora växlar och anta att någon är mytoman för att de berättar en händelse som vi inte har vetskap om har hänt eller inte hänt. Hon försökte förklara varför hon blir så upprörd när inte saker finns kvar på samma plats - hennes ordning för att vardagen att fungera helt enkelt - sedan förklarade hon orsaken till det beteendet bara och gjorde det för veckans chef = Storbonden. För henne var detta med tandkrämen en stor grejj - likaså vattnet i vasen ... Hon är väl inte mer annorlunda en t ex Helen som har ett stort kontrollbehov - hon som faller i gråt när reglerna ändras varje vecka och gråter gör hon ideligen när hon inte passar på att nästla sig in i olika pakter och tycker att hon återfår kontrollen igen. Det gör Helen UTAN någon förklaring eller olycka i yngre dagar - men hon är inte heller mytoman eller så ... bara lite annorlunda i sitt speciella kontrollbehov för att känna sig trygg. Det som Bea berättar om är ju att hon också - vill känna sig trygg. Inget konstigt alls att folk vill känna en viss trygghet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in